Двете момчета бяха посрещнати от прекалено развълнуваната майка, която не спираше да ръси комплименти на Марк. Синът й само въртеше очи с досада заради пълната липса на внимание и се стараеше да е напълно очевидно.
- Мамо - обади се Хюк, карайки я да го погледне и да спре да щипе бузите на Марк, - защо ядем само супа?
- Защото баща ти го няма - отвърна тя и си седна на мястото.
Сигурно от пет километра си пролича как Марк си отдъхна, но дребното момче го срита под масата.
- И къде отиде?
- Викнаха го в работата за малко. Толкова се радваше, че ще дойдеш и ще доведеш гаджето си, че поиска сам да направи барбекюто, но му се обадиха час преди вие да дойдете.
- И защо не го направи ти? - Хечан едва не си удари челото с ръка.
- Знаеш какъв става баща ти, ако някой му пипа барбекюто и не посмях - тя се изкикоти. - Би трябвало скоро да се върне, каза, че няма да се бави.
Марк отново се накокошини, което накара съпруга му да въздъхне.
- Ще го изчакаме тогава.
- Поне хапнете това, докато дойде. Ще умрете от глад.
- Не, мерси - отказа Хюк, - предпочитам месото.
- Аз нямам нищо против да опитам от супата, госпожо И - заговори Марк.
- Надявам се да ти хареса - жената му се усмихна симпатично. - Обаче не разбирам едно.
За миг Донгхюк се напрегна.
- Какво?
- Нали каза, че ще дойдеш с приятелката си? Защо Марк е тук?
Двамата се спогледаха и за една много кратка секунда Хюк се поколеба дали да не й каже всичко.
- Работата е там, че... С нея се разделихме - излъга той.
Унило изражение веднага си намери място на лицето на майка му и тя се облегна назад в стола си.
- Така ли? Май пак не си си гледал врата - тя го посочи.
Хюк импулсивно вдигна рязко ръка към шията си. Мамка му, сигурно пак имаше смучки. Определено щеше да убие Марк за това. Отново.
- Ами... Скъсахме вчера - той продължи да лъже. - Направи ми ги предния ден.
- И защо скъсахте? Честно, каква е тази кратка връзка? - тя въздиша разочаровано.
YOU ARE READING
Website for couples
AcakДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?