Korkmayı öğrenmek.

468 9 1
                                    

LUCY

1.bölümde sadece "ölüm sessizdir "yazdım çünkü bu kavramdan ne anladığınızı ve aklınıza neyin geldiğini merak ediyodum peki Aklınıza ne geldi? Herneyse bunun bir önemi yok ben lucy bu okulda sadece bir öğrenciyim bu okulda bize nasıl sessiz ve acısız veya acılı nasıl insan öldürebileceğimizi öğretiyolar işgence aletlerini nasıl kullanabileceğimizi vs vs ama bu okula girmek için bi tane kural var eğer sen bir insansan eğer bu okula asla giremezsin bu okula sadece ama sadece VAMPİRLER girebilir evet ben bir vampirim vampirler farklı bir ırktır insanları yok etmek için gönderilmiş çok farklı bir ırk her ne kadar son vampiri öldürseniz bile bitmez hala yaşarız biz ölümsüz değilizdir hiç bir canlı ölümsüz değildir vampirlerin varlığına inanmayanlara söylüyorum ölürken gördüğünüz son kişi bir vampir olabilir anlaşıldı mı ?...anlamasanız da zaten bi önemi yok çünkü anladığınız zaman iş işten geçmiş olacak ....amacım sizi korkutmak değil gerçekleri öğrenmenizi sağlamak herneyse hikayeme geçiyim artık ilk başta söylediğim gibi benim adım Lucy ...

ARKADAŞLARRRRR vote verin veya yorum yazın lütfenn yeni bölüm atarım o zaman bundan sonraki bölümler büyük ihtimalle uzun olacak iyi günlerr "-" >_<

Ölüm okuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin