Dovolenkový úlet {15+ }

343 10 3
                                    

THE STORY
Dovolenkový úlet
Neznášam tú preplnenú Bratislavu. Najmä keď sú zápchy a ja na mojej obyčajnej škodovke jazdím ako najväčšia celebrita. Dostala som ju k narodeninám od rodičov ku svojej dvadsaťjednotke. Aby som mohla rozvážať objednávky. Pracujem v jednom e-shope ... ešte sa ten obchod cely iba rozbieha. Môj priateľ ma v tom veľmi podporuje aby som sa naplno venovala práci a budovala si skvelú kariéru. I keď ja som skôr umelecky typ. Neznášam pravidla , pracovnú dochádzku a už vôbec nie keď má mna niekto riadiť ako napr môj šéf. Preto som si chcela toto leto niečim spríjemniť a napadla ma dovolenka v hoteli Alem v baškopolii. Chcela som svojho priateľa prekvapiť, takže som si pozrela kedy má voľno, aby som mohla rezervovať termíny. Je to celkom úlet. Ako by vravela Kata . ,,Lea tebe jebe ." Jej typické slová na moje úlety . Kata je moja naj kamarátka z práce. Vlastne jediná ... som celkom samotársky typ. Alebo by som skôr povedala, že si ťažko nájdem osobu, ktorá mi rozumie. I tak neviem ako som si mohla nájsť priateľa. V podstate sme spolu už 2 roky a dali sme sa dokopy cez Badoo ... písali sme si 5 mesiacov a potom som sa konečne odhodlala ísť s ním aj von. Ani som to nebrala vážne a každý mi už vravel že by som si mala niekoho nájsť. Aspoň už niesom panna. Aj tak to prvý krát bolo hrozne. Totálne mimo z mojej romantickej predstavy. Čo je normálne - myslím -. Ale momentálne už ani to napätie medzi mnou a Krisom neni take aké to bývalo. Katarína vraví, že by som s ním mala zostať lebo iného si už nenájdem pri mojej vyberavosti.
Aj tak som zvedavá na jeho reakciu ohľadom prvej spoločnej dovolenke. Teraz som však musela ešte rozviesť nejaké tie objednávky.
Ahh niektorí ľudia sú fakt že nepríjemní. Po práci som ako každý deň prišla ako prvá do bytu. Kris bol ešte v práci. Zatiaľ som chystala večeru. Špagety bolonesse s nastrúhaným parmezánom na vrchu. Obliekla som sa do teplákov, vlasy som si dala do drdolu. Nikdy som sa nejak nemalovala takze som si iba prepláchli tvar a šla som do kuchyne. Pustila som si nejaké hitovky z 70.rokov a popri varení som sa celkom vžila že mám koncert. Vôbec som si nevsimla koľko je hodín. Do kuchyne vošiel Kris a pobuchal ma na rameno. Otočila som sa. Za ním stál pravdepodobne jeho šéf s manželkou - skôr by som povedala s jeho dcérou. Bola tak pekne oblečená akoby šla na červený koberec a vidieť že mala aj spravené prsia minimálne D. Za to ja taký prírodný typ zamastena od oleja a červené líca z tej pary. Bolo vidieť, že sa chcel Kris v ten moment najradšej prepadnúť podzem ... alebo by povedal Ups pomýlil som si byt ... alebo by sa robil že som iba jeho upratovačka a kuchárka v jednom a že jeho priateľka príde o malú chvíľu. Nuž ale nestalo sa. -,, Zlatko ja som ti vravel že dnes ma prísť môj šéf s jeho priateľkou na večeru a že sú obaja vegetariáni. " povedal a pousmial sa na šéfa, ktorý tam stal akoby nič a cítil sa ako votrelec i keď jeho pohŕdavá priateľka sa na mna pozerala fakt len ako na nejakú upratovačku. Mala som dnes toľko toho na práci hlavne ohľadom vybavovania dovolenky , že som totálne zabudla.-,,Jasne, ja viem nečakala som vás tak skoro." Pousmiala som sa. Kris ich odvliekol sadnúť si. Rýchlo som sa šla nahodiť. Prišiel za mnou Kris do izby. Vyzeral dosť nahnevane. -,,Lea toto je dôležité stretnutie, ako si na to mohla zabudnúť ... jedna sa o moje povýšenie v práci. Si len zahladená do seba. Vôbec nemyslíš aj na ostatných. " jeho slova ma boleli, lebo dnes som vlastne pre nás oboch vybavila dovolenku. Najmä pre neho ... veď je stále iba v práci. -,, Prepáč , mala som niečo na práci, zabudla som ." -,,Úplne si ma sklamala. Čo im dám teraz jesť mi Povec, čo ? Vieš že sú vegetariáni !"
