Yoongi szemszöge:
Beültünk a kocsiba és út közben egy szót sem szóltunk egymáshoz..
Leültem a kanapéra és Hobira néztem aki idegesen az ujjait tördelte.
-Hallgatlak
-Öhm szóval... Hol is kezdjem. Jackson.. Jackson volt a legjobb barátom általános óta aztán 11.-be Jackson megváltozott egy buliban voltunk és Rosé is ott volt az unokatesóm olyan nekem mint ha a húgom lenne. Bementem a mosdóba ahol Jackson lefogta Rosiet aki ekkor már sírt és megpróbálta levetkőztetni. Összeverekedtem vele és aztán valahogyan bosszút akartam rajta állni így kitaláltam hogy lefekszem a hugával aki egy könnyű vérű ribanc és simán befeküdt alám. A hűséges kis bátyus persze a hugának hitt így elhitte azt amit Yuna mondott neki miszerint én erőltettem azt hogy feküdjünk le. Jackson barátnője. Amikor lefeküdtem vele már 2 hete nem voltak együtt és az egyik buliban a csaj rám mászott én meg kanos voltam így gondoltam miért ne. Persze Jackson kitalálta hogy azért szakítottak mert én megdugtam a csaját.-fejezte be a mondandóját. Nah ez most lesokkolt.
-És a lány aki terhes lett? -kérdeztem mire nagyot nyelt.
-Hát.. Szóval fogadtunk a srácokkal hogy kitudja hamarabb megdugni a kis szűzikét és mivel nem akarta nekem engedni így hát....... megerőszakoltál. - suttogta az utolsó szót.
-Pár hét múlva megkeresett hogy terhes. Mondtam neki hogy nekem nem kell gyerek és hogy vettesse el de nem tette így hát 9 hónapra rá megszületett a baba és megint megkeresett a gyerektartás miatt. Oda adtam neki pénzt hogy hagyjon békén a gyerekkel együtt és azóta nem láttuk egymást. - mesélte.
-Hobi. Hogy tehetted ezt?
-Sajnálom - mondta halkan.
-Ezt nem nekem kell mondanod megkell keresnünk azt a lányt és bocsánatot kell tőle kérned -mondtam.
-Nah azt már nem -ellenkezett.
-Hát akkor én teszem! Hogy hívják?
-Yoongi....
-Azt kérdeztem hogy hívják! - kiabáltam rá.
-Jisoo. Kim Jisoo-mondta halkan. Fel mentem a szobámba és elkezdtem nyomozni hol is lakhat ez a lány. 11 óra körül megszereztem a lakcímét. Amit el is mentettem és eldöntöttem hogy holnap megkeresem. Elmentem fürödni aztán aludni.
°°°
Felébredtem. Elkészülődtem aztán buszra ültem. Hobival és az iskolával nem törődve. Találtam egy buszt ami egy utcányira rak le a Jisoo házától. Bekopogtam a házba és nagyon szép barna hajú lány nyitott ajtót kezébe egy kisfiúval.
-Öhm szia. Ismerjük egymást? - kérdezte kedvesen.
-Szia nem hiszem. A nevem Min Yoongi. Szeretnék veled valamiről beszélni - mutatkoztam be neki.
-Kim Jisoo. Hát gyere be nyugodtan-invitál be.Majd a kisfiút a földre rakta aki már tudott járni.
-Ülj csak le kérsz valamit inni? - kérdezte kedvesen.
-Nem köszönöm - a kisfiú hozzám futott én pedig mosolyogva vettem az ölembe.
-Szóval honnan ismersz?
-Öhm.... Én vagyok Jung Hoseok barátja. A tegnapi napon tudomást szereztem rólad és a kisbabádról aki Hoseoktól van. És erről szeretnék veled beszélgetni. Én annyira sajnálom hogy már ilyen fiatalon az anyasággal kell megküzdened és mind ez Hoseok hibája. Ha bármire szükséged van tud hogy én mindig itt vagyok és bármiben segítek neked.
-Ne sajnáld. Hoseok egy csodával ajándékozott meg. Doyun lett a legfontosabb ember az életembe. Nagyon jól megvagyunk így kettecskén. Ez nem Hoseok hibája fiatal és csinált egy hülyeséget amiből született Doyun. Érthető hogy nem szeretett volna még egy gyereket. Én nem haragszom rá. - mosolygott.
-És a szüleid? - kérdeztem
-Hát amikor terhes lettem Doyunnal kidobtak otthonról. Azt mondták hogy vagy elvetetem vagy nem mehetek vissza többet a házukba. Hoseokhoz mentem segítségért de azt mondta hogy az ő házába nem mehetek ezért inkább adott nekem 15 millió forintot hogy vegyek házat és tartsam el a gyereket ha ennyire akarom. - leesett az álam 15 millió forint nem kevés pénz.
-Biztos nagyon nehéz volt neked.-hajtottam le a fejem.
-Hát igen de megérte. - mosolygott az ölembe ülő csöppségre.
-Nah de ne beszéljünk a múltról ami megtörtént megtörtént.
-Igazad van. És mennyi idős ez a csöppség? - mosolyodtam el.
-1 éves-felálltam Doyunnal együtt és elkezdtem dobálni mire a kisfiú nevetni kezdett. Nagyon aranyos baba. Annyira vágynék én is egy gyerekre. Talán majd egyszer a jövőben örökbe fogadunk egyet Hobival.
-Ebédelj velünk. Rendelek pizzát - mondta Jisoo.
-Rendben ha nem baj
-Dehogy baj. - mondta majd elment rendelni pizzát. Miközben én a kisfiúval játszottam.Miután Jisoo visszaért mesét néztünk a kisfiúval de a telefonom csörögni kezdett Hobi neve jelent meg a kijelzőn.
-Jövök egy perc picim-ültettem ki az ölemből Doyunt.
-Igen Hoseok? - mentem a konyhába.
-Hol vagy?
-Jisoonál
-Komolyan oda mentél?
-Hagyd már abba. Semmi baj nincs ezzel a lánnyal nagyon kedves és képzeld a gyereked is.
-Mikor jössz?
-Majd - mondtam majd bontottam a vonalat.
-Na itt vagyok - mosolyogtam. És pont ekkor csengettek.
-Megyek átt veszem - mondta Jisoo.
Megettük a pizzát és én etettem Doyunt annyira édes volt tiszta olyan lett a szája.
Utánna néztünk még egy kis mesét Doyun elaludt a fejét pedig a lábamra hajtotta.
-Azt hiszem lassan indulok-mondtam halkan majd felálltam óvatosan nehogy felkeltsem. Meg adtam Jisoonak a számomat majd elindultam kifelé.
-Köszönöm a mai napot nagyon jól éreztem magam veletek és hívj ha bármire szükséged van számíthatsz rám. - mondtam majd megöleltem.
-Köszönöm Yoongi. - mondta majd elköszöntünk és elindultam Hobiék háza felé.
ESTÁS LEYENDO
Most és mind örökké. Yoonseok ff.(Befejezett)
RomanceA történetet a barátnőmmel írjuk az első ficink a hibákért előre is bocsánat A történetben történő események nem egyeznek a valósággal. Figyelmeztetés : Néhol trágár szavak, 18 +-os részek CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD! Purple you! 💜