Farkas Timi és a lelki világa

75 12 3
                                    

Igen, igen, igen.

Egy nagyon megosztó témával kezdem ezt az egészet.

Mert, hogy merek egy beteg embert kritizálni?

Úgy, hogy én most kijelentem ez egyszerű nézetség vadászat, úgyanúgy mint a többi videó Timi csatornáján.

Ha nem ismernéd Farkas Timit, akkkkkkkkooooorrrr elmondom neked ki az.

Farkas Timi, egy youtuber, vagy influencer vagy hogy mondják ezt.....
És egy ideig Rbencével és Ritz Márkkal együtt csinálta a kihivás retardáltságokat.

Hazudtak, Clickbaitteltek és Hypeolták magukat.
Nézetségért, Pénzért bárminek eladták a lelküket.
NEM VOLT OLYAN SZPONZORÁCIÓ, AMIT NEM VÁLLALTAK VOLNA EL.
Minden moráljukkal szembementek, hogy vackokat reklámozanak kisgyereknek.
Rbence halott emberek neveit írta a tagbe. Farkas Timi meg a nagy telefonszámla csináló rohadt Bongót reklámozta.

És ezek után ne kérdőjelezem meg az egészet?

Emberek állnak az öngyilkoság szélén, akik minden nap felkelnek és harcolnak azért, mert élni akkarnak.

És erre Timi ezt is kihasználja a francba, mert mért ne?

Miért ne használná ki ezt egy olyan ember, aki az utolsó becsületével szembement?
Eljátszott végülis egy hamis párkapcsolatot.
Lehet, hogy van valami baja, de ezt nem tudja számunkra bizonyítania és nem is kellene.
A mell műtétével is nézetséget akkart elérni.
Szóval egy orvosi próblémát használ ki, nézetségért.

Rendkívül morális Timi!

És nyugodtam szídjátok az anyámat, de akkor legalább van véleményetek, amit én nem fogok törölgetni és nem küldöm rátok a kisgyerekekből álló rajongó táboromat se.

És a Rant!Where stories live. Discover now