-,, Spravím im rýchly šalát ." -,, šalát ?! Takže pre Šéfa mi ideš spraviť obyčajný šalát ? S tým si akurát môže riť vytreť !"
Zrazu niekto zaklopal na dvere. -,, Už vás tu nebudeme rušiť, presunieme to stretnutie na inokedy." Nahnevaný Kris rýchlo letel za nimi ... -,,Nie počkajte .."
Takto debilne som sa fakt ešte nikdy necítila. Začala som upratovať veci v kuchyni. -,,Sú preč !" Zahlásil Kris keď tresol vchodovými dverami. Bolo mi to naozaj veľmi ľúto. Ale aspoň už odišli. -,,Kris , mrzí ma to naozaj , prepáč mi to." On si nahnevane povzdychol a sadol si na gauč. -,, Celá ty, mohlo mi hneď napadnúť že sa toto stane. Vôbec nad ničím nerozmýšlaš. Čo si mala take na práci ?" Takého nahnevaneho som ho dlho nevidela. -,, Zajednavala som dovolenku ." -,,Čo ?!" -,,Dovolenku už v piatok ideme." Sadla som si vedľa neho a ukázala mu Hotel Alem ... viem že nebol zrovna najluxusnejší ale i tak o to nejde. -,,To čo je ?" -,,Hotel Alem ." -,,Veď to ja vidím ale čo to ma znamenať že sa so mnou ani neporadiš o tom !" - ,, Prekvapenie !" Z jeho tváre bolo ale vidieť zhrozenie. -,, Teraz mám ísť na dovolenku ? Keď si ma totálne znemožnila pred šéfom ? Ako toto môžeš urobiť ? Už mám toho naozaj dosť Lea !" Vtedy som to pochopila ... on už so mnou neni šťastný a naše životy sa totálne odlišujú. I keď stále myslím na Katine slova. Koho by som si našla keď som taká moc nekomunikatívna. Ale žiť s takýmto chmuľom... to už radšej fakt sama. Ale tá spoločná dovolenka mohla byt fakt sexi a hlavne keď som teraz makala v práci mám totálne sexi telo. -,,Nechceš mi niečo povedať . Nechcem aby sa to stalo takto ale už dlhšie som si uvedomoval odlišnosť našich životov. Prepáč ale mám už toho dosť." Ahh akoby mi prikul kameň na srdce. Cítila som slzy v očiach tak som rýchlo bežala do kúpeľne a tam som sa zamkla. Totálne som sa zrútila. Bola som tam minimálne do polnoci. Kris ma nehal tak, mal ma totálne v piči. Hneď som písala Kate a všetko som jej povedala. Tá len začala nadávať na Krista aký je to kokot. A taktiež povedala že sa môžem k nej nasťahovať. O jednej rano som si pobrala veci a šla som hneď k nej. Naschval som Krisovi nechala jednu moju podprsenku v nočnom stole nech vidí o čo prišiel ten kokot ! Treraz som bola jak sa vraví totálne na mol. Najbližšie dni som iba plakala a plakala. A pozerala s Katou tie jej prisproste Indické seriály. -,, Lea trochu sa pozbieraj veď zajtra ideš na dovolenku !" -,,Kurva ... dovolenka úplne som na ňu zabudla ... ahhh musím ju zrušiť. " -,,Jebe , kde sa lepšie odreagujes ako tam ?" -,,To je pravda ale tak čo tam budem robiť tak sama ?" -,, Poriadne si tam zajebeš !" -,,Kata jebe ti ? Vieš aká som predsa ."
