Peste o lună...
Emma pov.
Iată că a sosit si momentul mult așteptat, ziua nunții. Sunt in camera mea, camera miresei alături de domnișoarele de onoare si nășica.
- Doamne ce bine iti sta! exclama Daria. Ai emotii?
- Iti dai seama. Am asteptat ziua asta cu nerăbdare. Acum hai, domnișoarele de onoare într-o parte ca să vă văd!
- Imediat! imi zice Alexandra.
- Daria?
- Prezent!
- Alexandra?
- Prezent!
- Brianna?
- Prezent!
- Luiza?
- Prezent!
- Acum nășica, Jenifer?
- Prezent!
Da, am ales-o pe Jenifer ca nasa deoarece este deja măritată cu Lewis. As fi vrut pe Daria dar suntem deja neamuri.
- Ce bine arătați fetelor!
O bătaie in usa camerei ne strica discuția iar Alexandra se duce sa vada cine este.
- Buna ziua, intrati!
- Buna fetelor!
- Buna ziua!
- Fata mea, te-ai facut mare, ai crescut sub ochii mei si a-i mamei tale, te-am susținut mereu, in tot ceea ce ai facut iar azi sunt gata să te conduc pe drumul spre o altă viață. De azi nu o sa imi mai porți numele, de azi vei fi femeie la casa ta si poate peste câteva luni si mama. Draga mea, casa de piatra! imi zice si ma ia in brate. Un val de emoții ma cuprinde si ma abțin cu greu din a nu plânge.
- Emma nu plânge, se ia machiajul. ma atenționează Luiza.
- Esti gata? ma intreaba tata.
- Oh, da! ii zic luandu-l de braț.
- Atunci haide.
Am coborât din bloc si ne-am urcat in masina tatei. Eu, el, Jenifer si Daria. Alexandra, Luiza si Brianna s-au urcat în mașina mamei.
Am ajuns la localul unde avea loc nunta. Jenifer se duce la Lewis iar Daria se duce la celelalte.
- Fata mea, noi mergem înăuntru. imi zice mama si pleaca fiind urmată de domnișoare.
Tata ma ia de braț si intram in local. Cand am intrat s-a așternut liniștea, tot ce se auzea era muzica de ceremonie. Il vad pe Cristi emoționat dar si bucuros. Își așează papionul de la gât în asa fel incat sa fie mai lejer. Tata ma opreste, imi da un pupic pe frunte apoi imi face semn către Cristi. Ma urc pe mini scena ce era acolo, acum fiind fata in fata cu Cristi.
- Apropiati-va! ne spune domnul primar.
Noi ne apropiem, ne luam de mana si ne privim în ochi.
- Munteanu Cristian, promiteti ca veti avea grija pentru tot restul vieții de Sisea Emma si ca o s-o iubiți?
- Da!
- Sisea Emma, promiteti ca veti avea grija pentru tot restul vieții de Munteanu Cristian si ca il veti iubi?
- Da!
- Având în vedere spusele acestora, ii pot declara soț și soție! Puteti saruta mireasa!
CITEȘTI
Fata visurilor/w Cristi Munteanu
FanfictionVOLUMUL 1 Necesita o ușoară editare. Dintr-o ura,a devenit iubire cand acestia s-au împrietenit.A fost o iubire mare intre cei doi.Dar cand el primește o poza falsă,iubirea se destramă. Cover by:LoveeToStory Iti multumesc!💖 👉Dacă esti curios de...