Hoofdstuk 4

1.1K 35 4
                                    

Ik word zachtjes wakker geschud. 'Nina wakker worden. Je moet je voorbereiden voor school,' zegt hij. Ik open langzaam mijn ogen en zie de prachtige bruine ogen van Jaiden. 'Jaja ik ben wakker,' zeg ik. Ik ga wat rechter op zitten en zie dat Jaiden al is aangekleed. Ik stap mijn bed uit en zie Jaiden weg lopen. Ik pak een setje kleren en loop naar de badkamer.

Als ik eindelijk klaar ben loop ik naar de keuken en zie dat Jaiden mijn ontbijt al heeft gemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik eindelijk klaar ben loop ik naar de keuken en zie dat Jaiden mijn ontbijt al heeft gemaakt. Ik pak het bord en eet het op in de woonkamer. Als ik eindelijk klaar ben met eten pak ik mijn tas. Ik heb vandaag maar 4 uurtjes. Eerst Engels daarna wiskunde en dan 2 uur gym. Ik loop samen met de jongens naar het Engels lokaal. Ik hou helemaal niet van Engels. Ik ben er super slecht in. De docent komt na een tijdje naar binnen en dan begint de les. Als de les net 10 minuten is begonnen zwaait de deur open en daar staan Blake, Luke en Kai in de deuropening. Tuurlijk heb ik weer zo veel geluk dat ik bij hem in de klas zit. De les was saai en was al snel afgelopen. Dan heb ik nu een saai lesje wiskunde. Nou daar werd ik ook niet blij van. De les wiskunde gaat ook al snel voorbij. En dan mijn favoriete vak gym. Ik loop naar de kleedkamer en kleed me om.

En dan komt de gymdocent het veld op rennen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dan komt de gymdocent het veld op rennen. 'Sorry dat ik laat ben,' zegt hij hijgend. 'Vandaag gaan we gewoon lekker voetballen,' zegt hij. Ik hoor de jongens juichen. Yess we gaan voetballen. 'En wat gaan Nina doen dan, want iedereen weet dat meiden niet kunnen voetballen,' roept Blake naar de docent. 'Nina jij mag aanmoedigen,' zegt hij tegen mij. Wat?! Ik wil niet aanmoedigen ik wil meedoen. 'Dat ga ik dus mooi niet doen. Ik ga meedoen,' zeg ik boos. 'Meiden kunnen niet voetballen. Dat zei ik toch al,' zegt Blake. 'Prima als jij dat denkt. Ik daag je uit voor wedstrijdje,' zeg ik. 'Prima,' zegt hij. 'Nou om je te helpen mag jij Kai en Luke ook hebben,' zeg ik. Hij knikt. 'Wie het eerste 5 heeft,' zeg ik nog. Hij knikt nogmaals.

Ik krijg de bal uit en daar sta ik dan tegenover 3 jongens. Ik hoor een fluitje en begin met spelen. Ik ben wel lekker bezig, maar ik moet toegeven ze zijn goed. Na een tijdje staat het 4-2 voor mij. Ik moet nog 1 doelpunt en ik heb gewonnen. De ander jongens kijken allemaal aandachtig naar de voetbalwedstrijd. Ik heb de bal en blijf halverwege even stil staan. Ik hoor de jongens fluisteren. 'Luke jij gaat via rechts. Kai gaat via links. En ik ga recht op haar af. Dan kan ze geen kant op,' zegt hij. Top nu moet ik dus wat gaan verzinnen. Oke ik heb het perfecte idee. Ik dribbel met de bal naar voren. Ik zie Luke via rechts op me af komen. Kai via links en Blake voor me. Ik zie dat Blake slayed (is dat überhaupt een woord. Geen idee eigenlijk) ik hou de bal tussen mijn voeten. Ik maak me klaar en maak een radslag over Blake heen. Je zag zijn grijns van zijn gezicht verdwijnen. En daar sta ik dan met de bal voor een leeg doel. De jongens doen geen moeite meer om me tegen te houden. Ik schiet de bal in het doel. En ik heb hierbij gewonnen met 5-2. Ik zie Jaiden, Nathan, Adam, Jake en Liam als eerste opstaan en juichen. De rest van de klas volgt hun voorbeeld. Ik kijk om en zie Blake mij boos aankijken. Hij komt naar me toe lopen. 'Jij bent nog niet van mij af,' fluistert hij is mijn oor en rent samen met Luke en Kai het veld af.

Jongensinternaat wat?!  {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu