Youngjae elinde çevirip durduğu kalemi gelişi güzel koltuğun üzerine attı.
"Biz neden direkt abisine aldatıldığını söylemiyoruz?" Gözlerini Jinyoung' a çevirip devam etti.
"Sonuçta adam resmen kardeşiyle aldatıldı."
Siyah saçlı bıkkınca nefes verip kafasını Yugyeom' un geniş omzuna yasladı. "Ne diyeceksin adama, 'selam, kardeşiniz sevgilinle yatıyor.' mu? Ve adam kardeşi yerine tanımadığı birine mi inanacak. Saçma!" Omzunu silkip sırtını kaydırdı. Böylelikle Yugyeom'un geniş gövdesine yaslamıştı bedeninin yarısını.
Jackson tekli koltukta baş aşağı uzanıp duvara bacaklarını yaslarken oldukça mutsuzdu.
"Abisine gerçeği söylemekle bir şey kazanacağımı düşünmüyorum. Aldatıldım ve bunu geri alamam."
Sessizliğini koruyan Yugyeom daha fazla arkadaşının umutsuzluğuna dayanamamış ve buzlu içeceğinin pipetini kemirmeyi bırakarak tok sesiyle dikkatleri üzerine toplamıştı.
"Aldatılmanın dönüşü olmaz ama intikamla yüreğini soğutabilirsin Jackson. Baştan beri hiçbirimizin o kızdan haz etmediğini biliyorsun. Yine de sevdin ve iki yıl beraber oldunuz." Jinyoung omzundan ayrılmadan yan dönüp alttan onu izlemeye başladığında birkaç saniye dikkati dağıldı.
"Yaptıklarını yanına bırakamazsın, seni aldattıysa ona ne dersen de pek koyacağını sanmıyorum. Bu yüzden abisinden vurmamız gerekiyor. Hem adamın hiçbir şeyden haberi yok, tıpkı senin gibi uyutuluyor."
Jinyoung, uzun olanı onaylarcasına başını sallayıp Jackson' a döndü.
"Yetersiz eleman haklı, abisinin de gözlerini açmış olacağız."
Yugyeom sinirle gerilirken omzunu silkip neredeyse üzerine çıkmış olan adamı koltuğun diğer ucuna itti.
Jinyoung ona aldırmadan savrulduğu yerden kalktı ve hızla Jackson' ın duvardaki bacaklarını çekip koltukta düzgün oturmasını sağladı.
"Telefonunu bana ver, ilk adımı başlatacağım."
Youngjae oynadığı kalemi tekrar eline aldığında kaşlarını kaldırmıştı.
"İlk adımı atıp üzerine sıçmamış mıydık zaten?"
Kafasına atılan yastıkla eline telefonu geçiren Jinyoung' a ters ters bakmakla yetindi.
Bu grubun ciddi sinir problemleri vardı.
■■■■
1.398 beğeni, 189 yorum
@teamwangx: hazır mısınız?
yorumlar:
s: değilim sanırım, kalbime geldi
choi: lan ben ceketi almayı unuttum...
l: ne kadanda yahışıklı bir genç
f: doona ile olan bütün fotolar gitmiş, kınayı nereye yakalım^^
ç: bu çocukta gelişme görüyorum
+184 yorum daha
Yugyeom telefon ekranından başını kaldırıp Jackson' ın telefonuyla uğraşan Jinyoung' a baktı.
"Neye hazır olacakmışız?" Alacağı cevaptan korkarak sordu siyah saçlıya.
Jinyoung, yüzüne yerleşen sinsi gülümsemesiyle tek kolunu Jackson' ın omzuna attı.
"Akşama tiyatroya gidiyoruz," kolunun altında uyuklamaya başlayan arkadaşının saçlarını karıştırdı. "Jaebum'un başrol oyuncusu olduğu."
■■■■■
y-n: off şu fici yazarken harbi rahatlıyorum 🙇♀️