Επεισόδιο 7 Μια σαν όλες τις αλλες

266 21 6
                                    

Brooke pov
Είμαι σίγουρη οτι κάτι εχει ο Jacob, ξέρω οτι εχει μυστικά και πολλά πραγματα που δεν λεει.Δεν τον ξερω ακομα καλά, ομως δεν πρέπει να τον μάθω, εμείς οι δύο δεν πρέπει να είμαστε μαζί.Ειναι εγκληματίας, ενας άντρας της νύχτας που το μονο που φαιρνει ειναι το κακό και το χάος. Γνωστός σε όλη την Νέα Υόρκη, Jacob Black καταζητούμενος δολοφόνος ομως κανείς δεν μπορεί να τα βαλει με τους νονους της νύχτας, ούτε καν η αστυνομία.Ακόμα κι αν νιώθω κάθε φορά που τον βλέπω την καρδιά μου να χτυπά δυνατά, ακομα κι αν τον θέλω, ειναι επικίνδυνος αυτος ο έρωτας.Αυτος δεν ειναι ο Ρωμαίως μου, ουτε εγω η Ιουλιέτα του...Εκεινος με έσωσε, αλλα εγω δεν μπορώ να τον σώσω απο την Μαφία, αν τολμήσει να φύγει θα τον σκοτώσουν.Την αλλη μέρα, η Katy πήγε στο σχολείο και εγω με τον Matt είχαμε βγεί.
Περπατούσαμε στην πόλη, χερι χερι ήταν πολύ ρομαντικά, μεχρι που ο Matt με κοίταξε έντονα.Με πλησίασε πιο κοντά και τότε ένιωσα τα χείλη του πανω στα δικά μου, ανταπέδωσα χωρίς να σκεφτώ καθαρά.Θέλω να φύγει ο Jacob απο το μυαλό μου, ηταν μόνο ενα λάθος, μονο ενα λάθος.Το φιλί έγινε παθιασμένο, ανταπέδιδα και ένιωσα την πλάτη μου να κολλάει στον τοιχό.
"Διακόπτω κάτι;" ειπε με αγριεμένη φωνή ο Jacob κοιταζοντας μας και σταμάτησαμε αποτομα, τον κοίταξα φοβισμένη για λιγο.Το βλεμμα του είχε στενεψει, ειχε σφίξει την γροθιά του, τα χαρακτηριστικά του ειχαν σκληρίνει.Ειναι τοσο sexy οταν ειναι θυμωμένος, ω θεε μου τι σκέφτομαι;
"Τι στο καλο κανείς εδω εσυ;" ειπε ο Matt και ο Jacob τον κοιταξε.
"Εσυ σκάσε, μιλάω σε αυτην" ειπε ψυχρά ο Jacob και με κοιταζει ξανά.
Τι εχει πάθει;Πως μας ειδε;
"Jacob τι στο διαλο κανεις εδω με ακολουθεις;" τον πλησίασα θυμωμένη.
"Ειμαι και γω κάτοικος αυτης της πολης ξέρεις" με ειρωνεύτηκε.
"Ξερεις πόσο μεγαλη ειναι αυτή η πόλη και να βρισκεσαι στο ίδιο σημειο με εμας;" σταυρωσα τα χερια μου.
"Κοίτα ποια μιλάει, αυτη που κάθεται και φιλιέται με αλήτες αντί να προσέχει την αδερφή της που παραλίγο να πεσει θύμα βιασμού, τα θερμά μου συνχαρητήρια Brooke" ειπε ο Jacob και σοκαρίστηκα, η Katy δεν μου ειπε λέξη εχθες και αυτη το ειπε σε αυτον και οχι σε μενα;
"Ο Matt δεν ειναι αλήτης, εσυ εισαι! Ενας φονιάς, που το μόνο που τον νοιάζει ειναι ο εαυτός του και με παρακολουθεί σαν να ειμαι το επόμενό του θύμα!Που δεν χανει την ευκαιρια να καταστρέφει τα πάντα στον δρόμο του!Εισαι ενας αλήτης!"
Του φώναζα πολύ ασχημα, δεν ξέρω τι με ειχε πιάσει αλλα τα πήρε και τον έφτασα στα όριά του.Σήκωσε το χερι του να με χτυπήσει και το βούλωσα σε σοκ, αλλα τελικά το κατεβασε κάτω.
"Εισαι μια σαν όλες τις αλλες! Αυτό εισαι.Δεν ξέρεις ποιος ειμαι, δεν ξέρεις τίποτα για μενα.Ξερεις πόσες σαν εσενα θα βρώ εκει εξω;Υπάρχουν πολλες πουτανες αν θες να ξέρεις" ειπε γεμάτος νευρα, εγω ομως τον χαστούκισα δυνατά.Τον κοίταξα στα μάτια, το ιδιο εκανε κι αυτος ακομα κι αν τον χαστουκισα.Τα μπλέ μάτια του σκουριναν, κοιταζοντας με.
"Αν ειμαι σαν ολες τις αλλες γιατι μου φέρθηκες σαν να νοιάζεσαι για μενα;" τον ρωταω και βούρκοσαν τα μάτια μου. Με κοιταζει στα μάτια πλέον σοβαρός ειχε ξεσπάσει τα νεύρα του, ήθελα τόσο να απαντήσει αλλα δεν το έκανε με προσπέρασε και φευγει.
"Jake!" Φώναξα αλλα καμία απάντηση, εβαλα τα κλαματα και ο Matt τον αγριοκοιτάζει, μπήκα στην αγκαλιά του.
"Μην κλαίς μωρό μου, θα τον κανονίσω εγω" ειπε ο Matt αλλα τον κοίταξα ανήσυχη, οχι δεν θελω.
"Δεν χρειάζεται, τελειώσαμε..." ειπα και γυρισα βλέποντας τον Jake να μπαίνει στο μαύρο αυτοκίνητο και να χάνεται.Έκλαιγα και το μόνο που ήθελα ήταν να μου απαντουσε, αλλα δεν νοιαζεται για μένα, τι ανοησίες κάθομαι και λεω.Όταν γύρισα σπίτι εβαλα τις φωνές στην Katy που δεν μου ειπε τίποτα και το έμαθα απο τον Jake με σκληρό τρόπο.
"Πως μπόρεσες να μου κρυψεις κάτι τοσο σοβαρό Katy;!" Φώναζα
"Brooke δεν ήθελα να σε αναστατωσω, γιατι κλαις;Τι συνέβη;"
Με ρωτάει ανήσυχη.
"Τον μισώ!Τον μισώ!Τον μισώ!" Φωνάζω κλαίγοντας.
"Τι σου εκανε ο Jacob;" το κατάλαβε οτι αυτός με έκανε να κλαίω.
"Γιατι γαμώτο ειναι τοσο κακός γιατι!Δεν τον νοιαζει τίποτα Katy τίποτα" ειπα κλαίγοντας και η Katy με εβαλε στην αγκαλιά της.
"Το ξέρω Brooke, το ξέρω..." ειπε αλλα οχι με τόσο σιγουριά οσο εγώ, σαν να έκρυβε κάτι.

