1.

18 3 0
                                    

Sari pov.

Dzisiaj przyjechałam z rodzicami do Warszawy. A w Warszawie mieszka mój frend z Wattpada- Adaś. Jestem w Warszawie na dwa tygodnie, więc może jakimś cudem uda mi się spotkać Adasia. Obecnie, jestem pod Pałacem Kultury. Mam pomysł! Napisze Adasiowi na Wattpadzie, że jestem w Warszawie! To genialny pomysł. Napisała do Adasia wiadomość o treści "Hej xd Jestem w Warszawie, bo przyjechałam z rodzicami xd". Adaś natychmiastowo odpisał mi "Serio? XD Gdzie jesteś to może się spotkamy xd". Napisałam mu, że jestem pod Pałacem Kultury.

~Time skip, pare sekund później~

Zobaczyłam biegnącego chłopaka. Krzyczał on "SARI! GDZIE JESTEŚ?!". Odrazu wiedziałam, że to Adaś. Podbiegłam do niego.

-Adaś! To ja! Sari!- Powiedziałam, a może bardziej krzyknełam. Adaś mnie przytulił.

-Sari! Nareszcie cię spotkałem!- Krzyknął chłopak. Można było dostrzec w jego oczach łzy szczęścia. -Typie! Musze ci pokazać tyle rzeczy w Warszawie!- Dodał chłopak.

-Napisze do rodziców, że będę troche później, bo chce pozwiedzać Warszawę.- Jak powiedziałam, tak zrobiłam. Napisałam do mamy, a ta odpisała mi "Dobrze, masz być najpóźniej o 22:45" Zdziwiłam się, że mama pozwoliła mi wrócić tak późno. Pewnie to ze względu, że bedę zwiedzać stolice.

-I co?- Zapytał Adaś.

-Mam być w hotelu najpóźniej o 22:45.- Odpowiedziałam.

-Dobra! Zwiedzanie zaczniemy od... Złotych Tarasów!- Krzyknął Adaś i uśmiechnął się. Poszliśmy w stronę Złotych Tarasów.

Adaś pov.

Po drodze do Złotych Tarasów, cały czas rozmawialiśmy. Byłem bardzo szczęśliwy, że poznałem Sari! To był jeden z najlepszych dni w moim życiu.

~Time skip, w Złotych Tarasach~

-To może... Najpierw pójdzimy kupić coś do jedzenia? Na przykład paluszki?- Zaproponowałem.

-Oczywiście!- Odpowiedziała Sari. Poszliśmy do sklepu po paluszki. Ja postanowiłem kupić sobie jeszcze cole, a Sari sok.

_______________________________________

Elo miśki, to pierwszy rodział pierwszej książki na moim wspólnym koncie z kawaii_sari!

Chore życie Adasia i SariOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz