Ekkor Lili megszoritotta a kezem:
Lili:M...Ma..Mar..Marcus-mondta mejd szép lassan kinyitotta szemét
Én:Itt vagyok szerelmem várj szól egy orvosnak.
Majd kiment szoltam Tinuséknak is.
/Lili szemszöge/
Olyan furi volt miután összestem mert nem birtam mozogni nem bìrtam beszélni ekkor éreztem h valaki megfogja a kezem majd megszólal Marcus volt az annyira mondtam volna h nem haragszok rá és a nyakába ugrottam volna ekkor hallottam hogy valaki belép a szobába Ádám volt a bátyám de ő tudtommal anyával él Magyarországon majd megint kinyilodott az ajto és mac megint beszélni kezdett ekkor már éreztem hogy meg tudom szorìtani a kézét majd meszólaltam majd Mac kiment orvist keresni de addig Tinus lépett be az ajton..... Tinus:Felébredtél herc....khmmm akarom mondani hugica.-jött oda hozzám mostmár egy ellégé eröltett mosollyal majd megöleltÉn:Tinus mit akartál az elöbb mondani?-kérdeztem rá mert nem értettem a viselkedését.
Tinus:Figyelj nekem mondanom kell valamit..-mondta a végét hallkabban.
Én:Mi lenne az?
Tinus:Lili én olyas valakit szeretek akit nem kellene és nem szabadna soha.-mondta de én értetlenől néztem rá
Én:És ki az akit nem szerethetsz?
Tinus megfogta a kezem a szemembe nézett:
Tinus:T..te -mondta egy kis idő után
Én:De Tinus én Marcussal vagyok és biztos te is találsz magadnak egy lányt akit szeretni fogsz és ő is téged.-amint ezt kimondtam Marcus és az orvis jött be meg nagy meglepetésemre Ádám....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy vak lány élete
Romanceez a story egy vak lányrol fog szolni akinek az élete egyik naprol a másikra megváltozik az élete M&M story