3. ,,Je to tam lepší než u nějakých prašivých lvů!"

82 7 0
                                    

,,Hermiono, ja mám asi strach, z toho že je můj bratr v jiné koleji" promluvila jsem na ni ráno, naše první ráno v Bradavicích. Doufala jsem, že Theo už nepsal rodičům že jsem v Nebelvíru, protože se bojím reakce otce a možná i trošku mamky.

Hermiona se na mě soucitně podívala ,,všechno bude v pořádku, Rose. Podle toho jak o svém bratrovi mluvíš, tak tě miluje z celého svého srdce jako sestru" řekla mi klidně.

Parvati a Levandule už odešly na snídani a já jsem možná byla šťastná. Zjistila jsem že Parvati má dvojče, sestru, ale ona je v Havraspáru a taky je strašně moc zajímavý drby a doslova se v tom využívají.

Levandule byla zase strašně otravná a upištěná, strašně mě z ní bolela hlava. Levandule a Parvati se padly do oka a jednoho dne z nich určitě budou velké kamarádky.

Parvati je taky líto, že její dvojče je v jiné koleji, ale nemůže s tím nic udělat, tak jako já nemůžu udělat nic s tím, že Theo je v jiné koleji.

...

,,Rose, tady jsi!" křikla na mě najednou Daphné Grengrassová ,,Theo, Draco, Blaise a Pansy někam odešli a já jsem uviděla tebe a"

,,Tohle je moje kamarádka Hermiona Grangerová, Hermiono, tohle je moje kamarádka Daphné Grengrrassová" řekla jsem, protože ani nevěděla kdo je ta druhá.

,,Těší mě" řekla mile Hermiona.

,,I mě těší," řekla nejistě Daphné a podívala se na ni ,,Draco včera na tebe pěkně nadával, Rose, protože jsi v Nebelvíru a nejsi ve Zmijozelu. Theo se tě statečně zastal a byl na Draca pěkně hnusný za to co o tobě říkal, taky řekl, že každý může být kde chce a jestli s tím má problém, ať se jde zahrabat"

Theo se mě tak moc zastal? Moje srdce poskočilo štěstím. Nezlobí se na mě.

,,Děkuji, Daph, že jsi mi to řekla. Moc to pro mě totiž znamená, ale teď nás prosím omluv. Já a Hermiona jdeme ještě na snídani a potom máme společně lektvary" řekla jsem a rychle jsem Hermionu táhla do Velké síně, abych se mohla pořádně nasnídat.

...

Najednou jsem uviděla Thea, Draca, Blaise a Pansy, jak sedí na druhé straně třídy, podívala jsem se nejistě na Hermionu a ona kývla hlavou a tím mi dala znamená, že ať jdu za něma, ona sama si sedla vedle Harryho.

,,Ahoj," pozdravila jsem je všechny a sedla jsem si vedle Thea ,,jak se vám líbí ve Zmijozelu?" zeptala jsem se zvědavě.

,,Je to tam lepší než u nějakých prašivých lvů!" křikl naštvaně Draco.

,,Co máš za problém, Draco! Zmijozel prostě nebyl pro Rose dost dobrý! Protože ona je statečná a v Nebelvíru je její místo!" křikl Theo na Draca.

,,Děkuji, Theo" usmála jsem se na něho. Blaise a Pansy se na mě dívala hnusně.

,,Bavíš se s holkou mudlovského původu, víš o tom?" řekla Pansy ke mně.

,,Hermiona je skvělá a je mi jedno kdo jsou její rodiče!" křikla jsem na ni a ona se na mě šokovaně podívala.

,,Pans, nech toho! Rose si aspoň našla kamarádku" řekl Theo a omluvně se na mě podíval.

Pansy se na Thea hnusně podívala ,,za jak dlouho nás všechny vymění za ně, za někoho kdo za naše přátelství nestojí?" řekla naštvaně Pansy.

Já jsem se na ni smutně podívala ,,dřív jsi byla moje kamarádka, pokračuj v tom co děláš a naše přátelství je u konce a to by mě skutečně mrzelo" řekla jsem a pomalým krokem jsem zamířila raději k Hermioně, Harrym a Ronovi.

,,Je mi to líto, Rose. Jednou to určitě všichni pochopí" řekla smutně Hermiona.

,,Co všechno jsi slyšela?" zeptala jsem se opatrně.

,,Všechno, ale to je v pohodě, Rose" zašeptala smutně Hermiona a já jsem ji obejmula.

Rose NottováKde žijí příběhy. Začni objevovat