Μάχη στο προαύλιο

226 30 20
                                    

Πηνελόπη: Πώς τα καταφέρνετε και την γλιτώνετε πάντα με δεκάλεπτη;

Μάρκους: Θυμάσαι τον Peter;

Πηνελόπη: Ναι. Έφυγε για Αμερική φέτος έτσι;

Μάρκους: Ναι. Είναι μπρο. Και ο διευθυντής είναι ο μπαμπάς του.

Rachel: Το βράδυ τι θα κάνουμε παιδιά;

Pascal: Μπορούν να πάρουν τον Bruno η Όλγα και η Πηνελόπη και να πάμε για σκέιτ.

Μαρτίνους: Καλή ιδέα. Μετά ελάτε σπίτι μας.

Μάρκους: Ναι όντως ελάτε να κοιμηθούμε όλοι μαζί.

Όλγα: Γιατί έχετε ρε χώρο;

Ήμαστε κολλητοί από όταν μετακόμισα εγώ και η Πηνελόπη Νορβηγία. Δεκατρία χρόνια. Οι γονείς μας είναι επίσης κολλητοί. Ξέρω το σπίτι τους απέξω.

Μάρκους: Θα φέρετε τα sleeping bag που είχατε όταν κάναμε κατάληψη.

Pascal: Εγώ το είχα δανειστεί από τον Peter.

Μάρκους: Έχουμε και τρίτο της Έμμας.

Πηνελόπη: Τέλεια κανονίστηκε!

Nickolas: Εμένα δεν ξέρω αν θα με αφήσουν....

Μάρκους: Έλα βρε στον κήπο θα κοιμηθούμε. Θα έχει ζέστη σήμερα!

Ο Nickolas είναι ο πιο καινούριος της παρέας. Είναι ντροπαλός και αρκετά φοβητσιάρης. Ο Μάρκους τον πάει με τα χίλια όμως. Κάποτε του άρεσε μάλιστα και η Πηνελόπη.

Τότε το κουδούνι χτύπησε. Γυμναστική τελευταία ώρα. Η Πηνελόπη και ο Nickolas φύγανε για την τάξη τους και εγώ, ο Μάρκους, ο Μαρτίνους, η Rachel και ο Pascal πήγαμε προς το γυμναστήριο.

Γυμνάστρια: Λοιπόν σήμερα θα αρχίσουμε το ποδόσφαιρο. Θα σας βάλω σε ζευγάρια. Fabrice με την Andria. Pascal με Angela.

Ο Pascal στραβομουτσούνιασε καθώς πήγαινε να πάρει μπάλα από το γραφείο.

Γυμνάστρια: Lewis με Rachel, Martinus με Eili, Marcus με Όλγα....

Ο Μάρκους μου έκλεισε το μάτι και πήγε στο γραφείο να πάρει μπάλα. Σπάνια με βάζουν με κάποιον από την παρέα μου όταν παίζουμε ποδόσφαιρο. Είμαι σχετικά καλή, αφού ξέρω τα δίδυμα δεκατρία χρόνια τώρα.

Ο Μάρκους ήρθε με μια μπάλα. Η γυμνάστρια μόλις τελείωσε με τα ζευγάρια, μας είπε να παίξουμε πασούλες και λοιπά και λοιπά. Ο Μάρκους πήγε απέναντι και ξεκινήσαμε να παίζουμε.

Τότε ήρθε ένας μεγαλύτερος. Νομίζω τον λένε Samuel.

Samuel: Κυρία Riensen, ο κύριος διευθυντής σας θέλει.

A night at the trampoline Donde viven las historias. Descúbrelo ahora