Ji hyun yang melihat daripada jauh pada jin dan yasuel yang sedang berjalan beriringan...ke kelas itu...berasa geram dan sakit hati...
Dia tidak berasa puas hati dengan yaseul...
Dia berasa yaseul hanya ingin mengganggu hubungannya dengan Seok jin..Ji hyun mengetap giginya kuat dan mengenggam tangannya erat....itu sudah cukup untuk menunjukkan rasa geram terhadap gadis yang dianggapnya perampas...itu...
"Kau tunggu.....yasuel ....Kau tunggu....Kau akan dapat akibatnya kalau kau cari pasal dari aku" bisik ji hyun perlahan sebelum melangkah pergi untuk menuju ke kelas ..
Sambil memikirkan rancangan yang bakal dia buat untuk mengenakan yasuel ...
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
"Yah!! Lepaskanlah aku lah ji hyun...Kau buat apa ni?!" Jerit yasuel apabila ji hyun datang kearahnya dan secara tiba tiba menarik rambutnya secara spontan....
Terkejut yasuel dibuatnya...diserang secara tiba tiba....tanpa sebab lagitu...
"Masalah aku kaulah bodoh!!" Teriak yasuel sambil ralit menarik rambut yasuel ...
Yasuel rasa marahnya membuak buak...dia tidak dapat menahan amarahnya apabila ji hyun tiba tiba sahaja menyerangnya sebegini tanpa sebab dengan segala kekuatan yang dia ada....dia menolak ji hyun....sehingga dia tersungkur kebelakang ....dan itu membuatkan kepala ji hyun terhempas....ji hyun mengerang kesakitan....
Tanpa yasuel sedar seseorang telah melihat dia buat sebegitu rupa kepada ji hyun...
"Park yasuel ! Apa kau buat ni?!" Yasuel terkejut apabila Seok jin tiba tiba sahaja datang dan menengkingnya ...sambil mengangkat ji hyun yang masih lagi terbaring....kerana tolakan yasuel tadi...
"Oppa....dia ....tiba tiba serang ji hyun....pastu tolak ji hyun and buat kepala ji hyun terhempas...sakit oppa.." kata ji hyun ....dengan gediknya sambil membuat muka kasihan cuba untuk membuat seolah olah yasuel yang bersalah dalam situasi ini...
"Tak jin....dia yang tiba-tiba-" percakapan yasuel terpotong...apabila jin tiba tiba menengkingnya...dan menamparnya kuat....
"Yasuel selama ini aku percaya kau...tapi sekarang kau boleh boleh ....buat benda ni pada orang yang aku sayang...? Kawan jenis apa kau ni arr?!"
Yasuel memegang pipinya ....perit yang dia rasakan....air matanya serta merta jatuh mengalir...dia tidak sangka kawannya selamani yang dia anggap teman sehidup semati nya dan merangkap lelaki yang dia cintai selama ni sanggup mengangkat tangan terhadapnya buat pertama kalinya...
"Yasuel kau ok?" Hoseok yang baru lepas daripada kantin berasa terkejut apabila melihat jin menampar yasuel lalu terus meluru kearah yasuel ....
Yasuel tidak menjawab.... dia hanya memegang pipinya yang ditampar ....sambil mengalirkan air mata....nya...
"Weh....bro ..kau kalau nak nak jadi laki dayus agak agaklah...asal kau pukul perempuan ni?" Tanya hoseok tenang ..dan selamba menolak bahu jin kebelakang...
"Kau diamlah hoseok ...Kau takyah nak masuk campur dalam hal aku....ni ....ni yasuel ni...Kau jaga baik baik...dengan perangai dia ni yang suka memukul anak orang...aku dayus? Memang patut pun dia kena macam tuu...." Kata jin sambil memandang sinis kearah yasuel...entah kenapa hatinya berasa panas ....terhadap yasuel ...
Hoseok...mengangkat penumbuknya sedia ingin menumbuk jin....yang berada di depannya...namun sempat dihalang oleh ji hyun....
"Aku tak sangka kau sanggup tampar aku demi perempuan ni Kim Seok jin....selama ni kita berkawan kau tak pernah angkat tangan dekat...aku...ini buat pertama kali dalam hidup ....Seok jin...pertama kali kau tampar....dan pertama kali kau buat aku benci kat kau....Kim Seok jin...aku benci kau.." kata yasuel panjang lebar dalam tangisannya...
Usai berkata begitu dia terus berlalu pergi daripada Situ...manakala jhope mengejarnya daripada belakang....
Namun....apa yang yasuel katakan tadi tidak sama sekali dia maksudkan..sebegitu....dia cuma berasa kecewa....dan melepaskan segalanya pada jin...Jin termenung....tangannya yang telah menampar pipi milik yasuel dia genggam...terasa berdenyut...
Rasa bersalah....menghurung dirinya...
Weh...guys...camne nak move on eh?¿
Tak lama lagi nak pt3....good luck kat batch 04 k ..
YOU ARE READING
"IT'S TO LATE" ✔.KSJ.✔
Fanfic"kau terlalu buta jin sehingga kau tak nampak selama ni aku cintakan kau" "It's to late jin ,I 'm sorry dear" "Mianhae" ok guys...sila spam comment anda...