Nullten

40 7 2
                                    

"Ya kızım dikkat etsene biraz" diye söylenirken düştüğüm yerden kafamı kaldırdım. Birinin önüne düşmüştüm. Çocukta of yani. Rezillik aq ya muhteşem.

"İyi misin" diye elini uzattı kalkmam için. Ben bu çocuğa dizim acıyor nasıl diyeyim birde yüzüme bakıyor. Boyu da uzun şerefsizin. Boynum ağrıdı.

"İyiyim" diyip elini tutup kalktım. Ama tahmin ettiğim gibi oldu. Ayağıma basamıyorum. Hay sikeyim seni Didem. İyi bok yaptın hadi hem merdivenlerde ittiriyor hemde kaçıyor bir iyileşeyim sıçtım ağzına.

Elimi çektim. Başımla selam verip uzaklaşıyordum ki. Ayağımın acısıyla inledim. Yavaş yavaş düştüğüm merdivenlerden çıkmaya başladım.

Başardım mı peki hayır. İsmini bilmediğim yakışıklı çocuk kolumu omzuna attı. Belimden tuttu ve beni revire götürdü. O sırada bir kız çocuğa sesleniyordu.

Nereye Doruk? Okul çıkışında ara beni.

Sürtüğe benziyordu aynı neyse. Gittik hemşire pansuman yaptı. Çocuk beni revire götürüp gitmişti.

"İnsan gider mi ya?" Diye sesli düşündüm.

Abla "birşey mi dedin" diye seslendi.

"Hayır çok teşekkür ederim. Ben gideyim" dedim çıktım. Koşarak Didem geldi yanıma.

"Ah sonunda bir arkadaşın olduğunu hatırladın dimi Didem hanım. Merdivenlerden ittiğin sonrada siktirip gittiğin arkadaşını merak ettin he ne güzel."

"Ya yanlışlıkla olduğunu söylüyorum. İnan gerçekten."

"Niye kaçtın o zaman kızım?"

"Ya hoca çağırdı."

"Buna inanmamı beklemiyorsun dimi."

"Ya özür dilerim ama öyle. Çok kötü düşmüşsün" . Dedi dizime bakarak. Çünkü baya güzel sarılmıştı.

"Neyse ne gidiyorum ben. Söylersin hocalara."

"Olmaz öyle bende geliyorum."

Tamam diyip okulun çıkışına yöneldim topallayarak. Çıkışta beni revire getiren oğlanla neydi ismi. Doruk. Neyse işte onunla şu arkasından koşan kız yiyişiyordu. Bildiğin kızın dudaklarını somurdu lan.

Ben böyle işin amına koyim. Bu ne iy iğrenç. Neyse önüme döndüm gidiyorum. Didem koluma girdi. Taksi çevirip bindik gittik. Eve geldiğimizde taksiye parayı verip çıktım. Eve girdiğim anda annem şoka uğramış gibi suratıma bakıyordu.

"Noldu kızım sana. Bu ne hal. Görende dövüldün sanacak."

"Birşey yok anne merdivenlerden düştüm. O yüzden geldim eve. "

"Didem beni o çocuğun önüne bilerek mi attın aq. Çocuğa rezil olduk aptal"

"Attım bir sor neden attı bu Didem diye. Çocuk çok yakışıklıydı. Dedim bir atayım önüne kankamı yakınlaşsınlar."

"O normal erkek mi salak piç gibi birşey. Okuldan çıkarken bir kızla nasıl yiyiştiğini gördüm. O ve ben çok farklıyız asla olmayız biliyor musun?"

Bunu diyerek başladı herşey bir asla hayatımı değiştirdi bulduk belamızı.

Asla Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin