6.

2.8K 80 0
                                    

Pohľad Lucy

Dominik ma držal za ruku a ťahal ma k jedným dverám, vošli sme tam ako sme vošli tak ma oviala vôňa marišky. Sadli sme si do jedného boxu no Dominik sa postavil a niekam odišiel tak som tam ostala sedieť.

„Tady to máme." Držal v ruke bongo a zamaval s nim.

„Ešte som to nikdy nemala, heh." Povedala som nervózne.

Dominik si sadol ku mne a povedal. „Není to těžký, jenom daj si to do ust dole to zapál zapalovačem a všechno to vdechni do sebe, pak to všechno vydechni."

Tak ako to povedal tak som to urobila, nebolo to zle, chuti mi to, takto sme to spravili ešte párkrát.

„Mal si vôbec niekedy normálny vzťah?"

„Ale měl jen se to dojebalo proto že mně podvaděla, vim asi si si myslela že jsem podvedl já jí ale ne neudělal jsem to."

„Aha tak to poznám, nič nové heh."

Pozerali sme sa na seba z očí do očí a videla som akú mal chuť na mňa, áno aj ja som mala naňho veľkú chuť. Chytila som ho cez nohavice za rozkrok. Zasičal a nadržane sa usmial, hneď sa postavil a ťahal ma niekde preč. Vošli sme do malej miestnosti a zamkol dvere. Hned sa na mňa vrhol dal zo mňa všetko oblečenie dole. 

„Ty máš tak dokonalý tělo." Ako to povedal začal ma bozkávať od krku až pomaly dole, vzdychla som.

 Už bol dosť dole tak som mu zdvihla hlavu a vrhla sa na jeho pery. Chytil mi nohy a držal ma a oprel ma o stenu, pustil ma tak som mu dala všetko oblečenie dole, mal nádherné potetované telo, naozaj bol neodolateľný. Dal mi jeho dva prsty do úst potom ich dal von a vrazil do mňa dva prsty a užívala som si to, keď už som bola úplne vlhká otočil ma oprel o stenu a chytil za vlasy, dal do mňa celú dĺžku a ja som sa iba prehla a užívala si vedel to úžasne, naozaj vedel dobre mrdat ale tak čo sa čudujem už ich mal veľa, tak vie ako na to.

Keď sme skončili zobrala som si všetko oblečenie a rýchlo sa obliekla.
„Hej! Kam jdeš jako?!" Kričal na mňa keď som vyšla z miestnosti.

„Domov zlato, bol si úžasný pa." Rýchlo som odišla a nechala som ho tam len tak, bolo mi to aj jedno.


Pohľad Dominika


Kurva fix zase jsem ji nechal jen tak utéct, je mazaná ale tak úžasná prostě neodolatelná nevím co mám říct. Vyšel jsem jeste k baru objednal si jednu becherovku a šel sem zavolať Jakubovi.

„Nazdar, přišel bys pro mně do toho baru kde sú bonga atď?"

„No ani ne mám kocovinu a mám tady ještě čubku kterou musím vyhodit, takže ne bro sorry."

Zavolal jsem si taxík. Když jsem přišel videl jsem jak Jakub vyhazuje tu čubku.

„No čau, a co Nika? Vyřešil si to sní?"

„No do píči, dík že si mi ju připomněl." Řekl a utíkal do izby. 

„Není za čo!" Zařval jsem na celý byt. Dal jsem si čistou vodku a tabletky na bolest hlavy a oplachnul si tvář. Skočil jsem do postele jenom pak mne napadlo že napíšu Lucii.

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Where stories live. Discover now