Bölüm 179: Sonun Uçurumu

1.3K 133 14
                                    

Gökyüzündeki takip çok sıcaktı. Sürekli iki taraf arasında bir çatışma vardı.

Yasmin son hızla gitse bile aynı anda nano robotlar ürettiği lazer silahları ile suikastçinin kendisine yetişmesini engelliyordu.

Suikastçi ise Gökdoğan' ın sırtında boş oturmuyordu. Yasminin saldırılarını engelleyip hızını kesmek için sürekli hareket halindeydi.

Yaptığı tüm karşı ataklar boşunaydı. Yasmin birkez hata yapmıştı. Bu yüzden ikinci bir hata yaparak efendisini zor duruma girmesine izin veremezdi. İkinci bir hata yapma lüksü yoktu. Tek bir hata daha yaparsa sonuç felaket olacaktı.

...

Bu sırada Terk Edilmiş Diyar' ın başka bir yasak alanı olan Sonun Uçurumu' nun derinliklerinde alev kırmızısı renginde iki parlak göz açıldı ve " Zamanı geldi artık. "  Kadim ve güçlü bir ses tonunda bir mırıldandı.

Bir anda gökyüzünün rengi hafif bir tonda kırmızı renge bulandı. Sadece birkaç saniye süren bu fenomeni çok az kişi fark edebilmişti.

...

Gökyüzünün rengi değiştiğinde Mustafa' nın zihninde hızlı bir görüntü akışı gerçekleşti.

Birleşik tekniğin yan etkisi yüzünden bilincinin zar zor açık tutan Mustafa bu görüntüleri gördüğünde birden ayağa kalktı.

Hemen yanında duran kızlar şaşırmıştı. Çünkü Mustafa' nın bu yüz halini daha önce hiç görmemişlerdi.

Yüzü ilk başta şaşkınlık ve heyecan barındırırken ayağa kalktığında yüzündeki korku ifadesi rahatlıkla okunuyordu.

Daha önce Mustafa birçok zorlukla karşılaşsa bile yüzünde böyle derin bir ifade asla oluşmamıştı.

Kızlara göre Mustafa korkusuz ve sarsılmazdı. Bu ona derin bir güven duymalarına neden oluyordu.

" Ne oldu? İyi misin ? "

Deniz' tatlı ve endişeli bir sesle Mustafa' ya yaklaştı.

" İyiyim. Merak etmeyin. "

Mustafa hemen yüzünde bir gülümseme ile Deniz ve kızlara baktı. Kızların yüzündeki endeşeli ifadeyi açıkça okuyabiliyordu.

Mustafa her ne kadar iyi olduğunu söylesede hepsi şuan çok acı çektiğini biliyordu. Bedeninde ki hasar ile halen hayatta olması mucizevi bir şeydi.

Bu hasarı başka biri alsaydı büyük çoğunluğu ölürdü şanslı olanlar ise birkaç ay boyunca yatmak zorunda kalırdı.

Ama Mustafa normal bir kişi değildi. Halen bedeni hakkında kendisinin bile bilmediği sırlar vardı.

...

" Yasmin bizi Sonun Uçurumu' na doğru götür. "

Mustafa aklında birden beliren görüntüyü iyice tarttı. Bu karar kendisi için çok zordu. Çünkü sadece kendisi değil sevdiği insanlarında hayatı söz konusuydu.

Yanlış bir kararda tüm yaşamı boyunca pişman olacaktı. Hatta öldüğünde dahi derin bir pişmanlık duygusu peşini bırakmayacaktı.

Mustafa zihninde beliren görüntünün neresi olduğunu biliyordu. Ayşe yolculukları sırasında kendisine birçok yararlı bilgi söylemişti.

Sonun Uçurumu' da bu bilgilerden biriydi. Yasak alanların en tehlikelisi ve ölüm oranın %100 olduğu bir alandı.

Bu korkunç alanın yakınına ne insanlar ne de canavarlar yaklaşmak dahi istemiyordu.

Yasmin efendisinin yeni emrini duyunca tereddüt bile etmeden hemen yeni rotasını oluşturdu.

Bu dünyada kendisi için en önemli olan varlık efendisiydi. Onun için diğer varlıklar önemsizdi. Buna kızlar da dahildi. Onları sadece efendisi üzülmesin diye önemsiyordu.

Efendisinin sözleri kendisi için mutlaktı. Ölüm oranı yüksekte olsa efendisinin birşeyler bildiğini ve kendilerini kurtaracağını biliyordu.

...

" Nereye gitmeyi planlıyorsun? "

Suikastçinin yüzünde düşünceli bir ifade vardı. Biraz düşündükten sonra " Yoksa... Bu kadar çok ölmek istiyorsan neden beni yoruyorsun. "

Suikastçi, Mustafa' nın nereye gideceğini anlamıştı. Şu anki rotayı takip ettiklerinde karşılarına tek bir seçenek çıkıyordu. O da Sonun Uçurumu'ydu.

...

Koray ve diğer insanlarda gökyüzünde hızlıca ilerliyordu. Hepsi kendilerine acı çektiren Mustafa' nın cesedini görmek istiyordu.

Hızları düşük olsada gökyüzünde yankılanan patlama sesleri sayesinde nereye doğru gittiklerini biliyorlardı.

~ Bir süre sonra ~

" Efendim onların gittiği yer yoksa... Sonun Uçurumu mu? "

Koray' ın adamlarından biri Terk Edilmiş Diyar' hakkında derin bir bilgisi vardı. Bu diyarda yolculuk yaparken sürekli rotayı kendisi belirliyordu.

Ondan çıkan kısa bir cümle insanların soğuk nefes almalarına neden oldu.

Herkes hemen Koray' a baktı. İntikamdan daha önemli olan şey kendi canlarıydı. Kimse ölümün %100 olduğu bir yere gitmek istemezdi.

" O piçin cesedini kendi gözlerim ile göreceğim. Korkup kaçmak isteyenler gidebilir. "

" O piçin cesedinin üzerinde birkaç kadeh şarap içmezsem asla huzurlu uyuyamam. "

Hamza, Koray' ın sözleri sonrası hemen düşüncesini belirtti. O da Koray kadar Mustafa' dan nefret ediyordu.

Hamza ile Koray' ın sözlerini duyan insanların aklından geri dönme düşüncesi çıktı. Sonun Uçurumu' na girmelerine gerek yoktu. Sadece uzaktan güvenli bir noktadan izleyeceklerdi.

...

Yasmin sonunda Sonun Uçurumu' na oluşmayı başarmıştı.

Sonun Uçurumu tıpkı adı gibi belli bir noktadan sonra hiçbir toprak parçası yoktu.

Birçok uzman bu alanda can vermişti. Hatta bir grup 9. Seviye Kader Alemi ekimine sahip güçlü bir uzman grubu alana girmiş ve bir daha geri dönen olmamıştı.

Uzun zamandır kimsenin yanına dahi yaklaşmaya cesareti bulamadığı alana birileri sonunda geriyordu.

Gökyüzü İmparatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin