🌼1.rész🌼

801 30 1
                                    

Kikeltem az ágyból, lezuhanyoztam, reggeliztem stb...  és már indultam is a  suliba. Mindt szokás szerint én voltam az első aki megérkezett de nem sokkal már jöttek a többiek is. Nem volt felhőtlen kapcsolatom az osztályal mivel a háromnegyed lány A.R.M.Y . Inkább csak fiúkkal beszélgettem na meg persze a legjobb barátnőmel Jia-val.
Már csak 1 óra van vissza ami a leg unalmasabbnak ígérkezett addig a pillanatig amíg be nem jelentette hogy ma irodalom helyett egy banda fog kiselőadást tartani nekünk. Még 10 perc vissza volt a csengetésig ezért megkerestem a legjobb barátnőmet.

A folyosón kiszurtam ahogy valami fiúcskával beszél. Nem láttam a fiú arcát de mikor egyre közelebb mentem a szemeim pinpong labda méretűek lettek. Jiminnel beszélgetett. Örültem hogy végre meg merte szólítani de most legszivesebben oda mentem volna Jiminhez és akkorát adtam volna neki hogy a feje elrepül amerikáig. Viszont ha most ezt megtettem volna biztos hogy órák után nekem kell kitakarítanom az osztályba plussz felhívják a szüleimet aminek megint az lessz a vége hogy a korházban kötök ki 3 törött bordával.

Úgy döntöttem inkább magukra hagyom őket, úgy is mindjárt becsöngetnek amit persze kurvára nem várok. Már majdnem mindenki bent ült a teremben csak hát kedves barátnőm gondolom még azzal a fasszal beszélget. Mikor ezek a gondolatok elhangzottak a fejemben az ajtó kicsapódott és jia a BTS társaságában jött be. Mindenki megvető pillantásokkal illetett meg kivéve Jia és Taehyung. Várjunk Tae miért nem vet meg??? Miért néz rám ilyen aranyosan???

Egész órán ezen töprengtem. Mikor elhallatszott a csengő én voltam az első aki elhagyta a termet és haza fele készültem de valaki megfogta a kezem és vissza rántott. Megfordultam és Taehyungal találtam szembe magam. A lábaim földbe gyökereztek és  mozdulni sem tudtam.

- Szia Eunha. Rég láttalak.- Nem bírtam megszólalni. Nem értem miért de ha pl jungkook vagy jimin lenne itt már rég elküldtem volna egy melegebb éghajlatra de Tae egyszer sem szidott vagy vetett meg mert jinnel jártam és egy hülye veszekedés miatt szakított velem. - Arra gondoltam eljöhetnél velem vacsorázni ma este. Persze ha van kedved.

- Miért mennék? Tudtommal utáltok.- nem értem mi ez a hirtelen változás náluk....

- Mivel senki nem tud nemet mondani egy ilyen félistennek mindt én.- mutatott végig a testén.

- Hát akkor úgy látszik én leszek az első.- mondtam kissé gúnyosan.

- Nah kérlek.-  most komolyan a BTS egyik tagja könyörög nekem hogy menjek el vele vacsorázni??

- Ha el megyek veled akkor elengedsz?- mivel még mindig a csípőmet fogta és kezdett egyre furább lenni.

- nyolcra legyél kész.- rém mosolygott majd otthagyott.

Mikor haza értem gyorsan megcsináltam a házit. Szerencsém volt hogy a bátyám nincs itthon mert akkor biztos hogy veszekedés lett volna a vége mindt mindig. Gyorsan lezuhanyoztam majd felöltöztem mivel nagyon elszaladt az idő és már 19:30 volt. Egy kis sminket magamra kentem és vártam hogy megérkezzen Tae.  Telefonoztam amikor meghalottam a csengő és már szaladtam is le a lépcsőn. Ahogy kinyitottam az ajtót a szám tátva maradt ahww olyan sexy. Várjunk mi? nekem nem tetszhet pont ő. De mégsem tudom levenni róla a tekintetemet.

 De mégsem tudom levenni róla a tekintetemet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Én így képzelem el :3)

- Mivan tetszik a látvány?- Ééés vége a pillanatnak....

- Ahj fogd be.- boxoltam bele a vállába. De ahogy látom neki is tetszik az öltözékem mivel sexyn beharapta alsó ajkát.

- Mehetünk??- kérdezte Tae.

- Ha muszály...- még mindig nincs sok kedvem elmenni de ha már eljött értem.

- Nyugi nem fogod megbánni.- kacsintott rám.

- Hát azt remélem...- mondtam de ezt inkább magamnak.

Beszáltunk a kocsiba. Az út csendesen tellt de nem is zavart ugyanis semmi kedvem nem volt megszólalni. Kb 10 percig utaztunk mikor megáltunk a város leg drágább étterménél.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~_______________________________________
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nah gyermekeim ez lett volna az 1.rész remélem tetszett és bocsi a helyesírási hibákért csak álmos vagyok és nincs energiám átolvasni.







•Egy idol játékszere•[taehyung ff.]Where stories live. Discover now