fight

74 10 1
                                    

Park jimin'den
Tae'ye rol icabı bağırıp çağırdıktan sonra kantinden hızlıca çıkıp sınıfa ilerledim.Herkes tam istediğimiz gibi video çekmişti.Ve o kızlarda herşeyi görmüştü.Kesinlikle anında dedikoduyu sitelerine atıcaklardı.Ben gittikten sonra Tae'nin ordakilere ne dediğini çok merak ediyordum.Gay olmadığımızı fln söyliycekti.Umarım başarabilmiştir diye düşünürken aklıma mesaj atmak geldi.Telefonumu pantolonumun arka cebinden çıkarıp tae'ye mesaj gönderdim.

Kim taehyung'dan
Yanıma gelen cha eun 'a bilerek bağırmıştım"ikimizde gay bile değiliz ne diye böyle aptalca bişey yaptık bilmiyorum"bak bak nasılda güzel oyuncuyum yaa yine efsane biri olduğumu düşünürken telefonum titredi.Kantinden hızla çıkıp telefonu kilidinden açarak gelen mesaja tıkladım.

Civciv chimi'den mesaj
Tae naptın? yapabildin mi?
Tae çok merak ediyorum seni yapabildim de lütfen
Yah taehyung faresi şu lanet telefona bak artık!

Attığı mesajlara gülmeden edemedim.Beklemeden cevap yazmak için parmaklarımı klavyede gezdirmeye başladım.

Park jimin'den
Fare bey den sonunda cevap gelmişti.Mesajlara tıklayıp okumaya başladım.

Fare bey'den yeni mesaj
Ne sandın güzelim benim yapamıycağım bişey yoktur.Ayrıca yakışıklı yüzüm sayesinde oyunculukta hiç zorlanmadım.
Yani başardım işte sende bana bi ödül verirsin artık;)

Siktir bu çocuk benim neden kalbimi hızlandırıyor anlamış değilim.Güzelim mi dedi bana ödül mü dedi.Tanrım neler oluyo neden sınıf çok sıcak oldu birden.Görüldü şeklinde bırakmamak için cevap yazdım.

Kim taehyung'dan
Jimin'i delirticek mesajlar attığıma adım gibi emindim.Nedenini bilmediğim bir şekilde kalbim değişik atıyordu.Umursamadan titreyen telefonumu açtım ve gelen mesaja tıkladım.

Civciv chimi'den yeni mesaj
Güzelim fln deme bana çok sinir oldum sana tartışırken bana aptal dedin henüz unutmuş değilim.

Hemen mesaj yazmaya başladım.

Park jimin'den
Mesaj kutusundan çıkmayıp yazmasını bekledim.İki saattir yazıyor diye görünüyordu sanırım manas destanı falan yazıyo diye düşünürken sonunda mesaj geldi.

Fare bey
Özür dilerim minik civ/
Minik civciv üzgünüm a/
Ah tamam üzgünüm rol olduğu/
Rol olduğu için/
(Sonunda çizgi olanlar yazıp göndermediği mesajlar bilginize)
Üzgünüm öyle demek istemedim tabiki rol olduğu için söyledim gerçekte aptal fln değilsin
❤/Bu mesaj silinmiştir/
Şey şey kalp yanlışlıkla oldu

Ben mesaj kutusundan çıkmadığım için attığı kalbi görmüştüm.Yanlışlıkla attığını söyleyince sorun etmedim.Ama nedense bana karşı çok çok nazik konuşuyordu.Şaşırmıştım çünkü bana göre yani bu bi haftada tanıdığıma göre herkese nazik davranmıyacak biriydi.Yinede çok fazla takılmadım ve mesaj yazmaya başladım.

Kim taehyung'dan
Jimin'in çok farklı biri olduğunu düşünürken mesaj geldi.Bense onunla konuşmayı sevdiğimi belli etmemek için mesaj kutusundan çıkmıştım.Ama bu mesaj gelir gelmez bildirime tıklamıycağım anlamına gelmezdi.

Civciv chimi
Sorun değil sonuçta rol icabıydı^_^

Tanrım cidden çok sevimliydi attığı emojide ona benziyordu.Bu kadar tatlı olmasaydın nolurdu park jimin dayanamıyorum.Kendi kendime gülerken,
Bi anda guruldayan midem tüm romantizmin içine etmişti.Bende kafamda parıldayan fikirle hemen jimin'e mesaj attım.Ve ondan gelicek mesajı beklemeye başladım.

sweet blood×VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin