Chris: Poprzednio w Totalnej Porażce, podzieliłem uczestników na dwie drużyny, Potężne Karpie oraz Mocarne Świstaki. Drużyny rywalizowały ze sobą w pierwszym zadaniu które polegało na wyławianiu obręczy z wody. Jedna drużyna poradziła sobie lepiej, inna gorzej i w ostateczności Katie jako pierwsza opuściła wyspę. Jak będzie dzisiaj? Oglądajcie Totalną Porażkę!
<czołówka>
Słońce wschodzi nad jeziorem, jest wcześnie, i wszyscy jeszce śpią.
Nagle z megafonów słychać głos Chrisa: Wstawajcie! Pora na wyzwanie, macie 20 minut aby prizyjść na plażę, osoby które się spóźnią będą musiały zrobić 50 pompek!Poranny komunikat zbudził większość obozowiczów, jednak nie wszystkich. W domku Świstaków Owen wciąż jeszcze śpi, najprawdopodobniej śni mu się jedzenie.
Heather: Może ktoś obudzić tego grubasa?
Geoff: Chyba wiem jak można to zrobić.
Geoff wybiega z domku i po chwili wraca z wiadrem pełnym wody, po czym wylewa je na twarz Owena, ten się budzi.
Owen: Czemu mnie obudziliście, miałem sen o przepysznym torcie z pralinową posypką i aksamitną czekoladową polewą.
Wszyscy się zaśmiali.
Trent: Brzmi przepysznie, ale nie mamy teraz na to czasu.
Gwen: Właśnie, za około 10 minut mamy być na plaży.
U Karpii sytuacja wygląda podobnie.
Lindsay: Chris zwariował, kto to widział robić wyzwania tak wcześnie. Przecież sen jest bardzo ważny dla urody!
Harold: Odpowiednia ilość snu jest niezwykle ważna do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Duncan: Doris, jak zwykle zaskakujesz swoją inteligencją.
(PZ Harold): Czy to przypadek że trafiłem do drużyny razem z Duncanem? Czemu on się tak na mnie uwziął?
Courtney: Zamiast tracić czas na bezsensowne dyskusje lepiej się pośpieszcie, nie mam ochoty robić 50 pompek już drugiego dnia.
Po chwili obie drużyny biegły już
na plaże, minęło parę minut aż tam dotarli.Chris: No no, nikt się nie spóźnił, co nie oznacza że będziecie mieli łatwiej. No dobrze, przejdźmy do dzisiejszego zadania.
Otóż będziecie musieli własnoręcznie zbudować tratwę.DJ: A z czego mamy ją zbudować?
Chris: Z tego co znajdziecie na wyspie. Gdy już zbudujecie tratwę będziecie musieli opłynąć wyspę, pierwsza drużyna która wyjdzie na pomost po opłynięciu wyspy zwycięży. A z przegraną drużyną zobaczę się dziś przy ognisku na ceremonii eliminacji.
Gwen: Planujesz nas eliminować w każdym odcinku?
Chris: Niech pomyślę... Tak!
Zawodnicy westchneli.
Chris: Dosyć gadania, czas przejść do wyzwania!
(PZ Chris): No no, całkiem nieźle, aż sam siebie zaskakuje.
Drużyny rozpoczęły przygotowania do budowy.
Drużyna Karpii wyruszyła do lasu w poszukiwaniu materiałów do budowy.
Lindsay: Co będzie nam potrzebne? Nie znam się na budowaniu tratw.
Harold: Przede wszystkim potrzebujemy dużo desek i patyków do skonstruowania pokładu tratwy, przyda nam się również nawłoć do związania patyków, no chyba że pozyskamy sznurek.
CZYTASZ
Totalna Porażka: Wielki Powrót
ActionPo raz kolejny starzy uczestnicy popularnego reality show wezmą udział w szalonej grze o wielką, naprawdę wielką stawkę. Aż 2 miliony dolarów czekają! A zwycięzca może być tylko jeden.