7.Bölüm

402 54 29
                                    

Sınır
35 vote 30 yorum :D

Hadi bakiiiimmmmm..
Bu arada iki tane hikayeye bölüm atmak çok zor oluyor sizce hangi hikayeye kısa bir süreliğine ara vermeliyim?

----

"Hapşuuu!!"diyip hapşurdum.
(NELER DİYORSUN EYLEM SKSKWOMSHDMOSMD)

"Geber."dedi Fethi.

"Teşekkürler canım hep beraber inşallah."diyip şirince sırıttım.

"Seninle uğraşmak ultra eğlenceli ama senin benimle uğraşıyor olman ultra sıkıcı neden?"

"Neden?"

"Bende sana soruyorum.Neden?"

"Fethi ben ne biliyim.Hem en son Erdem Albay sizi toplantı odasına çağırmıştı,geç kaldın sanırım."dediğim an yerinden hızlı bir şekilde kalkıp kocaman açılmış gözlerini bana dikti.

"LAN!NE BAŞTAN SÖYLEMİYOSUN?"diyip hızlıca toplantı odasına koşmaya başladı.

Onunda dediği gibi,onunla uğraşmak çok eglenceli ama onun benimle uğraşması çok sıkıcı.

Kapıdan içeriye giren kişiye baktığımda Ateş olduğunu gördüm.

"Fethi nereye koşturuyordu öyle?Selam verdim onu bile görmedi."dedi.

"Birazdan anlıyıcaksın."diyip güldüğümde kapıdan içeriye Fethi girdi ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

"Eylem,komikmiydi bu şimdi!?"

"Valla yalan söyleyemem,evet komikti."diyip katılarak güldüm Ateş'te benim gülüşüme gülüyordu.

Fethi gözlerini devirip yanıma geldi ve saçlarımı karıştırmaya başladı.

"Ya Fethi ya!"diyerek saçlarımı ondan kurtarmaya çalışıyordum.

"Öyle bir şaka yapmaman gerektiğini anlamışsındır."diyip Ateş'in yanına oturdu.

"Oğlum sana aşk olsun lan,o kadar yanımdan geçtin nereye diye sormadın!"

"Havada mı yakalasaydım seni dayıoğlu?Selam verdim bakmadın bile.Ayrıca Eylem ile sana aşk olsun bana niye aşk oluyor?"

"Te Allah'ım ya!"diye söylenip durdu Fethi.

"Sizde farkındamısınız?Yaklaşık 3 gündür falan operasyon çıkmadı.Goncam ve ben yataklara düşücez.."

"Bakarım ben size."diyip güldüm.

"Allah razı olsun."dedi Fethi.

"Ne alaka şimdi?"diye sordum.

"İçimden geldi."dediğinde göz devirdim.Ateş'e baktığımda bir şey düşünüyormuş gibi bir hali vardı.

"Ya dayıoğlu şey sorucam.Siz o adamlara yakalanmamayı nasıl başardınız?"dediği an öksürük krizi tuttu bende.Fethi ise gülmekle meşguldu halime.

"G-gıc-ık tut-tu."dedim hala öksürerek.Fethi'nin uzattığı suyu elinden alıp bir dikişte bitirdim ve derin bir nefes aldım.

O arada Ateş'te hala sırtıma vurmak ile uğraşıyordu.

"Gıcık değildir o,gıcık olsa duramazdın."diyip pişmiş kelle gibi gülen Fethi'ye göz devirdim ve sudan bir yudum daha aldım.

"Kısa zamanda duş alırken sabuna basıp yere düşte kafanı vur inşallah!"

"Amin güzelim."

"Güzelimmiş."göz devirdim.

"Dayıoğlu ne var sizin aranızda ya!?"

"Ne olucak bununla aramda be!Olsa olsa asker arkadaşım olur."dedim.

"Öyleyiz zaten Eylem."

"Ha,doğru."

"Operasyon falan yok mu?"diye sordum beklenti ile Fethi'ye bakarken.Cevabını biliyordum ama belki onlarda bir şey vardır diye tekrardan sormuştum.