-,, Počúvaj ma teraz dobre dievča, jak ty nepôjdeš na tu dovolenku a tam si nezajebeš tak ja prisahám, že ťa z môjho bytu vyhodím !" -,, Ahh ale .... Neviem si to ani predstaviť." Síce mala pravdu o tom zmene prostredia a moja terajšia sexi figúra by sa mala využiť v plnej krase. -,, Ja viem dievča , že v tebe drieme šelma. No taaak!" -,, pod podmienkou že pôjdeš so mnou !" -,, Samozrejme že pôjdem !" Toto som reálne nečakala Kata ma naozaj prekvapila v plnej krase . -,,Hlavne si zober to najviac jebacske oblečenie !" Naozaj som sa úprimne čo najviac tešila ... chcela som sa am najmä odreagovať od Krisa. Ale mala by som sa poučiť ! Predsa si chcem nájsť niekoho ďalšieho ..lepšieho .. proste celkovo. Ako som rozmýšľala tak som aj zaspala nad ranom ma Kata zobudila. -,,Lea ,na keru picu ti je toľko kufrov ?" -,, Ja beriem samé potrebné veci." Kata sa pousmiala a nasadla do auta. To bolo celu cestu počúvať čo jej predpísal jej sexi doktor. Ako sa potrebuje vyblázniť a kde všade si skrýva kondomi v práci keby náhodou. Myslela somze vybuchnem smiechom. Kata mala naozaj pestrý sexuálny život. Cítila som sa pri nej ako mnizka. Lepšie povedané bola som pri nej ako mnizka.
Už sme tam konečne prišli išli sme sa ubytovať a hneď prezliecť do plaviek. -,,Lea ja sa musím stihnúť ešte dnes opalit ! Aby som mala pojebatelne opálené bikiny !" Ja som sa len pousmiala na Katu a šli sme sa pláž . -,, Bože Lea ja ti tak závidím tvoju krásnu postavu . " Kata mala dobrú náladu ale ja som bola ešte trochu zarmútená z toho rozchodu. -,, Vieš čo treba sa ti opiť Lea ! Idem pre nejaký rýchly a dobrý streak!" Zatiaľ som si ľahla na slnko a opaľovala som sa. Keď som sa tak okolo seba obzerala. Samé rodiny s deťmi ... ale Krisovi by sa tu tiež určite páčilo . Ahh nie prestaň už na neho nemysli. Je to kokot že ťa opustil a ty sa tu ideš s niekym vyspať. A to len tak nezáväzne. I keď stále mám v mysli Krisa. Kata sa vrátila ale nie sama ... ešte s dvoma ďalšími chalanmi ... boli taký černejší ale kata si užívala každého mladého chalana čo uvidela. -,, Hej Lea pod pozvú ťa títo dvaja kokoti na drink ." -,,Kata preboha , ako to o nich hovoríš sú hneď vedľa teba." -,,Neboj holý kokot rozumia, sú to nejaký Rumuni ale furt sa usmievajú." -,,Hello." Pozdravila som sa. Asi som sa im páčila no bodaj by nie. -,,Hellou pritty wuman , i am Marcus and this is my frend Tom." -,,My name is Lea." -Uuuu Lejaaa Bjutiful ,bjutiful." -,, chcejú nás pozvať večer s nimi na party tak ideme Lea ." -,,No po večeri by som si chcela aj oddýchnut trochu ." -,, Kurva jebe ti , na party si inak zajebeš." Ahh typická kata toto. Len aby to nebola nejaká cigánski Rumunska party na ktorej môžem ešte chytiť taký aids. Pomyslela som si. Už sme išli s katou z pláže. Bolo čas na večeru a my sme mali All inclusive. Takže som sa na večeru krásne nahodila dala som si dlhé modré šaty. A kata šla v sukni a podprsenke. A šli sme si sadnúť ... sadli sme si k stolu najbližšie pri okne a chodili tam casnici s vozíčkov a každému doniesli nejaké jedlo. Čašník prišiel aj k nám . Podal nám jedlo a odišiel . Nebol škaredý. Práve naopak vyzeral tak nevinne a v tej polo rozopnutej košeli aj celkom sexy. -,, Čo ojebes ho jak hada Lea ?" Trochu ma vyviedla z mojej