3 miesiące później
Dziś miały odbyć się eliminacje do Japońskiej drużyny, choć po mnie tego nie było widać byłam bardzo ciekawa kto będzie szczęściarzem. Właśnie się szykowałam do wyjścia gdy dostałam wiadomości od Froy'a że czeka na mnie w samochodzie. Byłam w szoku bo Froy nie mówił mi że przyleci do Japonii ale też się ucieszyłam że nie będę musiała tam iść sama. Postanowiłam się ubrać w koszulę w kratę, biały podkoszulek, dżinsy, kozaki za kostkę oraz kapelusz.
Gotowa zeszłam na dół wzięłam kluczę i zamknęłam dom, od razu zobaczyłam Froy'a który na mnie czekał i się do mnie uśmiechał, ja do niego podbiegłam i się do niego przytuliłam po 2 minutach się od niego odklejam i zaczęłam się go pytać o rożne rzeczy.
- Co robisz w Japonii, kiedy przyleciałeś, czemu mi nie powiedziałeś, jak jest w druż-
- Przyleciałem do Japonii żeby cię odwiedzić bo się nie widzieliśmy 3 miesiące, przyleciałem dopiero wczoraj a z drużyną wszystko w porządku.
- Wiesz najpierw byłam zła że nie mówiłeś ale teraz jestem szczęśliwa że nie będę szła tam sama.
- No to co stoimy tak czy wsiadamy i jedziemy żeby zobaczyć kto będzie naszym przeciwnikiem?- spytał mnie na co ja od razu wciągnęłam go do auta i pojechaliśmy.
Gdy dojechaliśmy na miejsce od razu poszliśmy na trybuny żeby nikt nas nie zauważył bo potem byś my nie doszli. Jak usiedliśmy to trener zaczął coś tam mówić ale ja nie słuchałam, obudziłam się gdy trener zaczął mówić do rzeczy:
-Czas wybrać naszych graczy, klik- i kliknął przycisk i zaczęto pokazywać graczy.
Napastnicy:
-Gouenji Shuuya, Haizaki Ryouhei, Kira Hiroto, Goujin Tetsunosuke.
Pomocnicy:
-Inamori Asuto, Kidou Yuuto, Hiura Kirina, Ichihoshi Hikaru.
Gdy pokazano mojego brata byłam zdziwiona i zszokowana ponieważ Hikaru był w Rosyjskiej drużynie, może się coś zmieniło od mojego wyjazdu ale jedno wiem na pewno będzie ciekawie.
-Kiyama Tatsuya, Fudou Akio, Nosaka Yuuma.
Obrońcy:
-Kazemaru Ichirouta, Mansaku Yuuichiro, Fubuki Shirou, Sakanoue Noboru, Iwato Takashi.
Bramkarze:
-Nishikage Seiya, Saginuma Osamu, Kapitan Endou Mamoru.
Wszyscy bili brawa ale ja nadal nie wierzyłam że Hikaru ten Hikaru mój brat będzie w Japońskiej drużynie w drużynie która będzie z nami walczyć. Po tym całym przedstawieniu poszłam z Froy'em do samochodu, nie odzywaliśmy się do siebie przez całą drogę obydwoje byliśmy zszokowani tym że Hikaru jest w Japońskiej drużynie i że będziemy musieli z nim walczyć, dla mnie to nie ma znaczenia liczy się to żeby wygrać ale dla Froy'a pewnie będzie zależeć żeby grać uczciwie ale on nie będzie miał na nas wpływu tylko wujek Bernard znaczy Mistrz Bernard.
Gdy dojechaliśmy pożegnaliśmy się i ja od razu poszłam od razu do pokoju się przebrać, ubrałam to :
Gdy się ubrałam poszłam się przejść. Chodziłam tak kilka godzin aż nie zrobiłam się zmęczona i poszłam spać.
================================================================================
Hejo mam do was pytanie chcecie żebym pisała od kąt Inazuma Japan przyjechała do Rosji czy mam pisać ten ciąg dalszy ale powiem wam szczerze nie mam weny na dalszą historię tylko do momentu przyjazdu Japonii, co o tym sądzicie no to tyle Pa pa :3
CZYTASZ
Inazuma Eleven Orion no Kokuin (zawieszone)
AventuraKażdy zna fundację Oriona znaną na całym świecie za najgorszą, nawet mój brat tak uważa, ale ja nie. Dlaczego? Bo Orion to moja rodzina. Jestem Yumi Ichihoshi i opowiem ci moją historię