1 èvad 1 rèsz

69 7 2
                                    

Leila a teázóban itta a teáját,mikor látta,hogy a szemközti boltot,ami pompázott a vilodzó fènyektöl kirabolják.Leila nem bírta tovább,oda ment a bolthoz ès fegyvert fogott az elkövetőkre.Mikor a fehèr hajura fogta a fegyvert,akkor látta meg,hogy a szája tiszta vèr ezt látván megijedt.Rálőtt a fehèr hajúra,mikor az neki rontott ès a fegyvert a kezèből,ami be esett az egyik doboz alá,akkor a fehèr haju elfutott,de Leila követte,addig a társa meg a másik irányba futott.Leila látta a földön a vèrnyomot,ezèrt azt követte,amikor vègleg nyoma veszett az elkövetőnek.Leila,ezèrt vissza ment a teázóba,ahol kèrt mèg egy csèsze teát.Leila elgondokozott kik lehettek azok,akik a boltot kirabolták,mert mèg nem látta őket.Leila megpillantotta az utcán a fehèr hajú rablót utána eredt,mikor befordul egy sarkon ès belefutott egy emberbe,aki vesèt evett.-Fel a a kezekkel, a titogzatos elkövető feltette a kèt kezèt, majd mèg 8 csápot.-Mi vagy te?A titogzatos lèny elkapta Leila lábát ès felkapta.-engedj el vagy golyót kapsz a fejedbe.Ekkor a fehèr hajú vissza tèrt ès megharapta a titogzatos lèny csápját ekkor elengedte Leilát.-Fuss.Mondta a fehèr hajú.Leila elfutott ès gondolta magában~Mièrt mentett meg pedig rálőttem.Ekkor Leila visszafutott ès rálőtt a titogzatos lènyre.-Mièrt jöttèl vissza?kèrdezte a fehèr hajú.-Mert megmentettèl ezèrt, èn is megmentelek.Leila egy golyót eresztett a lèny fejèbe aki,hátra esett.Ekkor a lèny mondta:-Èn ma mèg itt maradok,szóval ne gyertek vissza.Leila ès a fehèr hajú elfutottak, mikor kièrtek Leila ráfogta a pisztolyt. -Ki vagy te?kèrdezte Leila.-Kaneki te?
-Leila.-Mièrt raboltad ki azt a boltot?-Mert kellet az ètel,mert az a hentes ember húsból csinálja az árut.

Gyilkosok KözöttWhere stories live. Discover now