Ik kijk recht in de prachtige ogen van Jaiden. Ik doe mijn oortjes uit. 'Hoezo ben jij al zo vroeg op dan,' vraag ik hem. 'Ik ben altijd vroeg wakker. Ik zag je uit de kamer lopen. Ik dacht ik kom erven bij je zitten,' zegt hij. 'Waarom ben jij zo vroeg wakker dan,' vroeg hij. 'De zon,' zeg ik. Hij knikt. De zon schijnt volop mijn gezicht. 'Je ziet er prachtig uit met die zon,' zegt Jaiden. 'Dankje,' zeg ik. Ik voel dat ik rood word en kijk weg. Jaiden pakt mijn kin en zorgt ervoor dat ik hem moet aankijken. 'Je bent schattig als je bloost,' zegt hij. Ik word nu nog roder. Na een tijdje gepraat te hebben loopt Jaiden terug naar de kamer.
Zodra ik Jaiden niet meer zie sta ik op en begin te lopen. Ik kom uiteindelijk bij een parkje in de buurt. Ik zie een bankje en ga rustig zitten. Ik zou nog met Sky en Laura afspreken. Ik pak mijn telefoon en open de chat.Girllss😍💍
Ik: meiden kunnen jullie vandaag hier heen komen dan houden we slaapfeestje?
Laura😍💍: omg ja geweldig idee.. ik kan vandaag wel
Sky🌥❤️: ja ik kan ook wel
Ik: *adres van internaat*
Sky🌥❤️: IK NEEM ETEN MEE!!
Ik: 😂😂
Laura😍💍: deal!
Ik: ik ga voorbereiden.
Byee schatjes❤️Laura😍💍: byeee ❤️😘
Sky: bye babe😍
Ik doe mijn telefoon weer in mijn zak en loop terug naar de kamer. Als ik binnen loop zie ik Nathan en Jaiden op de bank zitten. 'Is het goed dat er vandaag 2 vriendinnen komen logeren,' vraag ik. 'Meiden,' vraagt Nathan met een grijns. 'Ja, maar je blijft van ze af,' dreig ik. De grijns is gelijk van zijn gezicht. 'Ze mogen wel komen hoor,' zegt Jaiden. 'Mooi,' zeg ik.
Na een uurtje zijn de meiden er al. Het is nu einde van de middag, dus gaan we uiteten. 'Jullie hebben toch wel een leuk jurkje meegenomen,' vraag ik. 'Ik wel,' zegt Laura. 'Nope,' zegt Sky. 'Nou Laura trek aan. Sky ik heb er nog wel een voor jou,' zeg ik. Ze knikken en we gaan omkleden.
Jurkje van Nina 👆🏼
Jurkje van Sky👆🏼
Jurkje van Laura 👆🏼
we lopen naar de woonkamer. Nathan bekijkt ons allemaal een voor een. Jaiden die kijkt alleen mij aan. 'Jullie zien er geweldig uit,' zegt Nathan. 'Thanks,' zeggen we in koor en schieten daardoor in de lach. Jaiden staat op en loopt naar me toe. 'Je ziet er echt prachtig uit,' fluistert hij in mijn oor. Ik voel mijn wangen rood worden.
'Kom we gaan meiden,' roept Sky. Met zijn drieën lopen we naar de taxi. Na 10 minuten zijn we bij het restaurant. Als we dan eindelijk zitten en ons drinken hebben besteld begin ik een beetje rond te kijken. Mijn ogen scannen het restaurant en blijven haken bij een jongen. Nee waarom moet hij nou weer hier zijn.
JE LEEST
Jongensinternaat wat?! {voltooid}
RomanceNina is 16 jaar en moet van haar ouders naar een internaat. En dit is niet zomaar een internaat. Nee dit is een JONGENS internaat. Ze weet niet waarom ze daar heen moest, maar ja wat zal dat veranderen. Gaat ze daar een leuke jongen ontmoeten?? Of n...