18.

656 28 0
                                    

Thomas

Pobjesnio sam kada nisam pronašao Helenu u njezinom krevetu. Na prvu je bilo zaključano i mislio sam da spava kada se nije odazivala ili da me jednostavno ignorira. Znam kako Beatris drži rezervni ključ ispod biljke koja stoji ispred njihovih vrata. Tako sam se poslužio s njim i ušao u sobu. Nije bilo ni jedne ni druge. Sve mi se zacrnilo pred očima. Gdje bi mogla biti u ovo doba noći? Pojurio sam u kupaonicu ne bih li je tamo našao. Ali nije joj bilo ni tamo traga. Nije mi ostalo druge nego se vratiti u Mislavov auto. Frustrirano sam hodao po parkingu psujući sve po spisku. Izvadio sam mobitel. Odlučio sam nazvati Beatris i saznati je li s njom. Bože, pa jedan sat je iza ponoći gdje bi mogla biti? Još je radni dan. Ovo ne sliči na nju. Bea se javlja pripita.

„Heeej, Tommy!“ Ignoriram njezino stanje. Iako mi je pomoglo da razaznam gdje je. Na tulumu.

„Je li Helena s tobom?“ Zastanem ispred Mislavog auta.

„Ne.“ Uozbilji se, a žamor ljudi odjednom utihne.

„Zar nije u sobi?“

„Ne.“ Odgovorim, te teško izdahnem. Protrljam oči. Kamo je mogla otići, zaboga? „Gdje si ti?“ Konačno upitam. Glas iza linije je nestao. Zbunjeno odmaknem mobitel od uha kako bih mogao vidjeti je li mi prekinula, ali kada vidim da poziv i dalje traje vratim mobitel na uho.

„Na Lucijinom tulumu.“ Napokon progovori. Dao bih se kladiti da sam u glasu prepoznao strah. Nekako je to bojažljivo rekla. Odlučim je se brže bolje riješiti.

„Dobro, čujemo se.“ Prekinem vezu i prije nego mi ona uspije odgovoriti. Potegnem kvaku auta. Sjednem na suvozačevo mjesto. Prebacim pogled na Mislava koji me čudno odmjerava.

„Gdje je, no?“ Upita me zbunjeno. Aludira na knjigu koju sam mu rekao da trebam pokupiti iz svoje knjižnice. Naravno da je to bila laž. Htio sam vidjeti Helenu. Ali sada kada je nisam vidio više ne znam što da mislim. Što da njemu kažem.

„Zaboravio sam da sam je ostavio kod Lucije. Možemo li otići do nje?“ Lažem čim zinem, priznajem. Ali znanje u laganju ipak nekada dobro dođe. Samo što je u ovu laž teško vjerovati koliko god je ja dobro izgovorio.

„Kod Lucije?“ Zbunjeno upita. Prebaci pogled s mene na aute ispred nas.

„Da, stari. Ajde me odbaci do nje. Trajat će svega tri sekunde. Molim te.“ Ubacio sam i taktiku moljenja. Ni moljakanje mi loše ne ide. Protrnuo je. Ali naposljetku je upalio motor i krenuo. Došla mu je poruka. Nisam mogao ne pogledati u ekran koji je zabljesnuo. Beatrisino ime iskočilo je na ekranu. Sve što sam uspio pročitati bilo je "Drži Thomasa..". Čim je vidio tko mu šalje poruku zgrabio je mobitel. A ja sam se napravio blesav i okrenuo glavu u drugu stranu. Nešto kriju i tako mi svega saznat ću što. Krajičkom oka vidio sam kako pokušava brzo otipkati poruku nazad. Znoj mu se počeo slijevati niz čelo. Nije bilo vruče samo da se zna. Bila je prohladna noć. Nakon deset minuta stigli smo ispred Lucijine kuće. Izašao sam što sam brže mogao. Upao sam u dnevni boravak kao tornado. Sve oči su bile uprte u mene. Mislav je dotrčao.

„Oh, hej Tommy! Zakasnili ste, tulum je upravo završio.“ Beatris progovori. Pogleda u Luciju pored sebe. Jedino tko je još bio ovdje bile su njih dvije.
„Hoćeš nešto popiti?“ Upitala me Lucija. Ovdje nešto ne štima. Potrčim uz stepenice. Otvaram sva vrata po redu tražeći nju. Znam da je ovdje. Mogu je osjetiti. Nema drugog mjesta na koje bi otišla u ovo doba noći. Otvorim i zadnja vrata na kraju hodnika. Ne mogu objasniti taj osjećaj koji me vukao da uđem u tu sobu. Napravio sam par koraka unutra. Na krevetu sam ugledao krvavu mrlju. Trnci su prošli mojim tijelom. Je li moguće? Naravno da je. Na ovaj tulum ne idu nevine djevojke, osim nje. Krvava mrlja će me proganjati zauvijek. Ubit ću onog gada koji joj je ovo napravio. Onog koji je oduzeo nešto što sam ja trebao ili netko tko je bio dragocjen i dostojan oduzeti joj to. Njezino prvo iskustvo trebalo je biti pamćeno sa strasti i ljubavi, a ne bolom i patnjom. Okrenem se izlazeći iz sobe. Užurbano silazim niz stepenice, te stanem na vratima dnevnog boravka. Pričali su nešto, ali je odmah nastao kuš kada sam se ja pojavio. Znači to je bila ona. Oni su joj ovo učinili. Očito je.

Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora