23.

616 33 0
                                    

Mikeyval csendben ültünk és csak néztük egymást.
- Öhm...ha meghívnálak egy újabb randira...eljönnél? - kérdezte kossé félénken.
- Randira? - kérdettem mosolyogva.
- Aha. De persze ha nem akarod, akkor elmehetünk úgy is mint két barát. - mondta zavartan, mire keze után nyúltam, és rákulcsoltam ujjaimat.
- A legnagyobb örömmel randiznék veled. - mosolyogtam biztatóan. Eddig nem tanúsítottam túl nagy figyelmet az érzéseimnek, de rá kellett jönnöm, hogy kedvelem őt. Egy hatalmas mosoly terült el az racán, mely a megkönnyebbültségét mutatta. Összekülcsolt kezeinkre nézett, mait felemelt és puszit nyomott kézfejemre. Csak néztük egymást, még Mikey feje közeledni nem kezdett felém. Egymás ajkait néztük, majd lehunytam a szemem és mikor megéreztem ajkait az enyémeken, boldogság öntött el. Nyakát átlölelve túrtam hajába, még ő csak az arcomat tartotta hatalmas tenyereiben. A külvilágot teljesen kizártuk és csak egymásra koncentráltunk. Végül egy telefon fényképezőjének a hangja szakított szét minket, na meg a levegő hiány. Mike még nyomott egy utolsó puszit ajkaimra, majd vissza ült eredeti helyére, és újra összekulcsolta ujjainkat. Csak ekkor vettük észre a srácokat. Calum kezében a telója, még Luke és Ash csak vigyorogtak, majd egyszerre felkiáltott a három srác.
- NYERTÜNK!!! - csak néztem. Ezek fogadtak??? Lecsapom őket.
- Akarom tudni? - súgtam Mikenak, mire felnevetett.
- Ez a három majom fogadott a lányokkal, hogy nem merlek majd megcsókolni egészen a hét végéig. És nyertek. - magyarázta, mire kissé csalódott arcot vágtam. Szóval csak a fogadás. Ő is észre vette a csalódottságom, így arcom a kezei közé vette.
- Nem a fogadás miatt csókoltalak meg. Legalábbis részben. Kedvellek Asa. Nagyon. - súgta homlokunkat össze érintve, mire kicsit vidámabb lettem.
- Jó, oké, értem hogy szeretitek egymást meg minden, de már úszunk a nyálban. - szólalt meg Ash, mire hozzá vágtam a plüssmacim, amit Miketól kaptam. Ki mástól? Ash ugyan úgy nevetve dobta vissza, de én tökéletesen elkaptam és egy nelv nyüjtás után magamjoz öleltem, majd Mikey felé fordulva néztem gyönyörű szemeibe.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang