6.rész

42 2 0
                                    


Orvos: A kisasszony nagyon zaklatott és a stress miatt esett össze ez afféle roham volt.
De most már jobban van bemehet hozzá de a stersses helyzeteket kerűlje.
Én:Köszönöm.-majd beléptem az ajton Lili amint meglátott sìrva borult a nyakamba.
Én:Nyugodj meg nem lesz semmi baj amugy megjött Tinus is behìvjam?
Lili :Aha szeretnék vele négyszemközt beszélni.-majd ekkor behivtam Tnust.
/Lili szemszöge/
Amikor Mac behivta Tinust őt is először megöleltem.
Én:Szia Tinus lehet egy kérdésem? Amire csak is az szin tiszta igazat válaszolod?
Tinus:Igen
Én:Te szerelmes vagy belém?
Tinus:I-ig-igen -mondta félénken majd lesütötte a szemeit.
Én:Értem. De én Marcussal vagyok és én csak ugy tekintek rád mint ha a bátyám lennél.
Tinus:Tudod mit leszel a fogadott kishugom?
Én:De csak akkor ha leszel a fogadott bátyám?
Majd ekkor ő bologatott majd széttárta a karjait.
Tinus:Gyere ide hugicaa.-mondta majd megölelt majd ekkor jött be Marcus.
Én:Szeretlek bátyó.
Tinus:Szeretlek hugi.
Majd ekkor éreztünk egy harmadik ölelést is. Marcusét.
Mac:Jajj de szeretlek titeket ♥-mondta majd mind a kettönknek egy puszit nyomott a fejére ♥...    Én:Mi is téged de én jobban mint Tinus -mondtam majd adtam egy puszit a szájára 

Mac:Azt tudom de az orvos mondta hogy ma estére megfigyelésre bent kell maradnod de az a baj bekünk mennünk kell interjura -mondta szomorúan
Én:Figyelj szivem menj el nyugottan tudod hogy én ezekért vagyok rátok de főleg rád büszke. Mert ennyire szeretitek az MMER-eket na eredjetek arra az interjura-mikor ezt mondtam egyszerre megöleltek majd mind a kettő puszit adott az arcomra majd elmentek.
Fél ora mulva Marcus küldött egy képet (ami ott fent van ) majd ezt irta:
-Szia szivem lassan visszaérek a korházba és ott alszok veled na puszi. -Oks várlak szerelmem szia
Majd igy is lett fél ora mulva itt is volt
Mac:Szia szivem hogy vagy?
Én:Tökéletesen mert téged látlak -mondtam majd megöleltem majd megcsókoltam.
Mac:Na gyere -feküdt le az ágyra-búj ide hozzám és aludj -én odamentem majd odabujtam ho szorasan majd a mellkasára tettem a fejem és elaludtam....

Egy vak lány életeOnde histórias criam vida. Descubra agora