26-I should have knocked

531 29 0
                                    

Scott mě vedl do pokoje pro hosty.Po cestě bylo ticho za což jsem byla ráda pořád jsem na něj naštvaná.Otevřel dveře a řekl ,,můžeš tu zůstat jak dlouho chceš" ,,Dík"dlouho se tu ale nezdržím. ,,Ohledně toho s A.." ,,Lhal si mi..A to nesnáším" ,,,já vím.Ale slíbil jsem jim to a oni říkaly že ti to řeknou,ani nevíš jak težký bylo to před tebou tajit"Neodolala jsem tašky jsem pustila na zem a políbila jsem ho. ,,Takže to mám brát jako že mi odpouštíš?" ,,Jo ale ještě jednou mi zalžeš a pokoušu tě"Zasmál se.Nadzvedl mě ,já mu nohy omotala kolem pasu a díky tomu jsme prohloubily náš polibek.Líbání nabírala touhu a tak mě Scott položil na postel.Já se odtála a přetáhla jsem si triko přes hlav.Scott udělal to samý.Znovu jsme se začaly líbat když v tom někdo otevřel dveře... ,,Scott..Pane bože omlouvám se..asi jsem měla zaklepat" Rychle jsem se přikryla trikem. ,,Jen jsem chtěla říct že večeře je na stole"Poté odešla a oba jsme si oddechly. Oblíkly jsme se a poté jsme ruku v ruce šli k večeři. Scott se šel posadit ke stolu já ale předtím koukla na Shadowa,pořád spal.Poté jsem se šla posadit i já. Isaac seděl na proti mě,usmála jsem se na něho a on na mě.Mellisa nám podala jídlo.My začaly jíst,když v tom mě začala strašně bolet hlava.Chytla jsem se za ní . ,,Co se děje ?" ,,Alpha" Vstala jsem od stolu a Scott vstal taky. ,,Scotte nic se mi nestane" ,,To nem.." ,,Prostě mi věř a navíc někdo musí hlídat Shada" ,,Fajn ,ale dávej na sebe pozor" ,,Neboj"Na rozloučenou jsem mu dala pusu na líčko.Všimla jsem si pohledu Isaaca že by žárlil ?Proměnila jsem se na vlka a Melisa a Isaac na mě překvapeně koukali,nojo oni to vlastně jěště neviděly. ,,Hustý"řekl Isaac a Melisa si mě pořád prohlížela.Proměnila jsem se zpátky protože jsem zapomněla na zavřené dveře.Vydala jsem se ven do tmy.Tam jsem se proměnila na vlka a utíkala za svým Alphou.Viděla jsem otce jak se opírá o auto,ucítila jsem ale i své bratry ,kteří teď,staly za mnou,proměnila jsem se a řekla jsem ,,Co to má být ?Rodiné shledání!?" ,,Všichni tě chceme chránit před matkou" řekl Otec. ,,To si myslíš že kdyyž se mě matka pokusí zabít ,že hned zapomenu na to co si mi provedl?" ,,Ne,ale mohla by si pochopit že jsem tvůj otec a chci tě chránit" Ironicky jsem se zasmála .Poté jsem se otočila na bratry ,,vy mu věříte ?" ,,Ne ale uděláme vše pro tvou ochtanu "znovu jsem se zasmála ,,Kdy pochopíte ,že se o sebe postarám sama..Vás dva jsem porazila lusknutí prstů" ,,Je s  ní Elis" řekl Aiden a já se zarazila ,,To asi těžko ta je na veterině" ,,není,utekla Deaton to volal Scottovy" ,,Musím jít ,jestli mi polezete do cesty,zabiju vás a je mi jedno že jsme rodina" Poté jsem se proměnila zpátky na vlka a běžela k McCallovým. Nemůžu uvěřit tomu že mi zase lhal!

500 Slov

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat