Hikayede;
venustebirgunes
vardır.
.
.
.
İYİ OKUMALARHerkes aşık olmaz.Bazıları aşık olmak ne demek bilmeden gönlünü birisine kaptırır.Aşk bence karşılıklıdır.Tek kişiyle olmaz...
_________________________________________
Sabah Büşra'nın odama geldiğini fark etmemle uyandım.Bugün yorucu bir gün olacak gibi geliyordu."Günaydın kankaların en iyisi"
"Günaydın Gamzecim ama şu an bu günaydınlaşma faslını bir kenara bırakıp hazırlanmamız gerek"
Şaşırdım.Sormadan duramadım.
"Nedenmiş o?""Çünkü İrem bizi eniştemizle tanıştıracakmış da ondan"
"Ne eniştesi yine kime aşık oldu bu kız?"
"Valla bilemiyorum.Sadece gelmemizi söyledi"
Yataktan kalkıp lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gittim.Yüz maskemi de yaptıktan sonra çıktım.Hemen pijamaları çıkartıp siyah kot pantolon ve üstüne yeşil bir gömlek giydim.
"Ben hazırım" dedim.
"Tamam o zaman çıkıyoruz"
Evden çıktık kapıyı kilitleyip tekrar kontrol ettim.O sırada Büşra İrem'i aramıştı bile.
"İrem Burak diye biriyle tanışmış"
"Allah'ım şu kız da var ya" dedim.
Başakşehir'den Büşra'nın söylemediği bir yere tam 20 dakika yürüdük.Sonunda İrem'in olduğu kafeye gelebildik.
"Ay kızlar çok heyecanlıyım" dedi İrem.
"Sen ne zaman heyecanlı değilsin ki" dedim.
"Ya Gamze öyle deme bak sen de görürsün konuştuğun olunca 😉"
"Allah Allah laflara bak yaa tavsiye veriyo resmen akıllı"dedim
"Burak'ın bi arkadaşı varmış belki sana onu ayarlarız "
"Sen bittin şimdi sıra bana geldi dimi"
İrem bir şey söyleyecekken içeri "eniştemiz" olan Burak girdi.Bir dakika,ben bu çocuğu bir yerden tanıyordum.Ama nerden?
Herkesle selamlaşıp İrem'in yanına oturdu.
Büşra da kendini tutamayıp benden önce;
"Ben seni bir yerden tanıyorum""Sosyal medyadan olabilir mi?" dedi.
O arada ben devreye girdim:
"Ayrıca bizim okuldan birileriyle takılıyorsun""Haa evet Yusuf ve Berkcan"
Yusuf ve Berkcan mı?Nasıl yani?Bi dakika yoksa onlar da mı fenomen?
Büşra'yı kenara çekip;
"Berkcan senin hoşlandığın ve bana sürekli resmini attığın o çocuk değil mi?"
"Evet oydu.Ama Yusufu tam olarak tanımıyorum.Tek bildiğim Berkcan'la Yusuf'un çok yakın arkadaş olması"
Burak ile İrem'in buluşma seysi bittikten sonra 3'ümüz eve gittik.Aynı evde kalmak güzeldi ama bir yandan da zorlukları vardı.Mesela İrem'in kıyafetlerini dağınık bırakması gibi.Ya da Büşra'nın benim dolabımdan giyinmesi gibi.