Лиса беше с оранжева коса, беше мила, забавна и беше влюбена в едно момче вече от 4 години. Обаче я беше срам да му каже и си го пазише в тайна. Лиса се бе събудила от алармата, която звъна в 06:00 часа. Тя стана за да се облече хубаво за училище. След, което тръгна.
1 час по-късно
Лиса беше престигнала и влезе в училище. Първото нещо, което трябяваше да направи е да отиде да види дали най-добрата ѝ приятелка е тук. Отиде в стята и видя нейната най-добра приятелка да говори с момчето, което тя харесва.
Лиса: Защо си говорят? Ако си говорят за мен? Ох не май Розе ще му каже. Аз не искам да разбира.-такива работи си мислише Лиса след, което чакаше високото кафяво косо момче да си отиде на чина. Като би звънца кафяво косото момче отиде на чина си.
Лиса отиде до Розе.Розе: Здравей, Лис. Как си?
Лиса: Амии...добре ти?
Розе: Супер. Знаеш ли какво разбрах от Чонгкук?
Лиса се зачерви страшно много след, което почна да се притеснява Розе да не му е казала, че го харесва.
Лиса: К-какво? Преглътна тежко
Розе: Разбрах, че Чонгкук е бил лошо момче.
Лиса: Да знам. Точно затова е толкова секси. Аз обичам лоши момчета.
Розе: Ама това значи, че ти си влюбена в Злодей
Лиса: Не ми пука Роузи. Ако трябва ще го направя добър.
Розе се бе очудила как ще стане и я погледна леко ококорена.
Лиса: Какво има Роузи?
Розе: А-а-ам н-нищо ми н-нямя.
Лиса мислише, че и Розе харесва Чонгкук обаче не искаше да показва, че го мисли.
Лиса: Е...добре.
Звънецеа би и учителката влезе след, което всичко шумно отихна. Лиса си мислише за Чонгкук и Розе. Не внимаваше в час.
Учителката: Сега искам да ви видя домашното.
Лиса: Ам...госпожо?
Учителката: Да Лиса?
Лиса: Проблем ли е ако не съм направила едно упражнение?
YOU ARE READING
Влюбена в Злодея/LisKook
RomanceБрат и сестра се местят в Сеул преди родителите им да починат. Двамата са в едно училище и в един клас.