O4 - örökké haverok 🌙

312 36 20
                                    

Jacob és Kevin a legjobb haverok, kapcsolatuk pedig szigorúan baráti. Lányokról beszélnek, piszkálódnak, sportolnak, mint ahogy azt a haveroknál szokás. De mi van akkor, ha meglátod a haverodat meztelenül és utána krízised lesz a helyszínen?

🍯͙

Jacob és Kevin nagyon jó haverok. Mindig együtt csinálnak mindent, kivéve a délutáni edzéseket, mert Kevin focizik, Jacob pedig kosarazik. És minden a legnagyobb rendben, ameddig egyszer Jacob a Moon-rezidenciában vacsorázik a családdal és Kevin anyukája megkérdezi, hogy együtt vannak-e. A két srác fülig vörösödik és dadogva próbálják elmondani, hogy csak nagyon jó barátok, Kevin anyukája viszont gyanúsan mosolyog.

Amikor visszamennek Kevin szobájába, a légkör kicsit kínossá válik, de néhány értelmetlen megszólalás után ("Jaj, a falad színe még mindig olyan, mint a kutyaszar! Gyönyörű!" "A te szobádban meg a szag kutyaszaros." "Azért mert nekem van kutyám." "És a szobádba szarik!" "Te sem vagy éppen szobatiszta! Nézz csak a falakra!") minden olyan, mintha az asztali kis pillanat meg se történt volna. Vagyis nem minden, mert Kevin hirtelen nagyon feszélyezetten érzi magát, amikor Jacob megkérdezi, hogy szeretne-e vele fürdeni. A fürdőszobában lévő kád tényleg óriási, de Kevin képtelen lenne meztelenül ülni, egyáltalán egy légtérben lenni ruha nélkül az egyik legjobb pajtijával. De miért?

Kevin csak bámulni tud, amikor Jacob előtte veszi le a pólóját és vigyorogva szólal meg.

- Ne csinálj úgy, mintha nem fürödtél volna már ezerszer a srácokkal. Főleg Younghoon- - Kevin visítva mondogatja, hogy 'az más!', Jacob pedig megint csak nevet és kérdezi, hogy miben. Kevin nem tud választ adni, mert ő sem tudja.

Miután az idősebb elvonul a fürdőszobába és tesz egy megjegyzést Kevin egyik törölközőjére, ("Szóval te Ronaldo arcával szoktad törölgetni a seggedet. Értem." "Ajándék volt!" "Ja, én is ajándéknak gondolnám, ha beletörölnéd a pofámat a tomporodba." "Hagyj békén, tudod, hogy nem szeretem Ronaldo-t. Drogba a kedvencem." "Vele is kitörölnéd a feneked?") a fekete hajú fiú egyedül marad a gondolataival.

Egy pillanatra megjelenik az éppen vetkőző Jacob képe lelki szemei előtt, de gyorsan megpróbál másról képzelődni, ahogyan a párnájába temeti fejét, mintha az segítene abban, hogy ne képzelje el a területet ahova Jacob boldog ösvénye vezet.

⁺⦅⚡️⦆.˚ ᵎ┊͙

Néhány hónappal később Kevin és a haverok összeköltöznek. Közeledik a gimi vége és egyrészt így nem veszítik el egymást, többet lehetnek együtt és piszkálhatják Changmin-t, amikor hárompontosokat próbál a csokis tej kartonjával dobni, de nem sikerül betalálnia a szemetesbe.

Kevin sosem érezte jobban magát, mint, amikor egy késő esti focimeccs után belép a saját kis albérletükbe, ledobja a sporttáskáját és gyönyörködhet abban, ahogyan Eric megpróbálja levadászni Sangyeon-t az új Nerf pisztolyával. Túl gyengéden kezdi nézni azt is, hogy Chanhee egy nemi szervet rajzol az alvó Sunwoo homlokára, ezért megjelenik mellette Changmin, hogy kizökkentse.

- Tűnj el zuhanyozni, bűzlesz, mint a görény.

- Tudom, hogy tetszik, ne tagadd! - Kevin röhögve menekül gyorsan a fürdőszobájukba, amikor Changmin előveszi a saját Nerf fegyverét az esernyőtartóból. Kevin nem kíváncsi arra, hogy az hogyan került oda.

Amint a fekete hajú fiú szusszanna egyet a kis sprintje után, azonnal felmegy megint a pulzusa és még jobban kezd izzadni (ha az lehetséges). Jacob-ot pillantja meg, aki éppen a csap fölött mossa az arcát.

a hold és a csillagok | moonbaeOnde histórias criam vida. Descubra agora