Hol is kezdjem.. elsőnek is bemutatkozom. Lianna Stowgerg vagyok de jobban szeretem a Liát.
Szeretek olvasni , rajzolni és egy állat menhelyen segitek be délutánonként . Mellesleg magán tanuló vagyok így nincsenek barátaim. Régen volt egy szomszédom akivel nagyon jóban voltunk de pár éve elköltöztek szoval mondhatni azóta magányos vagyok .Szőke mell alá erő hajam van és világos ég kék színű iriszeim, alatta meg pár alig látható de mégis feltűnő barnás szeplők találhatók , a bőröm nyáron nap barnitott , télen meg hófehér mint a lehulló első hó.
Idén lettem 17 éves , és idén elosszor megyek nyári táborba.
Valószínűleg sokan elgondolkodnak azon hogy 17 évesen mi a fenének megyek táborba. A szüleim végre kettesben akarnak tölteni egy nyarat de mivel meg kiskorú vagyok nem akarnak itthon hagyni.
A nagyihoz nem szívesen megyek mivel ott végképp úgy kezelnek mint egy 5 évest, ezért nem éreznem jól magam.Ezért felmentem a netre és böngészni kezdtem ,szerencsémre egy hirdetést dobott ki a Facebook ami egy 2 hónapos táborol szól gimnazistáknak. Eléggé megtetszett ezért tovább görgettem hátha találok róla még valami fontos információt.
A tábor honlapján ez állt:Ha szeretnél kikapcsolódni 2 teljes hónapra és elmúltál már 14 de meg nem vagy 21 éves akkor itt helyed. Gyere el a Camp Tour táborba és érezd jól magad velünk.
Rengeteg szabad program és foglalkozás található .
Természetesen itt is vannak szabályok. De ne aggódj mert attól függetlenül jól tudod magad érezni.
A tábor a hegyekben található.
Egy tó körül helyezkedik el egy erdőben.
A faházak beosztása kor szerint működik , egy 14 évest nem teszünk össze egy 19 évessel hanem mindenki a vele egykorú társaival aludhat.
Egy faházban változóak az agyak száma de általában 6-11 között van.
Mindegyikben pluszban egy fürdő található.
A fiúk és a lányok külön alszanak és hogy ne legyen keveredés a tábor vezetők este mindenhol körülnéznek .
Megannyi móka és szórakozás található itt , ha szeretnél eljönni hívd fel a következő számot a honlap alján.
Mindenkit szeretettel várunk idén is!Igazából nekem eléggé megtetszett a bemutatkozás szóval rögtön szóltam anyáéknak hogy meg időben hívják fel őket , hogy legyen hely.
Természetesen kissé vonakodva de egyből beleegyeztek. Miután felhívtak a tábort részletesen elmondtak hol található és hogy hányra kell érkezni és hanyra kell majd a gyerekért.Mire feleszméltem a gondolataim közül észre vettem hogy az autónk éppen most parkol le egy erdő szélén található széles parkolóban.
Megfogtam és kivettem a füllhalgatot a zsebemből majd a telefonommal együtt a zsebembe csúsztattam.
Kiszálltam a járműből majd a csomag tartó fele vettem az irányt hogy kivehessem a bőröndömet.
Anyukám tudott csak velem jönni mivel apának sürgősen bekelett menni dolgozni a kórházba mivel ember hiány volt.-Izgulsz ?-kérdezte anya mosolyogva végig nézve rajtam mintha ha az oltár előtt álnék.
-Izgulnom kéne ?-tekintettem rá vonakodva.
-A korodbeliek többsége fél ha új társasággal kell össze vegyülnie mivel fel merül bennük az a gondolat ,hogy ki taszíthatnak és nem lesz senki olyan akivel jóban lehetnél , bár a többségben az is felmerül hogy kiröhögik vagy nevetség tárgyává teszik egyetlen szóval ami a gyengéje is lehet -fejezte be komoly tekintettel.
Ha meg valaki nem sejtette volna , igen anyukám pszichológus és néha elég nehéz vele beszélgetni mert sokat aggódik azért mert nem használom ki a tinédzser éveimet és otthon ülök olvasgatok nem járok el sehova , és ugye bár meg én akartam magán tanuló lenni nem a szüleim kényszere miatt lettem az vagy hasonló, ezért sokszor mondogatja hogy milyen jó lenne ha iskolába járnék meg az utolsó két évemet tölthetném egy kiváló gimiben remek barátokkal.
Csak az a baj hogy én ezt egyeltalan nem akarom , mivel már megszoktam az otthoni tanulást, plusz nem hiszem hogy sikerülni barátokat szereznem.-Köszi anya, most már tuti nem fogok izgulni-mondtam neki enyhén szarkazmussal fűszerezve egy mosollyal.
-Szívesen drágám -majd egy puszit nyomott a fejemre én meg ránéztem és kérdően felhúztam a szemöldököm.
- Na, most miért nézel így ? Inkább nyomás befelé és jelentkezzünk be.-mondta majd segített becipelni a cuccaimat és elindultunk egy keskeny úton az erdőben.
A fák gyönyörűen ölelték kőrbe az utat amin sétáltunk. A madarak szinte mint a filmekben csicseregtek. Lehetett hallani a közelgő táborozók nyüzsgő hangját.
Megláttam egy nagy faházat ami előtt egy-két szülő vagy gyerek ácsorgott vagy netán éppen valami papírt töltöttek ki.Anya oda ment egy kedves 30-as években járó nőhöz és megkérdezte mi a teenedő.Nagyon kedves és segítő kész volt ,rögtön adott anyának egy 5 oldalas nyilatkozatot amit kikelett töltenie velem kapcsolatban.
Felnéztem az égig érő fákra és megpillantottam egy mókust ami éppen egy nagy makkot próbált leszakitani a fáról .
Tovább nézelődtem az erdőn és megláttam egy fakopáncsot amint épp a csőrével ütögeti a fa kérges tőrzsét ,élelem után kutatva.
Felnéztem az égre felhők után kutatva de mind hiába volt mert szépen ki volt tisztulva és csak a nap égető sugarait lehetet érezni.Hirtelen valaki háttal nekem futott és nagy lendülettel erősen a főldre zuhanva a hatamra estem.
Fájó érzés kerített hatalmába az esés miatt , kiváncsi lettem ki miatt estem ekkorát hogy egy hétig tuti lila lesz a seggem!
Felnéztem az alakra aki épp az imént lökött fel de nem láttam csak az alakját körbe rajzolódott árnyékot.-Basszus! -dobta el a kezében talható labdát a földre,majd lehajolva hozzam megérintette a vállam.-miden rendben?
Itt és most életembe elösször ezerrel verni kezdett a szívem , a tenyerem izzadni kezdett és megannyi pillangót éreztem gyomromban fel alá röpködni, az arcom éreztem hogy teljesen lángba borul..
Hirtelen azt hittem hogy az eséstől vagy netán attól az izgultságtól amit anya sikeresen beültetett a fejembe válthatta ki belőlem ezeket az érzéseket de akkor rájöttem valamire...Ez más fajta érzés
Ez nem amiatt volt
Párszor olvastam már róla
A könyvekben csak úgy emlegették hogy..
Szerelem.
YOU ARE READING
Egy nyári tábor
RomanceIdén megyek elősszőr nyári táborba, ami bár eleg fura mivel már 17 éves vagyok és sosem voltam. Higgyétek el nem gondoltam volna hogy megannyi kalandban lesz részem.