zasnenej predstavy . -,, Prestaň Kata , veď on je u iba pracovne . Určite si tu len chce privyrobiť a doma ma už rozbehnutý svoj život ." -,,Ty si hrozná nána ! Toto je to prečo si nikdy nikoho nenájdeš ty kurva ! " -,, Kata fakt prestaň !" -,, Lea vidíš jak on po tebe pokukuje ? Totálne by si ťa naložil na ten vozík a ojebal ťa !" -,,Bud ticho blíži sa sem ." -,,Chuti ?" Opýtal sa nás ale pozeral sa popritom iba na mna. -,,Áno , veľmi chutne , pochváľte kuchára !" Kata do mna drgla . -,, Ste zadaný ?" Spýtala sa ho Kata . Čašník sa pousmial . Oči mu znova skončili pri mne . Celu si ma obzeral .-,, Nie nie som ." Naozaj bol zo mna celkom hotový . -,,A ako sa voláte ? " spýtala som sa ho . -,,Migel." Katarína sa na mna tak lišiacky pozrela . -,,Ja som Katarína." Odvetila mu . -,, A vy ? Vy sa ako voláte ?" Pozrel sa na mna . No na to ho už niekto volal do kuchyne . Ani som mu nestihla povedať svoje meno. -,,Ohh ten bol taký sladký ." Začala sa roztápať Katarína . -,, Neboj Lea je tvoj ... ojeb ho !" -,, Dobre dobre Kata . Ale už by sme mali odísť !" Kata išla na party . Ja som na ňu nešla lebo som bola strašne unavená hlavne z tej cesty .
Rano sa kata vrátila totálne po opici cela zelena . Takze som na raňajky išla sama ... samozrejme som sa nahodila ako sa patrilo tentokrát do bielych jemných šiat . Boli švédske stoly takze casnici tam moc neboli i keď Migel stal pri stoloch totálne ma hľadal očami kde som a keď som prišla jeho oči sa pozerali iba na mna . Naberala som si jogurt s cerealnymi vlockami . -,,Dobre rano ." Prišiel za mnou bolo vidieť že základy Slovenčiny ovláda krásne . -,,Aj Vám dobre rano ." Odvetila som . -,,Odkedy ste tu ?" -,,Včera som prišla ." Pousmial sa . Začala mi volať Kata . Zdvihla som . Ukázala som mu že nech počká to bude iba minútka. -,,Ahoj Lea , Markus ma chce zobrať na nejaký výlet ." -,, Kto ?aky Markus ?" -,,No veď ten Sexi Mexičan zo včera !" Už som si spomenula ... No cela Kata a milión mužov okolo nej ešte aby tam nezbalila nejakého Rumuna . -,,Stalo sa niečo ?" Spýtal sa Migel . -,,Aale nič , Kata mi len volala ,že ide nachvíľu preč ." Počkať ale ja nemám kľúče ! Keď Kata odíde tam zostanem bez kľúčov . Rýchlo som odložila raňajky a rozbehla sa preč za Katou . Tak tá ma pekne prehnala . Už tam nebola a kľúče mi nechala vo dverách . Ahhh .. sadla som si na balkón , tie kvetiny sú tak nádherne . Videla som Migela vyhadzovať smeti . Ahh chudák Migel ani som mu moc nedala šancu . Ale ma naozaj krásne telo . Hlavne keď nosí toho motyla s tou bielou Košeľou . A jeho čierne vlasy v style Leonardo dicaprio .. Stále tu však bol môj náhly rozchod s Krisom . Kata mi volala že sa zdrží na noc u Markusa. Fuha že by s ním jebala už dve noci po sebe to sa mi nejak nezdalo ale hlavne bolo že teraz som mala sama izbu a jebat som chcela tiež . Dala som si svoje obľúbené victoria secret spodné prádlo a sexi červene šaty . Teraz mi šlo iba o jedine ... ojebat Migela . Zobrala som kľúče a šla som na večeru . Tam už chodil Migel čakal na mna a keď som prišla akoby sa mu naplnila duša iskrou . Sadla som si za stôl a on hneď za mnou prišiel . -,,Nech sa páči ." Podal mi jedlo ja som ho chytila za ruku . Pozrela som sa mu do oči . Videla som na ňom ako ho to vyviedlo z