24.

583 30 0
                                    

A dokim azt mondta, hogy éjszakára csak egy személy maradhat velem. Az előző éstén Ash volt, de most hagyta Mikeyt. Miután a három fiú kiment, Mike a mellettem lévő székre ült, majd fejét a lábaimra hajtotta.
- Nem kényelmetlen? - kérdeztem a haját simogatva.
- Megéri a közelségedért. - mosolygott.
- Akkor feküdj mellém. - dobtam fel az ötletet, majd arrébb húzódtam, így Mikey kényelmesen mellém tudott feküdni. Fejem a mellkasára húzta, majd átkarolta a derekam.
- Aludj, apróság. - mosolygott, egy puszot nyomva hajamba.
- Te is. - motyogtam álmosan, majd hagytam, hogy elragadjon az álom. Máinap úgy kb. 10 fele keltem, de akkor is arra, hogy beszélgetnek. Mivel nem volt kedvem felkelni ezért jobban Mikeyhiz bújtam, aki szorosabban kezdett el ölelni, miközben egy puszit nyomott a fejemre. Tettén csak elmosolyodtam, majd tovább lustultam.
- Húgi, fel kéne kelned! Van egy jó hírünk. - hallatszott Ash hangja.
- Mi? - kérdeztem csukott szemmel, fejem Mike mellkasán pihentetve.
- Mivel nagyon jók az eredményeid ezért egy kivizsgálás után, csak hogy biztosea menjenek, kiengednek. - magyarázta vidáman.
- Kérek még 5 percet. - mormogtam, mire a két fiú csak nevetett. 15 perc múlva már a kórház előtt vártuk a taxit, ami haza fuvaroz minket.
- Asa, van kedved átjönni? - nézett rám Mike.
- Ha nem zavarok, akkor szívesen. - mosolyodtam el.
- Te sosem zavarnál. - kaptam puszit a fejemre. Közben meg is érkeztünk.
- Majd jövök. - öleltem meg Asht.
- Felőlem holnapig ott lehetsz. Ezen ha héten még nem kell suliba menj, úgyse. - nyomott puszit a fejemre.
- Most finoman lekoptattál? - vontam fel az egyik szemöldököm.
- Éééén sooohaaaa! - rázta fejét, mire kitört belőlünk a nevetés.
- Akkor majd tali. - engedtem el.
- Jó szórakozást! - nyomott puszit a homlokomra, majd ő haza, mi meg Mikehoz mentünk.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>حيث تعيش القصص. اكتشف الآن