Del 29

242 5 6
                                    

Aarons perspektiv

Hela bilresan till Sashas hus har jag sneglat på henne hela tiden. Hon sitter och tittar ut genom sitt fönster hela resan och skapar ett sånt lugn i mig. Min hand la jag på hennes lår och hon har inte tagit bort den än, så det är ett bra tecken iallafall.

När hon lutade sin kropp mot min där utanför klassrummet så började fjärilarna yra som satan. Hon får mig att känna känslor som jag aldrig har känt innan. Jag vill vara bra för henne. Jag vill vara med henne. Jag hoppas verkligen att hon känner samma sak som jag gör för henne. Jag kan inte låta bli att kyssa henne. Jag hade kysst henne tjugofyra timmar om dygnet om det hade gått.

Jag svängde in på hennes uppfart och stängde av bilen. Jag vände kroppen mot henne och log.
"Tack för skjutsen." Sa hon och jag blev faktiskt lite besviken. Inom mig hade jag ett litet hopp om att få följa med henne in. Hon kanske inte vill gå för fort fram, så jag låter det vara.
"Inga problem." Sa jag och tog hennes hand och klämde till. Hennes blick flackade mellan mina ögon och läppar så jag lutade mig fram och kysste henne. Jag hörde hur hon släppte ut ett andetag men kysste mig tillbaka.
"Du f.. får.. gä..rna.. föl.. ja med.. in." Sa hon mellan kyssarna. Att hon envisas om att prata när vi kysser varandra kommer jag aldrig fatta, även om det är lite charmigt. Jag släppte hennes läppar men la min hand på hennes kind.
"Om du vill att jag ska följa med in så gör jag det." Sa jag och fick ett leende tillbaka som svar.
"Kom då." Sa jag och gav henne en snabb puss innan jag klev ur bilen.
"En liten förvarning bara. Min mamma är hemma och hon är väldigt bra på att fråga ut personer hon aldrig har träffat." Jag skrattade och gick runt bilen och tog hennes hand.
"Tack för varningen. Men hon har redan träffat mig en gång innan." Sa jag.
"Var då?" Frågade Sasha och kollade på mig.
"På sjukhuset." Sa jag och såg hur hennes huvud föll. Jag stannade henne och drog in henne i min famn. Jag kramade om henne tills jag kände hur hon slappnade av, då släppte jag henne och sen gick vi tillsammans upp till hennes hus.

Sasha satte in nyckeln i låset och gick in med mig i släptåg.
"Mamma jag är hemma!" Ropade hon och Melissa kom ut från något rum.
"Hej gumman, har d-" Hon stannade upp mitt i meningen när hon såg att jag också var här. Jag släppte Sashas hand och gick fram till Melissa och sträckte fram min hand.
"Aaron Carter." Sa jag artigt och hörde hur Sasha höll sig för skratt bakom mig.
"Melissa, Sashas mamma." Sa hon och skakade min hand.
"Trevligt." Sa jag och släppte sedan hennes hand och tog av mina skor. Jag såg i ögonvrån hur Melissa gick fram till Sasha och gav henne en kram.
"Vi har lite skolarbeten att ta igen så vi ses sen mamma." Sa Sasha och gick mot trappan.
"Okej, gör inget jag inte skulle gjort." Sa hon och jag såg att Sasha blev högröd i ansiktet. Jag och Melissa skrattade bara åt henne vilket gjorde henne mer generad.
"Fan ta er." Sa hon och sprang upp för trappan.
"Jag lovar dig, det blir inget sånt." Sa jag till Melissa som bara skrattade.
"Jag vet, men det är ganska kul att se hennes reaktion." Sa hon och lutade sig mot dörrkarmen till köket.
"Verkligen." Sa jag och gick sedan upp för trappan.

När jag kom in på hennes rum låg hon i sängen med kudden över huvudet. Jag skrattade lågt och la min väska på golvet bredvid hennes. Hon måste ha hört mig för jag fick ett långfinger pekat mot mig, vilket fick mig att skratta mer. Hon tog bort kudden och blängde surt på mig. Jag putade med läppen och gick mot henne.
"Håll dig på avstånd, jag vill inte veta av dig just nu." Sa hon argt, eller ja i ett försök att låta arg.
"Synd, för jag lyssnar inte på dig." Sa jag och la mig över henne i sängen. Hon gav ifrån sig ett obekvämt stön när jag landade på henne.
"Du kommer döda mig." Pustade hon fram. Jag la mig lite på armbågarna så jag svävade lätt över henne.
"Du kommer ta död på mig." Sa jag och såg hur hennes blick ändras från hård till mjuk.
"Sluta säg sånt." Sa hon och satte sina händer på över sitt ansikte.
"Aldrig." Sa jag och och tog bort hennes händer samtidigt som jag lutade mig ner och kysste henne mjukt.

Sashas perspektiv

Han la sin kropp på min igen och satte sina händer på varsin sida om mitt huvud. Han kysste mig passionerat och lät ena handen vandra ner för min kropp. Han stannade vid min höft och klämde till lite. Jag kände hur gåshuden började växa på min hud. Jag tog mina händer och letade in dom i hans hår. Jag tog ett tag om hans huvud och tryckte honom ännu närmre mig, om det ens var möjligt. Jag drog till lite lätt i hans hår och hörde ett lågt stön från honom.

