Pazartesi günü sabahtan o sendromu yaşadım.Gerçekten okula gitmek istemiyordum.Gece çok geç yatmıştım.Kalkmaya tahammülüm bile yoktu.
İrem ve Büşra çoktan kalkıp kahvaltıyı bile hazırlamışlardı.
"Umarım zehirlenmeyiz"
"Gamze'cim istersen fazla konuşma çünkü geçenlerde yaptığın omlet yüzünden 2 gün kusmuştuk" dedi Büşra.
"Aman ya uzatmayın oturun işte kahvaltıya" diye yakındı İrem.
Kahvaltının ortasında İrem bir şey söyleyecekmiş gibi durdu.
"Dün gece bana mesaj geldi size geldi mi bilmiyorum ama okulda bir bilgi yarışması varmış"
"Ödül falan var mı bari?" dedim.
"Evet varmış.Marmaris'e 1 haftalık tatil.Hem de lüks bir otelde"
"Oha ne güzelmiş"
"Valla ben sizi bilmem ama katılacağım kesin dedi" Büşra
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Okula girdiğimizde kargaşanın içinde kurtulmak için tabiri caizse kalabalığı yarıp geçtik.
Sınıfa girip yerlerimize oturduk.Ilk ders Kimya idi.Ve oldukça sıkıcı bir dersdi,bunun yanında hoca da çok sıkı kuralları olan hocaydı.
Neyse bu hocanın dersinden kurtulduk.Tenefüste herkes bizim sınıfa diğer sınıflardan birinin geleceğini söyledi.
Ben de şaşırmıştım.Sonuçta sınıfa ünlü biri gelmiyordu ki.Bu kadar konuşmaya ne gerek vardı?
Ben bunları düşünürken meteor gibi olduğunu düşündüğüm ve o an yüzünü göremediğim bir çocuk bizim sınıfa girdi.Tüm dikkatler onun üzerindeydi.Demek ki bizim sınıfa gelecek olan kişi buydu ki;
"Selam millet" dedi.
Bizim oturduğumuz sıranın orda durmuştu.Ben de sırama geçeyim dedim.Ve bir baktım ki o,fenomen olan çocuktu.
Ismini bilmiyorum ama çok yakışıklıydıGeçekten o an vurulmuştum.Daha önce sosyal medyada fotoğraflarını bir kaç kez görmüştüm fakat umursamamıştım.