Ik word wakker door Jaiden. 'Nina, we gaan eten ga je mee,' vraagt hij. Ik open langzaam mijn ogen en knik. Met zijn alle lopen we naar de kantine. En natuurlijk ik ben weer zo onhandig om tegen iemand op te lopen. 'He kijk uit,' schreeuwt hij. 'Kijk zelf uit,' zeg ik. De jongen kijkt op. 'En wie denk jij te zijn om zo tegen mij te praten,' vraagt hij. 'Ik ben Nina. Ik praat zoals ik wil,' zeg ik. 'Nou Nina,' fluister hij in mijn oor. 'Ik ben Blake. Deze school is van mij en je wil geen ruzie met mij. Dus als je slim bent ga je nu je grote mond houden en weer zitten,' zegt hij erachter aan. 'De laatste keer dat ik heb gekeken was de school van Bart Miller en ik geloof dat jij dat niet bent,' zeg ik . Ik draai me om gooi mijn haar in zijn gezicht en loop naar de jongens die me met open mond aan kijken. 'Wat,' vraag ik. 'Dat was Blake. Als je ruzie met hem krijgt maakt hij je leven een hel,' zegt Adam. 'O is dat alles,' zeg ik en begin te eten.
Na een tijdje zie ik de jongens naar iemand achter mij seinen. Net wanneer ik me om wil draaien krijg ik een aardbeien smoothie over me heen. 'Eikel,' schreeuw ik en pak mijn flesje cola en giet hem leeg over zijn hoofd. Hij probeert mijn arm te pakken maar ik ontwijk hem. Ik wil net weg rennen, maar tuurlijk heb ik weer geluk en glij uit voor de smoothie. Ik voel een steek van pijn door mijn rug gaan. Ik blijf even liggen.
Na een tijdje sta ik rustig op. Ik zie dat Blake al weg is. Jaiden komt naar mij toe. 'Gaat het,' vraagt hij. Ik knik moeilijk. 'Ik ga even een bad nemen,' zeg ik en loop richting mijn kamer. Als ik er ben pak ik wat kleren en laat het bad vol stromen. Na een uur besloot ik om maar eens uit bad te gaan. Ik droog me af en kleed me om. Ik heb een Fila shirt en een grijze broek.
Ik loop naar het keukentje die we hebben en pak een glas water. De jongens zijn nog niet terug. Raar. Ik voel de pijn in mijn rug nog steeds.* PING *
Mijn telefoon. Ik kijk op het scherm en zie dat Jaiden had geappt.
Jaiden💛: heyy ik en de jongens zijn aan het voetballen. Dus we zien je vanavond wel bij het avond eten
Ik: is goed.. veel plezier.. volgende keer ga ik mee
Jaiden💛: tuurlijk wat jij wil.. niet dat meiden kunnen voetballen, maar als jij het wil😉😅
Ik: 🙄🙄
Ik besluit om maar mijn serie te kijken. Na 3 afleveringen komen Jaiden en Nathan binnen. Ze hebben allebei een zweetvlek op hun rug. 'Ik ga even douche,' zegt Nathan. Jaiden komt naast me zitten en kijkt mee met mijn serie. 'Wat kijk je,' vraagt hij. 'Riverdale,' zeg ik. 'Leuk man,' zegt hij en loopt naar zijn kamer.
Na een tijdje komen ze allebei terug met andere kleren en hebben ze onder de douche gestaan. Het is ondertussen al 17:30. 'Kom we gaan eten,' zegt Nathan. Jaiden staat gelijk op. 'Jaa ik heb honger,' zegt hij. Ik moet lachen en sta dan ook op. Tijdens het eten heb ik door dat Blake de hele tijd naar me staart. Ik, Jaiden en Nathan zaten aan tafel en Jake, Adam en Liam kwam er ook aan. Jake gaf voor de grap een zacht tikje tegen mijn rug. Dat deed pijn. 'Auu,' zeg ik. Ik schreeuwde het bijna. Blake had het ook door. 'Doet het zo veel pijn,' vraagt Jake. Ik knik. Ik eet gewoon rustig mijn eten op. Ik ben als eerste klaar en besluit om alvast naar de kamer te gaan. 'Ik ga alvast,' zeg ik en sta op.
Wanneer ik net uit de kantine ben word ik tegen de muur geduwd. Een steek van pijn schiet weer door mijn rug. 'Auuuu,' schreeuw ik. 'O ja vergeten,' zegt een bekende stem. Ik herken gelijk wie het is. Hij heeft me tegen de muur geduwd. Onze hoofden zitten heel dicht bij elkaar. Zijn hand staat vlak naast mijn hoofd. 'Het spijt me. Ik had het nooit moeten doen,' zegt hij. WoW ik wist niet dat hij dat woord kende. Ik kijk hem aan.
JE LEEST
Jongensinternaat wat?! {voltooid}
RomanceNina is 16 jaar en moet van haar ouders naar een internaat. En dit is niet zomaar een internaat. Nee dit is een JONGENS internaat. Ze weet niet waarom ze daar heen moest, maar ja wat zal dat veranderen. Gaat ze daar een leuke jongen ontmoeten?? Of n...