13.

1 0 0
                                    

O neštěstí

Říká se, že 13 je nešťastné číslo. A je s tím často spojován i "nešťastný den" pátek 13..
Já k takovým pověrám mám nějaký respekt, ale jinak jim moc nevěřím. Mně se náhodou číslo 13 líbí a to ani nevím proč.

Říká se také, že neštěstí budete mít, když před Vámi přejde černá kočka přes cestu. Tady tu pověru nemám vůbec ráda, protože mám ráda kočky. A ty černé jsou opravdu moc pěkné. A ikdyž se mi to už několikrát stalo, tak si nepamatuju, že bych kvůli toho měla někdy smůlu.

Znáte taky nějaké věci, nebo události, co přinášejí smůlu a neštěstí? Já si teď už na noc nevzpomenu.

...

Mám takový pocit, že když na ty pověry budete věřit, tak budou víc a víc skutečné. Ale zase když na ně nebudete věřit a budete se jim vysmívat, tak že Vás budou chtít přesvědčit o opaku a oplatí se Vám za to, jak se k nim chováte. A prostě Vám ukážou, že jsou skutečné. Proto se snažím držet někde uprostřed. Respektuji je a lidi co na ně věří, ale sama si nemyslím, že jsou 100% reálné.

...

,,Když v něco budete opravdu silně věřit, splní se to. A to neplatí pouze pro dobré věci."

...

"Když se někomu, nebo něčemu budete vysmívat do obličeje, karma si Vás najde."

...

Neštěstí je velice diskutabilní. Někteří si mohou myslet, že ho mají, přitom jiní na tom budou mnohem hůře. Kdo ale ví, co přesně je považováno za neštěstí a co ne?

...

Pro dnešní kapitolu to bude vše, o neštěstí si můžeme popovídat zase jindy.

Děkuji za přečtení.
Vaše Felis

Rádoby dokonaláKde žijí příběhy. Začni objevovat