Wyspa Wawanakwa, od pamiętnych czasów gdy była ona areną niezwykłych wydarzeń nic się nie zmieniło. Wątpliwej wygody domki, pomost, nieprzebyte lasy... Aaah, idealne miejsce by zesłać tu 18 nastolatków którzy chcą zgarnąć fortunę.
Chris: Dokładnie! Już za chwile 18 życiowych nieudaczników przybędzie na wyspę rywalizować o okrągłe 2 miliony dolarów!
Po chwili na niebie ukazuje się wielki helikopter, następnie wyskakują z niego uczestnicy. Po około 10 minutach wszyscy wychodzą na pomost.
Chris: Przybyli! Chyba nie muszę ich przedstawiać, wiele razy dali już popis swoich umiejętności, ale ostrzegam! To będzie najtrudniejszy ze wszystkich sezonów.
Owen: Może być trudny, ale jeśli będzie dobre jedzenie w odpowiednich ilościach, mogę się poświęcić.
Noah: Jeśli Szef znowu będzie gotował, nie licz na zbyt wiele.
Zza krzaków wyłania się sam sławny szef kuchni, staje obok Chrisa i z uśmiechem patrzy na zawodników.
(PZ Szef): Te dzieciaki jescze nie wiedzą jakie piekło będą musieli przejść aby zgarnąć kase.
Chris: Skoro wszyscy już tu jesteśmy, najwyższa pora podzielić was na drużyny moi kochani. Długo zastanawiałem się na jakiej zasadzie mam was rozdzielić, stwierdziłem że będą to zupełnie przypadkowe drużyny, A więc:
- Duncan
- Courtney
- Harold
- Ezekiel
- Cody
- Izzy
- Bridgette
- Lindsay
- NoahJesteście drużyną o nazwie: Potężne Karpie
Duncan: Serio? Na nic lepszego nie było Cię stać?
Chris: Wiem, tracę wene. Pozostali czyli:
- Tyler
- Leshawna
- Heather
- Trent
- Geoff
- Katie
- Owen
- Gwen
- DJStanowią drużynę Mocarnych Świstaków, A teraz bez zbędnego gadania i narzekania na nazwy drużyn (Duncan), udajcie się do swoich obozowych chat.
Trent: A która chata jest nasza?
Chris: Którą sobie wybierzecie, są identyczne. Za godzinę widzimy się na pomoście, gdzie będzie czekać na was mała niespodzianka.
Chris zachichotał.
Obie drużyny udały się do chat, Świstaki wzieły tą po prawej stronie, a Karpie tą po lewej.
Leshawna: Wow, nic się nie zmieniło, wciąż okropne warunki
Heather: A czego się spodziewałaś po Chrisie.
Geoff: Wyluzujcie laski, mogło być dużo gorzej.
Heather: Mogło być też dużo lepiej.
Wszyscy członkowie drużyny zaczęli się rozpakowywać, niektórzy wzdychali, inni narzekali na warunki, ale jedno było pewne, nikt nie był zachwycony nowym sezonem.
Po upływie jednej godziny wszyscy udali się na pomost, tam czekał na nich Chris.
Chris: Zapewne zastanawiacie się w jakim celu was tu zebrałem?
Noah: Yyy, wcale nie.
Chris: Proszę mi nie przerywać. Otóż nadszedł czas na pierwsze wyzwanie. Na dnie jeziora ukryłem 18 metalowych obręczy, 9 zielonych dla Potężnych Karpii i 9 czerwonych dla Mocarnych Świstaków. Waszym zadaniem będzie je wyłowić i umieścić na pomoście, drużyna która pierwsza zbierze wszystkie swoje obręcze zwycięży, natomiast przegrani odstrzelą kogoś do domu.
CZYTASZ
Totalna Porażka: Wielki Powrót
ActionPo raz kolejny starzy uczestnicy popularnego reality show wezmą udział w szalonej grze o wielką, naprawdę wielką stawkę. Aż 2 miliony dolarów czekają! A zwycięzca może być tylko jeden.