mieri . A mna to bavilo sa s ním zahrávať . Nebola som ani hladná . Zobrala som pero ,ktoré mal vo vrecku v košeli a na ruku som mu napísala číslo mojej izby . -,,Budem ťa čakať ." Zašepkala som mu do ucha . On len prehltol . V tom okamihu by už na mna rovno vlietol. Pohladila som ho po ruke a odišla som . Cítila som ako sa na mna stále diva . Prišla som do izby ... už som ho videla cez okno ako ide ... musel sa vypýtať určite z prace . Pootvorila som dvere na izbe a šla do sprchy . Počula som ako vošiel . Chvíľu rozmýšľal čo spravi a nakoniec sa odhodlal prísť za mnou . Len keď posunul dvere na sprche . Vrhla som sa na neho že som ho úplne pritlačila k stene . Celé oblečenie mal okre a ja som mu všetko dala dole ,len motýlika som mu nechala . On bol na mna jemný , hladil ma nežne po celom tele . Jeho tep bol naozaj vysoký ... taký pri mne nemal ani Kris . Teraz však som myslela len na to ako ma zobral na posteľ a tam si na mna položil svoje mokré telo .
Rano som sa zobudila ako prvá . Zaspal tak že ma objímal celu noc . Bože je taký sexi .. zobrala som si jeho košeľu a pod ňu ešte Viktória secret prádlo . A šla som si zapáliť na balkón . Po chvíli sa zobudil začal vyšilovat že ide neskoro do prace . Keď som sa vyzliekla z jeho košele začal ma ešte bozkávať na krku . No ale odstrcila som ho aby moc nemeškal. Jaaj to bolo mega . Ako mohol byt taký Hot . Na to som si všimla pár zmeškaných hovorov od Kataríny a taktiež správu od Krisa . Ahh čo ten kokot vôbec chce . No Kate som zavolala . Vravela že už za chvíľu príde a musí povedať o jej úletiku . Prišla keď som už ležala na pláži . -,,O môj Bože Lea ... ja som toľko Jebala s Marcelom .kks keby vidíš jeho dick ... cely ma totálne rozprúdil .. nikdy som nevidela take sexi hovado plne vášne a elanu v posteli ." -,,Presne niekto pre teba ." -,,Ale ani ty nemáš zlu náladu , prosím Povec že si jebala." Tak som teda Kate spravila radosť keď som jej opísala moju jednorazovu aférku s Migelom . A taktiež som jej povedala že mi napísal Kris . -,,Kokoooooot ." Prehlásila Kata . Blokla som si ho preistotu . Nech si tam robí svoje pracovne schôdzky . Blížil sa večer a s Katou sme šli na večeru . Sadli sme si a Migel bol pripravený nám dať jedlo . Cely zahladený na moje pery mi podal tanier s morskými plodami. Kata sa len tak na nás usmievala . Mala som pocit , že Migel by najradšej zostal so mnou a znova by jebal . Ale ja som to brala len ako jednorazovku . I keď však nebránim sa pred takým playboyom. Postavila som sa zo stola a šla na schody kde je už východ . Migel si to všimol , hodil zásteru na vozík a siel za mnou tam ma nadvihol a začali sme sa pozdávať .. on bol taký rozhorúčený a rýchly ... akoby ma chcel zjesť . Odviedol ma dole do nejakej miestnosti . Totálne chcel jebat . Ale ja som mala chuť na tie morské plody . Odstrcila som ho . Bolo vidieť že si uvedomil ,že sa na mna totálne vrelo vrhol .-,,Prepáč ." Povedal . Ale ja som ho len pohladila jemne potvari keď som si zapínala podprsenku . On sa ma stále dotýkal akoby ma ani nechcel pustiť . -,,Povieš mi svoje meno ?" Spýtal sa náhle ešte keď som odchádzala .-,,Lea ." Usmial sa . A ja som vzápätí odišla . Keď som prišla za Katou tá len nervózne bola pri stole a hľadela na mna . -,,Počuj Lea , práve mi volal Kris ." -,,Čo ?!" Skoro som onemela . -,,Čo čo chcel ?" -,,Pytal sa ma prečo si si ho blokla . Tak som mu povedala že si si teraz niekoho našla tak nemáš na jeho picoviny čas ." -, Kata toto ,že si mu povedala ?" Bola som z toho totálne vivedena z mieri . Musela som sa vrátiť na izbu aby som premýšľala . Keď som vošla do izby ..stal tam Kris . Teraz som bola už úplne mimo .-,,Čo tu robíš ?" -,,Lea .. hneď keď si odišla som si uvedomil , že ja ťa vo svojom živote totálne potrebujem. Bez teba je to akoby som ani nežil ." Povedal a podišiel ku mne a dal mi pusu . Ja som mu zo zvyku pusu Opetovala . Poto niekto zaklopal na dvere . -,,To bude asi Katarína idem jej otvoriť ." Pokýval hlavou . Za dverami stal Migel s kyticou ruží . No do frasa . Vyšla som za ním na chodbu . Migel mi na chodbe vyznal lásku . Dokonca si kľakol na kolena . To je tak romantická duša . No Kris bol vo vnútri a nemohol nič vidieť . Preto som Migela poslala rýchlo preč . Našťastie kris nič nezpozoroval .Namiesto toho mi povedal že Kate zaplatil inde izbu a že on zostane so mnou . Šla som do sprchy . Keď som z nej vyšla bolo to ako predtým doma . Ľahla som si do postele ,Kris veďla mna ,otočil sa mi chrbtom a zaspal . Chcela som odísť ,písala som Kate ale ona už spala . Celé sa to stalo všetko tak rýchlo . Rano som sa zobudila vedľa Krisa . Všetko ako po starom ... na raňajky sme šli aj s Katou . Bol tam aj Migel ale len chvíľu po tom odišiel . Musím sa porozprávať s Katou . Šli sme už na pláž . Využila som príležitosť keď Kris vošiel do vody . -,,Nerob si zo mna picu ,že ty s tým kokotom teraz znova chodíš Lea !" Ozvala sa Kata ako prvá . -,,Veď čo , prišiel sem za mnou a sama si vravela že lepšieho už nenájdem !" -,,Ty si strašná keď si toto hovoríš !" Povzdychla Kata. Zahľadela som sa na Krisa ako v diaľke pláva kraula . -,,Čo ten čašník ?" -,,Myslíš Migel ?" -,,Hej presne ,veď ten je z teba úplne mimo Lea ." -,,Bola to len jednorazovka . Veď ani nehovorí mojim jazykom ." -,,A si s Krisom naozaj šťastná ? " to bola naozaj otázka ,ktorá ma dokázala vyviesť z miery jednalo sa o to že už ani som k nemu necítila žiadnu vášeň a bola s ním len zo zvyku . Ale za to Migel bol viac vášnivý i keď ma ani nepoznal . Ahh Kata ma pravdu . -,,Zajtra ale už odchádzam , čo teraz ??" -,,Kurva Lea bez za ním ." Zobrala som sa z pláže .prevesila som si jemne biele šaty na plavky a rozbehla sa do kuchyne . Varilo sa tam už v plnom prúde . Stala som tam a zakricala som .-,,Migel !" Všetci navôkol sa usmievali na mna . Z poza kuchyne vyšiel Migel . Nechápavo na mna hľadel . Uff muselo to vyzerať naozaj divne keď som na raňajkách bola s Krisom . Ani som si to neuvedomila , som fakt krava . -,,I Love you ." Povedala som mu . On sa len na mna v dojatí pozrel . Odložil si zásteru a zdvihol ma do náručia . Všetci v kuchyni tlieskali a on ma niesol do mojej izby na hoteli . Takéto niečo bláznivé som ešte nezažila . Po ceste sme stretli Krisa a Katu. Kata začala tlieskať .-,,Čo to ma znamenať Lea?! Pod sem !" Začal nadávať Kris ale ja som mu len ukázala prostredník . Takýto úlet som si mohla dovoliť len v tejto situácii a čo sa stalo potom už asi všetci tušite ❤️.

Dovolenkový úlet {15+ }Where stories live. Discover now