Serseri Mi O Benim

97 85 50
                                    

Gece kadar güzel bir şey varsa o da ismimin Gecem olması. Karanlıktan korkanları anlamıyorum. Çünkü hiçbir şey görmüyorsun bundan güzel ne var. Ne yalanları ne doğruları. Oh, ne güzel!

Hayat ne kadar da acımasız. Ama bence daha da acımasız olabilirsiniz?Nasıl mı? Deli olarak. Evet evet deli olarak. Ben gibi. O yüzden kızmıyorum size,deli dediğiniz için. Yoksa nasıl baş ederim hayatla. Hiçbir şekilde.

Size biraz kendimden bahsedeyim.  Ben Gecem. 16 yaşında lise 3öğrencisiyim.
Gördünüz gibi ela gözlü,kumral kıvırcık,kısa boylu bir kızım.Dudaklarım pembemsi hafif dolgun. Vav denilmese de güzel bir kızımdır.

1yıldır benim nasıl biri olduğumu merak ediyordunuz. 1yıldır bloğumu takip ediyorsunuz ve bende size teşekkür ediyorum. Reklamlardan sonra yüzümü göreceksiniz. Arkadan çekildiğim fotolar sayesinde vücudumun ince olduğunu biliyorsunuz. Ve reklama giriyoruz. Kim bilir reklam ne kadar sürecek. Morelinizi bozmayın blogerlar. Şimdilik hoş kalın. Bb ;)

Hele şükür bu blogu çekebildim. Çılgınlık şu bloger olma işi. Her zaman ne yaptığını paylaşıyorsun ve insanlar seni tanıyor gibi. Harika bir şey bu.

Aaaa o ses de neyin nesi. Telefondan geliyormuş. Nir de mesaj hem de blogun üstüne. Defne mi? Defne neden mesaj atar ki bana. Tamam yakın arkadaşız , kardeş gibiyiz ama garip geldi. Mesajı bi okuyayım bakalım.

/defne

"Kızım sen bu blogerlığı çok iyi biliyorsun. Gündüz okulun cool yakışıklı popüler çocuğu Gündüz bile senin bloglarını ilginç ve değişik bulmuş. Şimdi kimin olduğunu arıyormuş. /
/benden
Napıyım yani?

Sen nerden biliyorsun hem defne. ?/

/defne
D büyük yazılır./

/benden
NerDen biliyorsun söyle hemen. /

/defne
Çıldırtıyorsun beni Gecem.
Nerden bilcem Yiğit yanımda da. Benke konuşmak istedi. Sahilde oturuyoruz. Sohbet ediyorduk bahsetti. Neyse okulda görüşürüz. Bayan D'yi küçük yazan. /
/benden
Sen okula kaç saat var biliyor musun?

Gündüz'ün arkadaşı Yiğit mi?

Hey defne cevap ver.

Şey yani dEfne.

Efne

deFNE

aaa olmuyor.

Bak şimdi olcak.

DEFNE

Oldu işte. /

Gündüz şu okulun popüler çocuğu mu yoksa başka Gündüz mü?
Ayy Defne bi tam anlat öyle git değil mi ama? Yiğit neden Defne ile konuşmak istedi. Aklımda bu kadar soru ve yanımda kimse yok. Aahhh, Defne ahhh! Okulda görüşürmüşüz babababababbah. Okula daha kaç saat var haberin var mı senin? Tabi Yiğit yanında saat ne lazım. Saat daha 23.00 olmamış okulda görüşürüz diyip gidiyor.

Neyse kitap okuyayım da zaman geçsin biraz. Wattpadde bi kitap vardı. Çocuk sevdiği kızla geçirdiği vakitleri anlatıyor. Onu okuyayım. Ne büyük sevgi ne güzel kız için hissettiklerini yaşadıklarını yazıyor. Türkiye'de var mı böyle birileri? Kullanıcı adı savas122 kitabının adı Mona-Lisa. Ah o Mona yok mu? Mona var ama onun gibisi yok. Yarın blogumda bundan bahsedeceğim. Hayran kaldım hikayeye. Sevdiği kız için...

Şimdi kendime bile anlatmamalıyım. Ve acaba Gündiz benim olduğumu bilse ne yapar. Çok merak ediyorum.

Ovvv saat 1 olmuş. Hadi uyumalıyım. Defneden hala ses yok. Nerde bu kız. Ben uyuyorum blogum.


Ooooo ne bu zııırrrnnn zırrrnnn zırrrnnn. Bi sus be. Bi kere çalınca duyuyorum sesini. Sağır değilim. Okul saatine 2saat var hazırlanmalıyım. Duş alsam iyi olur . Ilık bir duş. Annem de o zamana kadar kahvaltıda olurlar.

Yarım saat sonea

Ne kadar hızlı geçmiş zaman. Saçımı kurtup,kahvaltı yapsam yetişirim bence. Saçlarımı kurutmam 15dkyı buluyır ah şu kıvırcık saçlarım. Bir de gür ve kısa saçlarım. Boyum gibi kısa. ; (

Okul forması harika. Bordo tshirt ve klasik okul eteği. Altına dize kadar beyaz çorap ve bordo ayakkabı. Güzel uyum ama sıkıcı. Gündüzün de sarıya kaçan kumral saçlarıyla çok uyumlu. Çıldırcam.

Telefonu ve çantamı alıp aşağıya inecekken annem seslendi. "Gecem arkadaşın geldi. Hadi aşağıya gel çabuk."
Koşarak aşağıya indim gelen Defne diye. Ama ben ne göreyim Gündüz. Şok olmuştum. Diyebildiğim tek şey" Hoşgeldin" O ise sadece göz kırptı. Bu çocuk kaçık olmalı. Annem bana dönerek "Arkadaşınla erken gitmek zorunda olduğunu söylemedin anlayışla karşılardık. "
"Şey aslında..."

"Tamam siz işinize bakın hadi iyi dersler"

"Sana da iyi günler anne. "

Bu da neydi şimdi neden çağırdı ki beni? Arabasıyla gelmiş ve zile daha 1saatten fazla vardı. Yoksa blogerın ben olduğumu anladı mı? Bayılacağım galiba.
Gündüz
-Günaydın prenses.
-Günaydın. (Bu da neydi bakışı attım direk kendisine. )

Keşke bunu blogumda anlatabilseydim. Ama o zaman kesin anlar benim olduğumu inkar da edemem o zaman. Başım belada galiba.

SERSERİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin