7.rész

37 2 0
                                    


Reggel arra kelrem hogy Mac nem volt mellettem csak Tinus ült az ágyam melletti széken.
Én:Hol van Marcus?
Tinus:Nem tudom hirtelen elszaladt mert valami ahj biztos tudni akarod?
Én:Igen-mondtam mérgesen meg a könnyeimmel küzködve.
Tinus:Egy lány hivta és hirtelen elszaladt -mondta szomorúan mert tudta mennyire szeretem Marcust.
Én:Tudtam...úgy tudtam
Tinus nem mondott semmit inkább csak megölelt.
Én:Miért vagyok ilyen naiv?
Tinus:Nem te tehetsz arrol hogy a bátyám egy idiota mert van itt még valami amit tudnod kell.-mondta miközben lesütötte a szemeit.
Én:Na mondd..
Tinus:Az hogy a koncerten láttal egy másik lánnyal Mac-et csókolozni amikor te nem voltál ott.
Ekkor már zokogtam és Tinust öleltem.
Tinus:Aludhatsz ma nálam ha szeretnél mert apud elutazott szoval addig nálunk leszel.
Én:Köszönöm hogy vagy nekem bátyó..
Tinus:Alap. Én mindig itt leszek neked hugi.
Ekkor valaki/valakik beléptek az ajton.....                                                                                                                    Azok a valakik Marcus meg az ,,új barátnője" jött be Tinus egy percre se engedett el én csak sìrtam de ekkor Tinus megszólalt:

Tinus:Neked még van képed idehozni. -mutatott a Marcus mellett állo lányra
Mac:1.közöd 2.ne beszélj így Hannárol-ekkor átkarolta a lány derekát és magához húzta én feláltam neki akartam menni de hirtelen egy erős fájdalom hatolt a mellkasomba de én akkof is kiabáltam a mellkasomat fogva.
Én:Te szemét tegnap azt mondod hogy szeretsz most meg mást öl....-nem tudtam végigmondani mert összeestem.
/Martinus szemszöge/
Mikor Lili elájult nagyon megilyedtem.
Én:Te barom nem zavar vagy elfelejtetted hogy szívbeteg te idiota.
Ekkor Marcusék kimentek én meg rohantam nővért keresni.
Találtam is bementek Lilihez. 1ora várakozás után kijött az orvos.
Orvos:Jónapot!
Én:Jónapot hogy van Lili?
Orvos:Sikerűlt stabilizálni az állapotát de komában van most már csak várni tudunk.
Amikor ezt meghallottam azt hittem összeesek de ekkor Mac sírva jön vissza.
Mac:Mi van Lilivel?-kérdezte sírva.
Én:Kómába van
Ekkor Mac összeesett.......

Egy vak lány életeOnde histórias criam vida. Descubra agora