Jacob pov
Ώστε ειμαι αλήτης για σένα Brooke; Ειναι τοσο χαζή, την μισώ!Νομίζει οτι την παρακολουθώ για να την σκοτώσω;Δεν πάει καλά η κοπέλα, εχω πιο σημαντικά πράγματα να κανω απο το να παρακολουθώ καποια σαν αυτη.
Περπατούσα και ξαφνικά τους είδα να φιλιούνται αχόρταγα σε δημόσιο χόρο, τι θελει να κανω;Να τους χειροκροτήσω;Με έκανε τοσο έξαλλο, δεν ξέρω γιατί αλλα εχω τοσα νεύρα τα εσπασα όλα σπίτι, με αποκαλεί εμένα αλήτη αλλα φιλαει τον Matt που κανονίζει μεχρι και την τοποθεσία του φόνου.Συνέχισε να πιστεύεις οτι ο Matt ειναι ενας άγγελος Brooke θα σε πληγωσει και θα σε παρατήσει. Δεν με νοιάζει ομως, ας πληγωθεί!Στα αρχίδια μου!Ειναι μια σαν ολες τις αλλες, δεν την ξερω, δεν με ξέρει και τελος.Αχ ποσο την μισώ, πρέπει να ηρεμήσω όμως, τότε χτύπησε το κουδουνι κάποιος.Η Brooke θα ειναι ειμαι σίγουρος, πηγα να ανοιξω μέσα στα νεύρα.
"Brooke στο ξαναειπα δεν σε-" τα λογια μου κόπηκαν οταν άνοιξα την πόρτα, βλέπω την Kylie.Με κοιταζει έντονα, παρατηρόντας ολο το σώμα μου και τα μάτια μου.
"Να μαντέψω;Δεν σε δέχεται γι αυτο που εισαι..." με πλησίασε κλείνοντας την πόρτα πίσω της.Η αλήθεια ειναι οτι δεν ήθελα ποτέ να γινω αυτός που ειμαι, δεν ειχα επιλογή.
"Ομως δεν την χρειάζεσαι μωρό μου"
Μου αγγίζει το στέρνο και μου χαμογελάει πονηρά, φοραει προκλητικά ρούχα ενω εγω ειμαι χάλια ψυχολογικά.
"Αυτη τώρα θα φιλιέται με τον Matt και θα γελάνε εναντιον σου, θα το κάνουν και αυτη σε κοροιδεύει" ειπε η Kylie και βαζει τα χερια της γύρω μου.
"Το πιστεύεις;" την κοίταξα, δεν ξέρω γιατι αλλα η Brooke νόμιζα οτι...
"Φυσικά και αυτο συνεβη, νόμιζες οτι εσενα θέλει;Γλυκιέ μου αυτη είναι ενα φίδι...Ασε με να σε κανω να την ξεχάσεις..." ειπε και παιζει με τα μαλλιά μου.Ισως εχει δίκιο, εκεινη τωρα εχει τον Matt πρεπει απλά να την ξεχάσω.Η Kylie με φίλησε παθιασμένα, ισως ειναι καλύτερα έτσι, ναι εχει δίκιο, θα την ξεχασω.Την φιλάω ακόμα κι αν δεν νιωθω τίποτα, δεν ηταν έρωτας αλλα σκέτο σεξ για να την ξεχασω.Της σκίζω τα ρούχα και την κολλάω στον τοίχο, ειχα νευρα σκεφτόμουν την Brooke να ειναι ευτυχησμένη με τον Matt και αυτη η σκέψη με τρελαινε.Να την αγγιζει αυτος και οχι εγω, δεν ξέρω γιατι με πειραξε τοσο που τους ειδα μαζί.

Shades of BlackWhere stories live. Discover now