1. Gün Tanışma.

112 4 2
                                    

Saat 7 sıralarıydı. Herşey yine aynı gidiyordu sıkıcı ve üzücü. Her zaman olduğu gibi ağlayarak uyandı Lisa. Her gün daha fazla üzülüyor daha fazla ağlıyordu. Neden ağlıyordu peki? Onu bu kadar üzey şey neydi ? Evet o kanserdi. Zamanın saçlarına ve güzelliğine etkisine ağlıyordu herkes tarafından dışlanmasına ağlıyordu. Saat 8 sıralarında kahvaltı etmek için yurdun yemekhanesine indi. Burası onun en nefret ettiği yerdi. Bir zamanlar ailesi ile masada birlikte yemek yerken şimdi tek başına yemek yemek üzüyordu lisa yı. Sözde yemek yemeye gelmişti ağzından bir lokma bile geçmedi. Ve yemekhaneden çıkarak merdivenlere doğru gitti. Başı eğikti her zaman ki gibi. Son merdivene geldiğinde görevli odasından sesler geliyordu. Merak etti ve odaya bakmak istedi. Yeni biri gelmişti. Fakat lisa gibi değildi. Giyimi güzel. Mutlu ve saçları vardı. Yeni Gelenler içeriden çıkarken hemen saklandı lisa. Yeni Gelen çocuğun annesi " Tom " artık yeni yerin burası diye gülümseyerek baktı oğluna. Lisa duymuştu yeni gelen çocuğun ismi " Tom " du. Lisa ya birseyler oluyordu içinde bir haraketlenme oldu. Evet lisa aşık olmuştu. Saat 12 de ders başladı. Tom sınıfa girdiğinde sınıftaki tek boş yer lisa nın yanıydı. Lisa Tom a bakarak gülümsedi. Tom anlamıştı ki lisa onun oraya oturmasına izin vermişti.

Öğretmeni beklerken dersin boş olduğunu öğrendiler ve topluca bahçeye çıktılar. Lisa ve tom ilk defa yakınlardı. Tom da hiçbir heyecan yokken, lisa yerinde duramıyordu çünkü tom u seviyordu. Konuşmaya başladılar. 2 saatlik konuşmanın ardından birbirlerini artık daha iyi tanıyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hastalıklı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin