🍃1. Bölüm🍃

890 62 29
                                    

Okumaya başlama tarihini yazar mısınız?

Selinden
Mutluluk;
Üç hece, sekiz harf. Demesi bu kadar kolay, peki ya olması? Mutlu olmak hiç o kadar kolay değil. Mutluluk sana gelmez, sen doğru seçim yaparak mutluluğa ulaşırsın. Mutluluk kime gelirki? Çalışmak gerekir mutlu olmak için, çabalamak gerekir. Oturarak mutlu olamazsın.

Mesela ben hiç mutlu olmak kavramını bilmem. Nedir mutluluk? Siz biliyor musunuz? Ben bilmiyorum.

Annem, beni doğururken hayata gözlerini yumdu. Beni yaşatmak için kendi hayatından oldu. Ben, o kahveleri hiç göremedim. Babama her "baba, annem nerede?" diye sormamda bana cevap olarak hep "annen çok uzaklara gitti kızım, uzaklarda ki çocuklara yardım ediyor" diyordu.

Ben annem öldükten sonra bebekliğimi, çocukluğumu yaşayamadım. Mesela annemle hiç yemek yapmadım, oyun oynamadım, sarılamadım, kokusunu içime çekemedim, onun kollarında ağlayamadım. Bana hiç bir kadın "kızım" demedi. Ben anne sevgisi nedir hiç bilemedim.

Arkadaşlarım hep dalga geçti benimle, benim bir annem olmadığı için. Bana hep "senin annen yok ki" deyip güldüler. Ben annem olmadığı için ben hep arkadaş çevremde dışlandım, oyun oynamadılar benimle. Okuldan hep ağlayarak gelirdim ben,üvey anneme sarılmak istediğinde beni hep iter ve "seninle mi uğraşacağım ben?" deyip kendi kızının yanına giderdi.

Evet, babam ben altı yaşındayken başka bir kadınla evlenmişti. Sevinmiştim biliyor musunuz? Belki o kadın bana anne sevgisi neydi gösterecekti, sevecekti beni, "kızım" diyecekti bana. Ama pek öyle olmadı. Evde ki hesap çarşıya uymadı yani. Bana hepo kötü davrandı, dövdü beni, kendi kızını el üstünde tuttu, beni ezikledi. Ama kurtuldum ondan. Çünkü artık İstanbuldayım. Okumak için İstanbuldayım.

Tanışalım mı?

Ben Selin, Selin Sever. Yirmi yaşındayım, üniversite bir'e geçtim. İlk senem bu sene. Heyecanlıyım tabii ki.

Ayda, ben ve Merve aynı apartta yaşıyoruz. Onların sevgilisi var. Aydanın ki İbo, yani İbrahim ama biz ona İbo diyoruz. Mervenin ki ise Bora. İkisi de çok tatlı çocuk.

Aydanın, başıma gelip "Selin! Kalksana kızım, okul var bu gün!" diye bağırmasıyla kafamı kaldırdım ve "ya Ayda azıcık daha, lütfen" dedim. Ama yüzüme döktükleri bir bardak soğuk suyla yerimden fırladım ve "Ayda seni öldürüm kızım!" diye bağırdım Ayda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp "sen bana kıyamazsınki aşkım" dedi. Ağzımı açacakken Merve geldi ve "aaaa, bensiz mi kızlar?" diyerek kollarını göğüsüne kavuşturdu ve trip pozisyonu aldı.

Ayda ile birbirimize bakıp güldük ve Merveye sarılıp yanağını öptük. "Ya aşkım deme öyle sensiz olur mu hiç?" dedi ayla. Onu onaylarcasına kafa saladım ve evet kuzum hiç sensiz olurmu?" dedim. Merve gelerek sarıldı ve " şaka yapıyorum aşkım istesenizde bensiz olmaz, orası ayrı da şimdi okula geç kalacağız. Hadi, Bora gelecek almaya, hazırlanalım" diyerek yanaklarımızı öpüp odadan çıktı.

Ayda kendi odasına giderken bende kendi dolanımı açtım ve giyinmeye başladım.

*****
Ayda İboyla, Merve Borayla giderken ben yürüyerek gitmeyi tercih etttim. Yolda giderken çarpıştığım sert cüsseyle iki adım gelirledim ve "ne yapıyorsun öküz?! Dikkat etsene!" diye bağırdım. Kafamı kaldırıp çarpıştığım sert cüsseye baktım. 1:80 boylarında, yetmiş kiloya yakın bir adamdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorlu Sevdam🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin