2. ,, Do jaké koleje chceš jít?"

98 7 0
                                    

,,Theo," zašeptal jsem najednou, když jsem se zařadila vedle svého bratra ,,co když vážně půjdu do jiné koleje než ty"

,,Budu tě mít rád pořád stejně, Rose" zašeptal.

Najednou profesorka začala říkat, že když přečte naše jméno, tak přijde k ni a ona nám dá na hlavu moudrý klobouk.

,,Hermiona Grangerová"

,,NEBELVÍR"

,,Draco Malfoy"

,,ZMIJOZEL"

,,Ron Weasly"

,,NEBELVÍR"

,,Harry Potter" ve Velké síni se najednou bylo strašné ticho a všichni hledali Harryho a čekali do jakého půjde koleje.

,,NEBELVÍR!"

,,Theodor Nott!" moje srdce se na sekundu zastavilo. Kam zařadí mého bratra?

,,ZMIJOZEL!"

Otec bude mít radost, že je Theo ve Zmijozelu. Sledovala jsem úplně všechny jak je zařazují a srdce mi bušilo jako o závod. Blaise, Pansy a Daphné jsou taky ve Zmijozelu.

,,Rose Nottová!" vykřikla profesorka Mcnagallová a moje srdce se zastavilo úplně.

Co když vážně všechny zklamu? Co když to co mi říkala mamka a Theo není pravda a když nebudu ve Zmijozelu, tak mě budou nesnášet?

Posadila jsem se na židli a sledovala jsem svého bratra, který se na mě povzbudivě díval. Taky jsem se podívala na Rona, Harryho a Hermionu, kteří mě taky sledovali.

V tu chvíli mi něco došlo. Já nechci být zlá a temná. Zmijozel není kolej pro mě.

,,Tak to je skutečně těžké, nechceš zklamat svoji rodinu, ale zároveň ve svém srdci víš, že ta kolej není pro tebe, nedělám to moc částo, ale můžeš si vybrat, dráha Rose. Do jaké koleje chceš jít?" mluvil ke mně moudrý klobouk.

,,Nebelvír, chci jít do Nebelvíru" špitla jsem, aby to slyšel jenom on.

Promiň mi to, Theo. Navždy ale budeš můj velký bráška, i když nebudeme ve stejné koleji.

,,NEBELVÍR!" vykřikl moudrý klobouk a já jsem šla rychle ke stolu teď už svoji koleje. Viděla jsem že Draco něco říkal Theovi a neskutečně se u toho mračil, ale taky jsem zachytila pohled svého bratra, který se na mě jemně usmál. Takže se na mě nezlobí?

,,Vítej v Nebelvíru, Rose. Je mi líto, že tvůj bratr je ve Zmijozelu, takže s ním už nebudeš tak částo. Moje jméno je George Weasly a tohle je můj bratr Fred, nedokážu si představit, kdyby Fred nebyl se mnou na koleji" takže tohle jsou určitě bratři Rona, Ron má neskutečné štěstí.

,,Já a George jsme už ve třetím ročníku a něco ti prozradíme, v této škole jsme králové šprímu a legrace" zašeptal Fred a George přikývl.

Dívala jsem se na Thea, který se teď bavil i s Pansy a Blaisem. Zabolelo mě to, mohla jsem sedět teď vedle něho a smát se s ní, ale já si vybrala Nebelvír. Co když to byla chyba?

,,Pokud tě má mladý Nott, tvůj bratr doopravdy rád, tak se váš vztah nezmění. Já bych měl Freda rád úplně stejně. Sourozenecká láska je občas silnější než láska s dívkou" řekl ke mně mile George.

S Fredem a Georgem jsem si povídala do konce večeře, když nás zavedli do Nebelvírské věže. Zrovna jsem hledala s kým jsem na pokoji a zjistila jsem, že jsem na pokoji s Hermionou, Parvati Pattilovou a Levandulí Brownovou.

Byla jsem šťastná, že jsem na pokoji aspoň s Hermionou, protože s tou jsem už měla čest s poznat.

,,Hermiono!" křikla jsem když jsem si všimla zmiňované Nebelvírky.

,,Rose, ráda tě vidím. Jsem ráda, že jsme spolu na pokoji" mile se na mě usmála.

,,To já taky" řekla jsem a společně s Hermionou jsem šla už teď do našeho společného pokoje.

Možná jsem si nevybrala tak hrozně.

Rose NottováKde žijí příběhy. Začni objevovat