Siebte

23 6 1
                                    

Sms

D:  lütfen bir kere dinle anlatıp bırakacağım.

D: Tamam haklısın piçim. Hep piçtim. Sadece bazen bu kadar ileri gittiğimin ve kötü olduğumun farkına varamıyorum. Beni seven kızın kalbini tuz buz edecek kadar malım. Küfürbazım. Madem seviyorsun beni neden sevdin ben sevgiyi hak edecek biri bile değilim. Ve senden özür diliyorum kalbini kötü kırdım.

A: Evet kırdın ama düzeltecek olan da sensin. Sana dedim asla asla kelimesini kullanma diye. Ben kullandım ve sonuç bu.

A: Şu olayı bir daha sormadan anlatıyorum.

A: Senle bir olay yaşadık söylersem belki hatırlarsın bilemem anonim kimliğim ortaya çıksın istemem. Neyse o olaydan sonra böyle birini yiyordun bildiğin piçlik yapıyordun yani ve o şekilde ismini falan öğrendim o olaydan sonra seni araştırmaya başladım.

A: Sonra arkadaşlarıma dönüp bunun gibilere asla aşık olmam. Şuna bak ya dedim ve kafamı çevirdim.

A: Ve sonra tükürdüğümü yaladım ve sana yazıyorum.

D: vay aq olaya bak. Bir gün diyorsun piçe bak sonra geliyor o piçe seni seviyorum da diyebiliyorsun.

D: Allahım neler yaptırıyorsun kullarına

A: Doruk! Engelin yeni kalktı biliyorsun dimi daha kalkmadı ama şuan konuşuyoruz umarım bozmak isteyip kendini bana engetmezsin.

D: Tamam anonim hanım ya kızma.

A: Aferim akıllı ol.

D: Oldum şuan. Neyse şey diyeceğim ne zaman göreceğim seni.

A: Görmeyeceksin. Çünkü birkaç aya kadar burada olmayacağım.

D: O ne demek lan

A: Ne anladıysan o

D: Nereye gidiyorsun.

A: Uzağa

D: Peki. Geç oldu iyi geceler.

A: İyi mi geceler Doruk sen 1den aşağı uyumazsın. Noldu?

D: Evet çok iyi uyuyasım tutmuş sanane

A: Tamam.

(00.26)

Asla Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin