Jocul supravietuirii de Gin Phillips -De mult n-am mai citit o carte care sa ma enerveze asa tare. E, asta a reușit să mă scoată din minti. Romanul spune povestea unei mame si a fiului ei, prinși la mijlocul unui asalt armat, în grădina zoologică. Nimic iesit din comun pana aici, dar toate întâmplările prin care aceștia trec de-a lungul cărții sunt absurde. Adică ai un telefon si in loc sa suni la poliție, sa dai detalii despre ce ai vazut si despre atacatori, tu il suni pe barbati-tu să-i spui ca esti bine? Cum dracu sa fii bine cand aia te vânează? Plus ca, iar mi s-a parut absurd faptul că pleci din loc sigur ca sa i iei copilului ceva de mâncare... serios??? Adică copilul n-ar fi putut rezista fără să mănânce? Am inteles, autoarea îmbracă personajul principal in hainele unei mame responsabile, care-si iubeste exagerat copilul, care face orice pentru a-l proteja, dar toate astea vin in contradictoriu cu faptul ca, desi pozează în maica tereza, nu ajuta femeia cu copilul mic in brate si nici macar copilul (pe care îl descoperă ulterior). Unde mai era atunci bunătatea din ea? Ok, inteleg egoismul de a-și salva pielea... dar tot e enervant. Si lista lucrurilor care nu se leaga poate continua la nesfarsit cu multe alte faze nerealiste... dar despre care n-are rost sa mentionez, ca nu vreau sa povestesc cartea... Vreau doar sa subliniez faptul că povestea e slabuta, plictisitoare si ștearsă.
Ce m-a enervat cel mai mult a fost faptul că această poveste nu are un final... Adică, de la prima pana la ultima fila descopăr tehnici de supraviețuire, încercări repetate de a rămâne în viață și nu aflu ce s-a întâmplat cu atacatori si chiar cu personajele principale. Învățătoarea mai traieste? Atacatorii au fost uciși? Nimic. Nada. Zero.
Care a fost scopul acestei povești nu stiu. Ma gandesc mereu ca fiecare autor, atunci cand scrie o carte, are un mesaj de transmis (sau asa ar trebui). La cartea asta eu nu l-am descoperit. Poate că-s depășită... o fi fost ceva cu substrat pe care sa nu-l inteleg... însă mi-e greu sa cred. Pur si simplu cartea e enevanta si prost scrisa. Punct. 2 stele asa cu mega indulgență pt ca de tampita ce sunt am stat sa imi pierd timpul cu asa ceva. Pt rusinea mea dau aceste 2 steluțe.
CITEȘTI
RECENZII CARTI (citite -2019)
RandomA fi cititor înseamnă a-ți construi propriul paradis, pentru ca viata este o carte, si noi doar o fila din ea! Aici voi asterne gandurile si parerile despre cartile pe care le citesc (nu neaparat de pe wattpad). Mentionez faptul ca parerile sunt pe...