291 14 6
                                    

Alex

Od svadby prešli štyri roky. Leone a Brunovi sa narodil chlapec menom Luke. S Ruth boli veľmi dobrí parťáci. Plus Grete a Jaxovi sa tiež narodilo dieťa. Bolo to dievča menom Lindsey.

Luke s Lindsey mali tri roky a Charlie s Ruth sedem. Bola to taká malá partia.

Miloval som tú rodinu práve preto, akí boli blázniví. Naozaj som mohol byť rád, že k nim všetkým patrím.

Čo sa týka môjho života, veci sa zmenili. Keď dosiahol dvadsaťjeden rokov, Bruno mi dal na výber. Buď mi byt kúpia alebo sa nasťahujem do nášho starého.

Odpoveď bola jasná, takže teraz bývam sám v Brunovom byte, ktorý mi nechal. Teda sám ako sám. Daisy tam je takmer úplne presťahovaná, no oficiálne sme si nepovedali, že spolu žijeme. Nikto nám už nič nemôže povedať, keďže máme dvadsaťštyri rokov.

Som s ňou už neuveriteľných osem rokov. Sám tomh ťažko verím. Vždy sme obaja dúfali, že náš vzťah bude trvať večne. Či to tak naozaj bude ešte len uvidíme časom.

Strednú som ukončil bez väčších problémov a nastúpil som na vysokú. Bruno na tom trval. Vydržal som tam rok. Potom som odišiel a začal pracovať ako taxikár. Nebavilo ma to a necítil som potrebu tam zostávať.

Daisy a Bruno ma skoro zabili. Daisy, odkedy začala chodiť na manažment, zistila, že chce byť vo všetkom najlepšia. Podporoval som ju v tom, ale ja som to nepotreboval. A hlavne, škola mi už nič nedávala. Aj keď som netušil, čo chcem so svojim životom robiť. Bolo to len míňanie môjho drahocenného času.

Daisy som to vysvetlil a ona stíchla. Aj keď som vedel už vtedy, že mi to bude ešte vyčítať.

Bruno by to nepredýchal, nebyť Leony. Tá ma chápala, pretože zažila toto isté. S tým rozdielom, že ona vedela presne, čo chce v živote robiť. To by sa zišlo aj mne.

Ja som však žil vo vlastnom svete, kde bolo všetko bezproblémové. Neuvedomoval som si, ako sa pustupne všetko mení a istým spôsobom aj kazí. Ja som to tak aspoň vôbec necítil, a to bolo pre mňa to podstatné.

Jeden večer sme ležali s Daisy u mňa v byte v našej posteli. Zas vytiahla tému môjho vzdelania. Pomaly ma prestávalo baviť stále sa k tkm hádať.

,, Alex, vieš, že by si sa mal konečne vrátiť do školy. Alebo ťa baví byť taxikárom? "opýtala sa a ja som zaťal zuby. Nechcel som byť na ňu hnusný, ale túto tému som neznášal. Ona sa jej očividne nechcela vzdať, aj keď sme to za tie roky riešili už miliónkrát. A to za chvíľu už získa titul.

,, Daisy, nechcem sa o tom zas hádať. Už prešlo dosť času. Pochop, že ja nie som na učenie. Chcem robiť niečo, čo ma bude baviť."

,,Ale to nezistíš, keď nebudeš študovať. Škola ťa má nasmerovať k tomu, čo budeš chcieť v budúcnosti robiť. A ty si si tú možnosť sám odoprel. Nechápem, prečo ťa v tomto sprostom nápade Leona podporila. " pretočil som oči, tak aby to nevidela. Jej názory boli totiž občas úplne mimo reality. Škola, ak neviem čo chcem a vyberiem si nejaký odbor len tak, bude na nič.

,, Leona ma narozdiel od teba a Bruna chápe. A nechcem sa zas hádať. Aj tak to nikam nevedie." povedal som jej a išiel na balkón. V poslednej dobe som mal pocit, že sama hádky vyhľadáva a to ma nebavilo. Preto som vždy od nej radšej odišiel. Koniec koncov aj to mi vyčíta.

Oprel som sa o zábradlie a dýchal čerstvý nočný vzduch. Nič od toho nebolo lepšie.

,, Prepáč. Nechcem sa zas hádať, ale chcem, aby si vedel, že ma to hnevá. " prišla za mnou a chytila ma za moje celkom široké ramená. Nebol som žiadny nabúchaný športovec. Cvičeniu som nikdy neprišiel na chuť, takže som bol skôr len chudý a vysoký.

,, To, že ty potrebuješ školu, neznamená, že ju potrebujú všetci. Chcem len zistiť, čo by ma bavilo po svojom. A cítim, že na to nepotrebujem školu. "povedal som jej, pohladil ju po tvári a pritiahol si ju do bozku.

,, Dobre, nechajme to tak. Vieš, že ťa ľúbim a chcem pre teba len to najlepšie. Poďme do postele, musíme sa na zajtra vyspať. Ty do roboty, ja do školy. " opäť ma pobozkala a potiahla smerom späť do bytu.

Tú jej poznámku som radšej ignoroval, pretože viedla len jedným smerom. Tým ako v poslednej dobe vždy.

Ľudia, viem, že by som sa mala venovať iným príbehom, no dnes nemyslím na nič iné ako je tento príbeh a jeho vývoj. Tak som vás hádam aspoň potešila prvou časťou Alexovho príbehu. 💕💕💕

BojovnýWhere stories live. Discover now