Prológ

613 14 2
                                    

Leona

Všetko sa udialo hrozne rýchlo.

Momentálne sedím ako vydatá, tehotná žena v lietadle spolu s Brunom a Ruth.

Chcela som malej ukázať sneh ešte skôr, než príde na svet jej súrodenec.

Najskôr informáciu o súrodencovi zobrala dobre. Tešila sa, že už bude mať aj doma parťáka na hranie.

Bruno tentokrát trval na tom, že chce vedieť pohlavie. Nemohla som protestovať. Pred pár týždňami sme sa dozvedeli, že budeme mať chlapčeka. Bolo to neuveriteľné.

To sa Ruth až tak nepáčilo. Chcela mať sestričku. My sme jej však vysvetlili všetky výhody a ona sa znovu začala tešiť.

Odkedy ma Bruno požiadal o ruku, prešli dva mesiace. V priebehu mesiaca bola svadba. Dohodli sme sa na tom, pretože sme chceli mať druhé dieťa už v manželstve. Bol to malý skromný obrad, z ktorého sme sa všetci tešili. Najlepšie na tom bolo, že s nami mohla byť aj Ruth. Na niečo bolo dobré moje odmietanie.

Odkedy mi doktorka oznámila, že som tehotná, malý akoby dostal znamenie, že sa môže začať ukazovať. Bruško mi trošku vyrástlo, no vôbec nie tak, ako by to v siedmom mesiaci malo byť a ako to bolo pri Ruth. To mi trošku robilo obavy, no doktorka povedala, že malý je v najlepšom poriadku. To bolo hlavné a ešte má dva mesiace na to, aby sa ukázal poriadne.

,, Si bláznivá, že chceš cestovať v tomto štádiu. "povedal mi pošepky. Malá na ňom sedela, hlavou opretá o jeho hruď, a spala. On sa nakláňal ku mne. Nesúhlasil s mojím nápadom, ale nemal na výber. Malú som už na to nabláznila.

,, Ja tam nejdem lyžovať, Bruno. Vy dvaja si to užijete aj za mňa a ja sa budem môcť tešiť, že malá uvidela sneh a cítila sa milovaná stále rovnako, aj keď bude mať brata. Dám na seba pozor a som si istá, že aj by si ma pred všetkým ochránil. "usmiala som sa a pohladila ho po tvári.

,,Ruth budeme vždy milovať rovnako. Aj keby sme mali koľko detí." usmial sa, dal jej pusu na čelo a rukou mi pohladil malé bruško. ,, Ale Alex mohol ísť s nami. "

Hneval sa za to. Nechali sme ho doma, pretože Daisy s ním nechcela ísť a on by sám nešiel.

,, Je to jeho rozhodnutie. Je už skoro dospelý. A navyše Daisy je preňho veľmi dôležitá." povedala som mu.

,, Tá sa mi v poslednej dobe nepáči. " zamračil sa a ja som mu musela dať za pravdu.

,, Ani mne. Občas mám pocit, akoby chcela zo všetkého len vyťažiť. Vždy mi pripadala taká zlatá a skromná, ale v poslednej dobe..." poznemenala som. Videla som, že sa na nej niečo mení. Možno to bolo len preto, že sa zmenila na dospelú ženu, ale ako mama som mala oči a uši na stopkách.

,, On musí vedieť či mu stále vyhovuje."

,, Niečo mi minule naznačil. " poznemenal zrazu.

,, Čo? Ohľadom Daisy? "

,, Nie. Naznačil mi niečo ohľadom teba. "pošepol a tvárou sa ešte priblížil k mojej.

,, Naznačil mi, že by ťa rád mal v papieroch ako opatrovníka. Chce, aby ste sa takto spojili, teda ak s tým súhlasíš. Teraz by v tom nemal byť problém, keďže si moja manželka." usmial sa a ja som si ho dojato prezrela.

,, To naozaj? Naozaj ti toto povedal? To by bola pre mňa česť. Porozprávam sa s ním, keď prídeme. Aj ja mám v pláne niečo urobiť. " naširoko som sa usmiala a položila si naňho hlavu.

,, Čo chystáš? "opýtal sa ma dávajúc mi bozk so vlasov.

,, Dedko na mňa prepísal hotely. Chcem rozdeliť akcie medzi nás. Ja si nechám šesťdesiat percent kvôli našim deťom a mne. Na teba a Alexa chcem prepísať dvadsať percent pre každého. Robíš tam a poznáš to už lepšie než ja. Len kvôli dedkovi si musím nechať väčšinu."

,,Leona, to nemusíš robiť. Tvoj dedko chcel, aby to bolo výlučne tvoje a našich detí. Zabije ťa, ak to zistí."

,, Nechcem, aby to bolo len moje. Chcem, aby to bolo v rodine. A zatiaľ, kým sú deti malé môže byť pokojný, pretože väčšina bude na mňa. " usmiala som sa a pohladila malú po tvári. Nemohla som uveriť, že za chvíľu budem mama dvoch detí. Všetko sa to udialo príliš rýchlo a bláznivo.

,, Nevyhovorím ti to, však?" opýtal sa šepky. V očiach som mu videla to, ako veľmi ma miluje. To moju dušu úplne napĺňalo, rovnako ako láska k deťom.

,, Nie. Pretože viem, že naša rodina sa nikdy nerozpadne ako si to predstavuje môj dedko." pritiahla som si ho k sebe a pobozkala som ho.

,, Tak v to teda dúfam. Nemohol by som prísť o tieto tri poklady." povedal mi a opäť raz ma pobozkal. Nemohla som byť v tomto živote šťastnejšia. Našla som jeho a Alexa. A budem s ním mať dve malé deti.

Veľmi dúfam, že sa z tohto krásneho sna nikdy nezobudím.

Takže toto je len malé intro do môjho nového príbehu. Chcem, aby ste chápali aj Alexov vývin vzťahu voči Leone a Brunovi. Ďalšie časti už budú z pohľadu Alexa o niekoľko rokov. Budem naozaj dúfať, že sa mi podarí urobiť dôveryhodný mužský pohľad na svet. Mám z toho celkom obavy. 😬😬😬

Držte palce, ďalšie časti nečakajte tak skoro. ❤️❤️❤️😊😊😊

BojovnýWhere stories live. Discover now