"Bunu senin bilmen gerekmiyor mu?"

"Erdem Albay bir şey için uğraşıyor fakat ne olduğunu söylemiyor.Zamanı geldiğinde diyip durdu,siz biliyorsunuzdur diye sordum."

"Haberimiz yok bizimde.Ama Çolak ile ilgili diye düşünüyoruz."dedi Ateş.

"Çolak,şu yanarak ölen değil mi?"diye sordum.

"Ta kendisi.Tabii kısa bir süre önce karşımıza çıkmasaydı biz hala öldüğünü düşünüyorduk."

"Bundan bahsedilmemişti bana."

"Sadece bizim timin ve Erdem Albay'ın haberi vardı.Sana söylememiz sorun bile yaratabilir."dedi Ateş.

"Sanmam.Eninde sonunda Erdem Albay bana söylerdi zaten,sizden duymam bir şey farkettirmez."

"Yine de söylememeliydik."diyen Fethi'ye döndüm.

"Neyse..Siz Nazlı ile naptınız Ateş?En son kavga etmişsiniz sanırım."

"Kavga mı ettiniz?"diye sordu Fethi Ateş'e dönerek.

"Ya evet oldu öyle şeyler.İlişkimizi Erdem Albay'a söylemiyorum diye kızgın.."

"Kız haklı oğlum,artık bence de söyle."diyen Fethi'yi bende onayladım ve konuşmaya başladım.

"Nazlı sana bu yüzden hem kırgın hem kızgın.İlişkinizin ciddi olmıyıcağından korkuyor."

"Allah'tan ciddi ilişki yaşıyıcak insan değilim."diyip koltuğa yayıldı Fethi.Ona bakıp gözlerimi devirdim.

"Karşına bi kadın çıkıpta ağzın beş metre açılırsa bu sözünü sana yedirticem."dedim.

"Öyle bir kadın ancak rüyalarımda çıkar."

"Rüyada gördüğün kişiler,hayatında bir kere de olsa karşılaştığın kişilerdir Fethi."

"Aynen,ondan."beni takmayan Fethi'ye bir kere daha gözlerimi devirip Ateş'e döndüm.Düşünceli görünüyordu,büyük ihtimalle az önce Nazlı'dan bahsettiğimiz için bu konu onun kafasını karıştırmıştı.Konuşmaya başlayan Fethi ile başımı ona döndürdüm.

"Esmer,mavi gözlü,uzun boylu biri karşıma çıkarsa anca o zaman severim."

Fethi'nin bu sözü ile kendine gelen Ateş konuşmaya başladı bu sefer.

"Dayıoğlu benim eski olan Sahra'dan bahsediyorsun sen.Ayarlıyım sana,çok yakışırsınız."diyip bana göz kırptı.İçimde oluşan öfke ile saçmalamaya başladım.

"Şöyle bir zamanda Fethi'nin yeni (!) sevgilisinden mi bahsedicez gerçekten?"

"Dayıoğlu sen kıskandın mı?"

"Ateş!Ağzına ederim senin.Nazlı'ya 'Ateş eski sevgilisi Sahrayı unutamamış!' derim görürsün."

"Kardeşim büyük tehdit,sana kolay gelsin."diyip ayağa kalktı Fethi.

"Nereye?"diye sordum.

"Az dolaşıcam,çok sıcak oldu içerisi.Gelmek istermisin?"

"Olur."diyip hemen ayaklandım ve Fethi'nin kolundan tuttum.Alaydan dışarı çıktıktan sonra artık bilmediğim yerlerin yoluna girmeye başlamıstık.

"Fethi,nereye gidiyoruz?"

"Sahra'nın yanına."diyip sırıtmaya başladı.

"Fethi!"

"Tamam şaka yaptım,sevdiğim birini hep götürmek istediğim bir yer vardı.Oraya gidiyoruz.."

"Sevdiğin biri ben mi oluyorum?"

"Ta kendisi oluyorsun."dedi ve gülümsedi.

DEVAM EDECEK...🖤



Sadece Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin