Lucas adında bir çocuk her zaman ama her zaman bisiklete binermiş. Lucas' ın en büyük hayali bisiklet ile yolculuk yapmakmış. İyi kötü bir bisikleti varmış. Ve ona bir ad kuymuş. Adı: Linda. Lucas bisikletine her gün bakım yapar onu temizlermiş. Bisikletin adını Linda koyma sebebide altı yaşında iken kardeşi Linda ile her zaman dışarı çıkıp bisiklet sürerlermiş. Ama Linda sekiz yaşında iken bisikletle trafik kazası geçirmiş. Linda Lucas' dan daha çok bisiklet sürüyormuş. Lucas on dokuz yaşına gelmiş. Ve dünya turuna çıkmaya karar vermiş. Ama ailesi bu duruma karşı geliyormuş. Lucas onlardan gizli birkaç arkadaşı ile hazırlıklara başlamış. Ve o gün gelmiş. Lucas, Caneffer, Tom ve Lilly ileyola koyulmuşlar. Lucas on yıldır hâla Linda adındaki bisikletle yola çıkıyormuş ve dünya turunada o bisikletle çıkmış çünkü tüm anılarına bir sembol verip o sembolü bisiklete çiziyormuş ve dünya turuna çıktığındaki anılarınıda çizmek istiyormuş. İlk hedefleri Fransa'dan Almanya'yaymış. Yola koyulmuşlar. Hepsi heycanı ve mutluymuş. Ancak Lucas tedirginmiş. Çünkü ilk defa ailesinden izinsiz büyük birşey yapıyormuş. 4 saat sonra herkes yorulmuş ve bir restoranta girmişler yemeklerini yiyip gitmişler. Akşama doğru bir otel bulup arada kalmışlar saat 9 da bir telefon çalmış. Bu telefon Lucas'ın telefonu imiş. Arayan annesiymiş. Çok kormuş ve yanlışlıkla telefonu açmış. Anne sei bağırmaya başlamı Lucas aniden telefonu kapatıp arkadaşlarına bir sorun olmadığını söylemiş. Saba erkenden yola çımışlar. Aradan 3 saat geçmiş ve Fransadan çıkmışlar. Lucas çok üzgünmüş. Annesi korkmasın diye ona ker saat başı fotoğraf atıyormuş. Yolun kenarından giderken araba önlerine kırmış.içinden maskeli adamalar çıkıp Lucası ve arkadaşlarını kaçırmış. Annesi Lucas'ın resim atmadığını görünce korkmuş. Kendi kendine atmayı unutmuştur diyerek krkusunu dindiriyormuş. Lucas, Tom ve Lilly kaçmayı başarmış ama caneffer kalmış. Siyah arabanın ardından hızla gitmişler ama yerişemelişler. Herkes üzgün ve yorgun bir şekilde yola devam etmişler. Biraz ilerledikten sonra caneffer' ın cesetini bulmuşlar. Korkuyla kaçıp gitmişler.