Våra ben var intrasslade i varandras och våra kyssar blev slarvigare. Han kysste mig från min mun och ner till den ömma punkten under örat. Han började sin ljuva tortyr så jag lutade huvudet bakåt så han skulle få tillgång till mer. Jag stönade lågt till när han sög precis på den punkten, vilket gjorde att han sög hårdare.

Jag kunde känna hur han blev mer och mer upphetsad vilket gjorde mig lite nervös. Jag ville ju inte ha sex med honom nu. För det första så var mamma i huset och för det andra så har jag inte känt honom så länge. Jag kände hur han började jobba sig uppåt till min mun igen där han gav mig en sista kyss innan han la sig bredvid mig.
"Om vi fortsätter kommer jag inte vilja sluta och det känns lite olämpligt med tanke på att din mamma är i huset." Sa han vilket fick mig att skratta.
"Vad?" Sa han så jag slutade skratta.
"Jag trodde inte du var en sån som stoppade bara för en förälder var i huset." Sa jag.
"Jaså? Säger du att jag inte kan behärska mig?" Sa han och satte handen för hjärtat som om han var sårad.
"Japp." Sa jag och satte mig stöddigt upp i sängen.
"Jag är sårad." Sa han med en överdriven röst.
"Du är en tönt." Sa jag och skrattade.
"Det där kommer du ångra." Sa han och började kittla mig. Jag skrek och skrattade på en och samma gång.
"Aaron! Sluta! Jag kommer kasta ut dig!" Skrek jag samtidigt som han satte sig över mig för att hålla mig på plats.
"Jag skulle vilja se dig försöka." Sa han och kittlade mig ännu mer.
"Jag kan inte andas!" Skrek jag samtidigt som jag hörde hur han skrattade. Jag ålade runt i sängen i ett desperat försök att komma loss ur han grepp, men han släppte inte mig, inte förrän jag landade med en duns på golvet. Aaron var kvar i sängen och skrattade så han höll på att trilla av han med. Jag ställde mig upp och spände ögonen i honom.
"Du borde sova med ett öga öppet efter det där." Sa jag. Han himlade bara med ögonen åt mig. Jag sträckte ut tungan som en femåring innan jag tog fram min väska och hällde ut alla böcker på golvet.
"Vi borde nog plugga lite nu innan mamma tror något annat." Sa jag och undvek hans blick, men jag kände på mig att han log.

***

"Sasha!" Hörde jag mamma ropa.
"Ja?" Ropade jag tillbaka. Aaron var kvar och vi hade faktiskt pluggat i någon timme, dock inte om samma sak. Jag hade försökt skriva lite på uppsatsen i franskan och Aaron hade pluggat till ett prov han hade på fredag.
"Vill Aaron äta här?" Ropade hon. Jag kollade på honom och han tittade bara på mig.
"Känn inte att du måste, du får sticka hem." Sa jag.
"Det gör jag gärna, då slipper jag ju laga mat själv." Sa han och vi båda började skratta tyst.
"Ja det vill han!" Ropade jag tillbaka och fick ett okej tillbaka som svar.

Jag stängde min bok och tog ett djupt andetag innan jag tittade upp på Aaron. Han satt och läste koncentrerat.
"Du?" Sa jag tyst.
"Mhm?" Hummade han tillbaka men lyfte inte blicken från boken.
"Vad är vi?" Frågade jag. Jag var så nervös att jag skakade på rösten. Jag såg att han log vilket fick nervositeten att släppa lite.
"Vad vill du att vi ska vara?" Frågade han och stängde igen boken.
"Jag frågade dig." Sa jag och log oskyldigt. Han skrattade till och la boken bredvid sig.
"Jag vet inte vad du vill att jag ska säga." Sa han ärligt och tog min hand.
"Vad du tycker." Sa jag och klämde till hans hand. Han svalde och såg nervös ut. Aaron nervös? Det trodde jag inte.
"Jag vill att vi ger detta en chans. Jag vill ha dig som min. Jag vill inte träffa någon annan än dig. Jag vill göra dig lycklig, även om det låter hur klyschigt som helst. Det är vad jag tycker." Sa han och kollade ner i sitt knä. Mitt hjärta svällde av hans ord. Inte kunde jag tro att han kände exakt samma som jag. Jag nästan hoppade upp i hans knä och kysste honom. Han slog armarna runt mig och kysste mig tillbaka. Vi drogs ur av vår lilla bubbla av mammas röst som ekade genom huset.
"Maten är klar!" Vi släppte varandra och reste oss upp från golvet. Aaron gick före mig ner för trappan och hörde hur han började prata med min mamma. Jag var så lycklig just nu att jag var rädd för att detta skulle vara en dröm.

__________________________________

Tre kapitel på en helg, whaaaat??? Nä men jag känner att jag har fått ett rejält flow nu så vi får hoppas att det håller i sig! <3

V Ä R D E L Ö SWhere stories live. Discover now