Zaczynamy kolejny trening. Pierwszy na tor wyjeżdża Lando Norris, a za nim Kevin Magnussen i Romain Grosjean. Norris ze stratą prawie 0,2 sekund do Kevina Magnussena. Lando poprawia czas i spycha Magnussena na drugie miejsce. Romain Grosjean z rekordem w drugim sektorze. Daje to Francuzowi pierwsze miejsce. Stroll wykręca dobry czas i plasuje się na pierwszym miejscu. Raikonnen spycha Lance'a na drugie miejsce. Daniel Ricciardo ostro wyjeżdża poza tor. Znowu duet Ferrari na prowadzeniu, tylko że tym razem to Leclerc plasuje się na pierwszym miejscu, a Sebastian Vettel traci do niego 0,2 sekundy. Gasly z rekordem w drugim sektorze. Francuz wskakuje na 3 miejsce i traci 0,5 sekundy do Charlesa. Gasly bardzo ostro wyjechał poza tor na zakręcie nr 17. Wszyscy kierowcy na oponach pośrednich lub twardych. Realizator próbuje nabrać nas, że Hamilton jest Bottasem, ale nie tym razem, nie tym razem. Co do rodziny Strolla też nikt się nie nabrał.
Hamilton z rekordem w pierwszym i trzecim sektorze. Brytyjczyk spycha duet Ferrari na drugie I trzecie miejsca. Bottas rozdziela duet Ferrari. Po raz pierwszy w tej sesji treningowej na torze pojawia się Max Verstappen. Holender plasuje się na 4 miejscu. Ostry wyjazd Leclerca. Kubica ponownie z lepszym czasem od swojego drużynowego kolegi. Grosjean poprawia czas i wskakuje na drugie miejsce, rozdzielając tym samym duet Mercedesa. Rekord Strolla w drugim sektorze. Vettel pół sekundy szybciej niż Hamilton. Leclerc wyprzedza kolegę z zespołu i powraca na pierwsze miejsce. Max z problemami w bolidzie. Holender musi zjechać do alei serwisowej.
Wszyscy kierowcy na torze na oponach miękkich. Problemy z podnośnikiem w pit stopie Ferrari. Ktoś czuje sąsiadów? Znowu problemy w Renault. Bolid Hulkenberga stoi na wyjeździe z pit stopu, a Norris czeka za nim. Czerwona flaga, samochód Pierre'a w beznadziejnym stanie. Gasly stracił przyczepność i uderzył w barierę. Robi mi się żal Francuza. Najprawdopodobniej będzie musiał się pożegnać z Red Bullem.
Na tor na nowo wracają kierowcy. Nic Hulkenberg po raz kolejny zjeżdża do garażu. Najwyraźniej Renault nie uporał się z problemem w bolidzie Niemca. Sainz z kłopotami dotyczącymi hamulców.
Po raz kolejny Ferrari daje nam nadzieję. Miejmy nadzieję, że tym razem wyniki z treningów pokryją się z wynikami kwalifikacji i później także wyścigu.
CZYTASZ
F1 okiem kobiet
Literatura FaktuJak mówi tytuł, nie tylko mężczyźni interesują się królową motosportu (Rozdziały będą pojawiać się wtedy, kiedy przyjdzie mi temat do rozmów 💁♀️) Analizy wyścigów są pisane PODCZAS WYŚCIGU za rzeczy, które ujawnia się po wyścigu nie mam wpływu. Za...