Michalovy trable ve švábí rodince

597 89 66
                                    

Ráno se Michal probudil v cizí posteli. A aby toho nebylo málo, hned, co otevřel oči, spatřil před sebou obrovského švába. Vyděšeně na něj zíral a šváb mu pohled plný hrůzy oplácel. Co teď?

„To... to som sa vyspal s tebou? So psom, fajn, s kocúrom, no okay, ale so švábom? To už presahuje aj moje medze,” pošepne Michal a utrápene si prejde rukou po tvári.

„No jo, vyspal," řekl na to šváb a popolezl ještě blíž k Michalovi. „A dost sis to užíval."

V tom někdo zaklepal na dveře...

„Ty... Ty hovoríš?" Michal sa obzrel k dverám, že ich ide otvoriť a stále očkom pokukoval po švábovi.

„A sakra, to bude manželka,“ zhrozil se v tu chvíli šváb.

„Miláčku, udělala jsem ti výživnou snídani, ať ti nechybí energie po té divoké noci,“ ozvalo se za dveřmi.

„A toto je kto?" spýtala sa manželka hľadiac na Michala.

„Ehh, kontrolor kvality postelí,“ zahuhlal šváb a snažil se znít věrohodně.

„A proč je nahý?" divila se švábova manželka. Michal se nervózně ošil, měl pocit, že z tohohle se nevykroutí.

„Vieš, on sa tu musel vyspať, aby zistil, či je dobre postavená,“ rýchlo vykríkol šváb, aby sa neprezradil.

Neveriacky sa Michal otočil na švába a žasol, ako rýchlo ho napadla odpoveď. Toto on nikdy nevedel s frajerkami. Možno pre to je sám. Ale že by bol včera v noci tak zúfalý a vyspal sa so švábom? To mu hlava nebrala, ešte aj to, že rozpráva bolo dosť.

Rozhodl se zavolat svému nejlepšímu kamarádovi Richardovi. Jestli mu někdo může pomoct, byl to on.

Sebral svůj mobil položený na stolku a vyvolal Richardovo číslo. Po chvilce mu to vzal a Michal si začínal uvědomovat, že absolutně neví, jak má celou situaci vysvětlit.

Zvlášť, když ho šváb i jeho manželka pozorně sledovali.

Začal si připadat jako nějaký objekt v Zoo a pomyslel si, jaký je to paradox, vzhledem k tomu, že on je tu jediný, kdo není zvíře.

„Michale, jsi tam?" volal na něj naštvaný Richard z mobilu.

„Ne, nejsem,” zavrčel naštvaně, jako by ho Richardova otázka ještě víc popudila.

„Tak proč mi voláš, ty idiote?" zlobil se Richard, který byl sice skvělý kamarád, ale občas mu to moc nemyslelo...

„Abych ti oznámil, že přece vlastně neexistuju,” poznamenal s protočením očí, ale umlčel ho křik na druhé straně hovoru.

Manželka švába sa škaredo pozrie na svôjho manžela: „A koľko vlastne stála objednávka toho kontrolóra kvality postele? Dúfam, že si zas nevyhodil peniaze za blbosť... príde mi nejaký divný...”

„Vůbec nic, moje drahá," uklidňoval ji šváb, zatímco ji hladil po hlavě. Musel to všechno nějak zamluvit, protože kdyby se dozvěděla o jeho nevěře, okamžitě by se s ním rozvedla... A vzhledem k té strašlivé předmanželské smlouvě...

„Je to taková služba od firmy, co nám dodala matrace," blábolil. „Víš, jak sis stěžovala, že se ti špatně spí. Tak jsem jim zavolal, a oni poslali jeho." Kývl k Michalovi a zoufalým pohledem ho žádal, aby jeho historku proboha potvrdil.

Jenže Michal měl zrovna svých starostí dost. Richard byl zjevně natvrdlý a Michalovi pomalu začalo otékat úplně všechno, protože byl na šváby alergický.

Michalovy trable ve švábí rodince Kde žijí příběhy. Začni objevovat